Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik heb bij ons toch nog nooit een voorbewerker/spuiter zo zien spuiten (al dan niet met grondlak)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Laat je niet kisten Remi.
Net zols jij vragen alleen sommige zich af waarom het lang duurt en er weer een deel opnieuw gedaan moet worden wat al gedaan was...
Die druipers op je achterbumper heeft wellicht te maken met spuitplamuur o.i.d. (maar zondere verdere info wordt dat gissen)
Het is voor jou alleen jammer en balen dat je weinig info krijgt en het al langer duurt dan gewenst.
Kop op en als ie klaar (en naar wens is), ben jij de man.
Net zols jij vragen alleen sommige zich af waarom het lang duurt en er weer een deel opnieuw gedaan moet worden wat al gedaan was...
Die druipers op je achterbumper heeft wellicht te maken met spuitplamuur o.i.d. (maar zondere verdere info wordt dat gissen)
Het is voor jou alleen jammer en balen dat je weinig info krijgt en het al langer duurt dan gewenst.
Kop op en als ie klaar (en naar wens is), ben jij de man.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Ik sluit me aan bij Arco.
Maar.....ikzelf zeg altijd: "wie betaalt...die bepaalt.."
Zoals ik het lees, zou ik eens duidelijke afspraken met hem maken.
Klaar voor half juli (Kreuztage).
Hij trekt al lekker rente van jouw geld en doet tussen alle schade-Fiats door weer een klein klusje aan je auto! Dus blijkbaar gebruikt hij je auto als 'vulwerk'. Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?
En van haastklusjes tussendoor krijg je in mijn opinie niet echt topwerk. Misschien verklaart dat de druipers.
Maargoed, het is wel degene die de auto van Peter Priem heeft aangepakt en om nou te zeggen dat dat prutswerk is...integendeel!
Succes in ieder geval en gewoon zeggen wat je denkt!
Maar.....ikzelf zeg altijd: "wie betaalt...die bepaalt.."
Zoals ik het lees, zou ik eens duidelijke afspraken met hem maken.
Klaar voor half juli (Kreuztage).

Hij trekt al lekker rente van jouw geld en doet tussen alle schade-Fiats door weer een klein klusje aan je auto! Dus blijkbaar gebruikt hij je auto als 'vulwerk'. Lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?
En van haastklusjes tussendoor krijg je in mijn opinie niet echt topwerk. Misschien verklaart dat de druipers.
Maargoed, het is wel degene die de auto van Peter Priem heeft aangepakt en om nou te zeggen dat dat prutswerk is...integendeel!
Succes in ieder geval en gewoon zeggen wat je denkt!
ach, je moet het zo zien, iedereen heeft altijd een grote mond als een project lang duurt. Zelf hebben ze het alleen nog nooit gedaan of ze doen het zelf maar half. Owja, of ze zijn werkloos en hebben geen vrienden. Het is toch wel fijn dat iedereen altijd zo'n commentaar heeft; dat motiveert echt om dingen te delen hier op het forum. Zou dat de reden zijn waarom mijn Clio I topic zo weinig updates krijgt? :|
uiteraard.... 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Moderator
- Car: MB
Niet zo janken KonijnHaas schreef:ach, je moet het zo zien, iedereen heeft altijd een grote mond als een project lang duurt. Zelf hebben ze het alleen nog nooit gedaan of ze doen het zelf maar half. Owja, of ze zijn werkloos en hebben geen vrienden. Het is toch wel fijn dat iedereen altijd zo'n commentaar heeft; dat motiveert echt om dingen te delen hier op het forum. Zou dat de reden zijn waarom mijn Clio I topic zo weinig updates krijgt? :|

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ergens sluit ik me hier wel bij aan, af en toe kunnen er niet veel complimentjes vanaf, kijk dat je zegt ik vind het minder mooi maar als jij er maar blij mee bent oke, maar af en toe krijg je een stuk of 5 betogen hoe diegene het gedaan zou hebben.....
-
- Contacteer:
het gaat hier toch niet om de smaak/stijl van de auto? volgens mij willen we allemaal Remi helpen zn auto in nette staat terug te krijgen, voor hij met pensioen gaat? 
Ziet Remi dit anders mag ie het zeggen, dan zal ik me van verder commentaar onthouden

Ziet Remi dit anders mag ie het zeggen, dan zal ik me van verder commentaar onthouden
Precies.. iedereen (vooral ik) wil dat de auto terug komt (het liefst zo snel mogenlijk).
Ik heb al vanalles geprobeerd om een keer een echte afspraak te maken maar steeds als ik hem dan de dag ervoor belde ging het weer niet door. Dus heb ik de laatste 2x niet meer gebeld of dat langs kon komen en ben ik gewoon gegaan.
Maar ik bel morgen weer een keer op of ik eind deze week langs kan komen. Als het goed is is dan mijn achterbumper gemaakt en ga ik weer proberen een afspraak met hem te maken.
Zodra ik ben geweest zullen er wel weer foto's en text met uitleg komen.
Ik heb al vanalles geprobeerd om een keer een echte afspraak te maken maar steeds als ik hem dan de dag ervoor belde ging het weer niet door. Dus heb ik de laatste 2x niet meer gebeld of dat langs kon komen en ben ik gewoon gegaan.
Maar ik bel morgen weer een keer op of ik eind deze week langs kan komen. Als het goed is is dan mijn achterbumper gemaakt en ga ik weer proberen een afspraak met hem te maken.
Zodra ik ben geweest zullen er wel weer foto's en text met uitleg komen.

-
- Contacteer:
Anders moeten we maar effe met een groepie RTC'ers die kant op 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
het laswerk heb ik ook laten doen, dus dat tot zover. Daarbij, ook al heeft hij het uitbetaald, misschien was de prijs er wel naar dat het misschien langer duurt?Tom schreef:Niet zo janken KonijnHaas schreef:ach, je moet het zo zien, iedereen heeft altijd een grote mond als een project lang duurt. Zelf hebben ze het alleen nog nooit gedaan of ze doen het zelf maar half. Owja, of ze zijn werkloos en hebben geen vrienden. Het is toch wel fijn dat iedereen altijd zo'n commentaar heeft; dat motiveert echt om dingen te delen hier op het forum. Zou dat de reden zijn waarom mijn Clio I topic zo weinig updates krijgt? :|. Voor zover ik weet heb jij dat werk niet betaald uitbesteed aan je clio1 (of ik mis iets) dus dat lijkt me nogal een significant verschil
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat er nogal veel mensen zijn met een grote mond, die het allemaal precies weten te plaatsen, zonder dat ze kennis van zaken hebben.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Wel moet gezegd worden dat de auto op een paar afwerkpunten bijna klaar stond, en er toen wel een extra wijziging aan de achterbumper en de klinkjes was.
Ik hoop iig dat je auto eindelijk es afgemaakt wordt zodat je weer es kan gaan rijden!
Ik hoop iig dat je auto eindelijk es afgemaakt wordt zodat je weer es kan gaan rijden!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Dat is waar... Maar de klinkjes heeft hij zelf aangeboden.. toen ben ik gaan googlelen en ben ik er mee akkoord gegaan!RenaultclioII16v (Peter) schreef:Wel moet gezegd worden dat de auto op een paar afwerkpunten bijna klaar stond, en er toen wel een extra wijziging aan de achterbumper en de klinkjes was.

Maar ik had de achterbumper ook nog niet gezien toen ik hem voor het eerst zag. Wel gezegt wat ik wilde.. maar had hem nog niet gezien en toen heb ik dat nog een keer gevraagt om hem een beetje aan te passen.
Morgen bel ik hem op en maak ik een afspraak om weer een kijkje te gaan nemen.

Laatst gewijzigd door Rammi op di 12 mei 2009 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Succes Remi! 

-
- Contacteer:
Ik hoop het beste voor je!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Zo ik ben net terug van de spuiter. Helaas geen foto's deze keer.
Donderdag ga ik terug en zal ik wel een paar foto's maken.
Dan ga ik ook helpen met wat interieur delen uit de auto te de-monteren die dan ook vrijdag of zaterdag in de kleur van de auto gespoten zullen worden.
Dan is het nog afmonteren en dan kan ik hem een keer op gaan halen. Waneer dat precies is durf ik nogmaals niet te zeggen maar lang kan het nu nooit meer duren.. 

Donderdag ga ik terug en zal ik wel een paar foto's maken.

-
- Contacteer:
goed nieuws 

-
Beter nieuws, maar nog wel een beetje 'vaag'.
Gewoon bij het demonteren van de interieurdelen afspreken dat 'ie eind volgende maand klaar moet zijn. Ben je met netjes op tijd voor de Kreuztage toch?
Succes!
Gewoon bij het demonteren van de interieurdelen afspreken dat 'ie eind volgende maand klaar moet zijn. Ben je met netjes op tijd voor de Kreuztage toch?
Succes!
Ja, dat heb ik hem vandaag ook al gezegt.Willeon de Zoete schreef:Beter nieuws, maar nog wel een beetje 'vaag'.
Succes!

-
- Contacteer:
Was de buitenkant gespoten? 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Net terug uit belgie... Vandaag heb k een heel wat geschuurd.. Teminste dat vind k zelf!
Het gaat om een paar interieur stukken.
Hier zijn dan een paar foto's.
Eerst alles opschuren.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio009.jpg[/img]
Daarna heeft Kevin alles in de primer gezet.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... io0011.jpg[/img]
Toen ben ik begonnen met alles korrel 800 nat te schuren.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio010.jpg[/img]
Hier ligt alles nu een keer met korrel 800 nat geschuurd. Hier gaat nog een of 2 keer een dunne laag primer over.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... io0012.jpg[/img]
Dit was het voor vandaag eind volgende week een keer zal de volgende update komen.

Hier zijn dan een paar foto's.
Eerst alles opschuren.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio009.jpg[/img]
Daarna heeft Kevin alles in de primer gezet.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... io0011.jpg[/img]
Toen ben ik begonnen met alles korrel 800 nat te schuren.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio010.jpg[/img]
Hier ligt alles nu een keer met korrel 800 nat geschuurd. Hier gaat nog een of 2 keer een dunne laag primer over.
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... io0012.jpg[/img]
Dit was het voor vandaag eind volgende week een keer zal de volgende update komen.

-
Lekker bezig geweest! Weer wat vooruitgang, mooi man! 

-
- Contacteer:
Alles in het goud?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
wat een werk he....
het scheelt dat jij niet alles doet zoals ik vorig jaar
maar kleine tip.... je deurhandgreepjes zou ik persoonlijk even uitelkaar halen... het klinkje kan je er zo uithalen d.m.v een pennetje
het scheelt dat jij niet alles doet zoals ik vorig jaar

maar kleine tip.... je deurhandgreepjes zou ik persoonlijk even uitelkaar halen... het klinkje kan je er zo uithalen d.m.v een pennetje
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Yep alles in het goud!RenaultclioII16v (Peter) schreef:Alles in het goud?

Ja dat had ik ook niet verwacht!Mark Coupe schreef:wat een werk he....
het scheelt dat jij niet alles doet zoals ik vorig jaar![]()