ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Tim
Car: E36 M3

Je hebt dan niet veel ruimte meer om te corrigeren nee, al zal je de laatste seconden daar wel uit moeten halen denk ik zo... Zo rijden de meeste snelle rijders die het uiteindelijk van de wegligging en baankennis moeten hebben en niet van het vermogen.

Al vergt dit erg veen baankennis en durf, een foutje die je je nu eventueel nog zou kunnen permiteren kan dan niet meer...

Het is ook maar de vraag of je dat wil :)
Steven
Car: M536

Zo rijden wij niet, nette lijnen op Zandvoort rijden gaat ook nog steeds niet :lol:

Als je maar lol hebt, dat kun je niet in getallen uitdrukken, meneer de GSi rijder :p
Haas
Car: Megane RS

en lol hebben jullie volgens mij meer dna genoeg :P
Timmie82

Nou ik ga niet ten koste van wat ik zelf nu nog een fijne marge vindt, pushen om een snellere tijd te klokken. In de toekomst, als ik een kooi heb, een aanhangert en heel veel meer ervaring.

Inderdaad, zo is het ook leuk en het gaat alsnog wel aardig snel ook :)
Tim

True :)
Tom
Moderator
Car: MB

je moet het idd doen voor de lol. Wil je echter serieus sneller gaan zul je toch wel lijnen moeten rijden. Probeer anders om te beginnen bergwerk eens serieus goed te nemen! Dat scheelt denk ik meteen al enkele seconde's op dat vals plat daarna :grin:

En zo'n 525 sleurt er echt goed hard aan met een handbak hoor! Nadeel is alleen dat die dingen standaard nogal zwaar zijn en rijden als een dweil

Wie gaan er nog komend weekend? Zaterdag en zondag open :p
Laatst gewijzigd door Tom op za 9 mei 2009 9:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Bergwerk is inderdaad een mooi voorbeeld! Als je daar bij de stip instuurt, kan je zoveel harder erdoor. Idem Wehrseifen.

Ik worstel nog altijd met deze:
[img]http://luuk.xs4all.nl/ring/small50/euro ... 17.gif.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim

Bergwerk neem ik meestal wel op de vreemde maar toch goede manier. Het scheelt aanzienlijk!

Dat plaatje hierboven blijf ik ook altijd mee kloten, dan is het vanaf een bepaalde manier soms nog wel even billen knijpen, helemaal als iemand je er net wil inhalen... :P

De manier is volgens mij de stoeprand in de laatste rechterbocht bij D op het kaartje vol mee te pakken, dan maak je de bocht een stuk beter te nemen op snelheid.

En keus zou ook kunnen zijn om gewoon wat rustiger aan te doen :P
Menno

Dat laatste deel weet ik wel een beetje. Je moet naar 34, dat punt ligt over de heuvel, maar kan je niet zien. Beetje bidden dus :)
rev it like a rental
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Die laatste bocht lukt me altijd wel goed. Geregeld staan kijken, dan valt je de lijn wel op. Maar dat geslinger daarvoor is niet mijn ding.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim

Die laatste blinde bocht is inderdaad wel goed te doen, ik had het ook over die slinger daarvoor.

Echter die laatste bocht ben ik na het blinde stuk aan het uiteinde van de bocht ook wel eens iemand met een platte BMW tegen gekomen en als je hem dan vol enthousiast neemt dan zit je toch wel met een probleem...
antoine
Car: Renault Clio III RS

Steven schreef:Wie vraagt eens wattie moet kosten? :)
Ik dacht dat ik ergens had zien staan 10000 euro, ik weet alleen niet meer waar. (S)
antoine

Gevonden:

Aangeboden:(Maxi) Renault MeganeTekst:Renault Megane 2 liter circuit auto. Deze auto is gebouwd volgens dezelde Homolgatie als de Maxi Megane, alleen dan zonder de brede spatborden.

Auto komt uit het DTCC en is gebouwd door Sodema France, Compleet doorgelast, dogbox, PI system etc ongeveer 230 pk . Heeft alleen geen kenteken. Alle homolgatie papieren aanwezig.

Vraagprijs 10.000 euro
Adverteerder:NiekE-mail:niek@cpz.nl
Telefoon:0625000938
Plaatsingsdatum:30-04-2009
Steven

Ja dacht ik al... Eh nee, voorlopig niet voor mij ;)
antoine

Er staat ook nog een orginele cup clio tekoop, 2800 euro. (Y)

FF al de 5 alpine spulletjes verkopen daarna die clio ophalen.. (L)

en toen werd ik wakker (S)
Steven

Ruimt wel lekker op, weg met die prehistorische meuk en come in met die hardcore racer.

Ff sloop 16vtje voor het kenteken en gaan 8)
Geert
Contacteer:

heb nog wel een williams kenteken liggen met alles erbij.
Tim

Is het al 31 mei?

Het wordt echt weer tijd, het valt me gewoon op dat ik momenteel op straat rijd alsof ik op een circuit zit... Tijd om weer eens vlot een circuit over te gaan!
Tom
Moderator

Dat zeg ik, aankomend weekend ook gewoon open. Heb eigenlijk wel zin zondag effe op een neer te kachelen.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Is het al 31 mei?

Het wordt echt weer tijd, het valt me gewoon op dat ik momenteel op straat rijd alsof ik op een circuit zit... Tijd om weer eens vlot een circuit over te gaan!
Dat begint bij mij ook weer een beetje :D van de week al even een verlaten industrieterein opgezocht met de 19 :p
Tim

Aankomende zondag Ringeling lijkt me goed trouwens!

@ Ronald
Lekker scheuren daar he :D
GJ
Car: Megane 4 RS

Stelletje criminelen! >-)
Tom
Moderator

we rijden niet allemaal altijd netjes 50 (0)
Ronald1916V

GJ schreef:Stelletje criminelen! >-)
Ik betaal geen wegenbelasting en verzekering voor dat ding om alleen mee naar het circuit of Ring te rijden :p dus daarom af en toe maar gewoon even uitlaten :beer:
Timmie82

Tim schreef:Is het al 31 mei?

Ik heb er ook last van haha. Maar ik wacht toch nog even tot 31 mei. Ben vergeten m’n geldboompje water te geven.
Tom
Moderator

Ik had Tim eigenlijk wel wat vaker op die sleife verwacht. Je koopt die kaart toch niet voor de heb (0)
Laatst gewijzigd door Tom op di 12 mei 2009 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Die kaart was zo duur dattie nu niet meer kan rije :lol:
Ronald1916V

Steven schreef:Die kaart was zo duur dattie nu niet meer kan rije :lol:
Zit wat in inderdaad, maargoed.. ik ga vanavond maar eens een avond spenderen aan die Willy van 'm.. hopen dat ie dan eindelijk klaar is voor 31Mei :D
Tim

Moah, ook even aan de financien denken he ;)

Nee maar heb nu 21,5 ronde gereden, met het ringweekend was hij niet klaar dus dat was jammer en daarbij kom ik nog makkelijk aan het minimale aantal rondes voor een jaarkaart, nu alleen even wat andere dingen die eerst moeten :)

en de vriendin wil ook zo af en toe nog wel eens aandacht en een weekend zonder autoellende

Zondag die kant maar eens op vlammen, even een dagje op en neer!
tutuur
Clubsponsor

haha als je 2 schatjes hebt zal je toch af en toe ook voor de ander ruimte moeten maken :lol:
Tom
Moderator

Tim nog geweest vandaag?? Als de weersvoorspelling goed was geweest was ik ook effe die kant op gegaan maar vond het te twijfelachtig.
Tim

Zo eindelijk even een momentje gevonden om te RTC-en.

Gisteren nog die kant op geweest met een vriend van me die er nog nooit geweest was. Geweldige dag gehad, al met al iets van 7 rondes gereden en daarin erg veel lol gehad! Tevens ook veel zon en een paar spettertjes dus een geslaagde dag :D 1 klein glibbertje gehad met 50 km/h ofzo 2 bochten na Adenauer Forst vlak nadat er een motorrijder onderuit gegaan was en het lichtje uit had... Bocht erna is zo'n lange doordraaier maar het was plaatselijk wel aardig glad daaro dus een niet verwachte maar wel erg vermakelijke drift :D

Mooiste moment van de dag, de kop van die vriend toen ik diverse auto's voorbij ging. Onder andere BMW E30&E36 M3, Porsche GT3 en auto's van dat kaliber :)

De auto is nu trouwens een heel stuk feller, lekker weer zo'n dag Ring! 31e weer :D
Steven

Was je met de Willy dan?
Tom
Moderator

volgens nbr met een diesel :grin: . dus dat zegt dan meer over die andere bestuurders :lol: :p
Tim

Moet even Reinier quoten: "Diesel, for succesfull living" ;)

Willy mag nog even rusten, eerst even klaar maken voor de 31e. Maar ging nog wel aardig leuk rond, J. Clarkson doet het me niet na met een diesel :p Al hadden die andere auto's wel wat meer hun best mogen doen, al heb ik het dan niet over blocken...

Een corvette liep op rechte stukken natuurlijk wel aardig weg maar in de bochten kwam ik steeds weer bij en in een bochtige sectie wou hij me er niet langs laten voor de zoveelste keer dus toen heb ik heb er gewoon naast geprikt. Niet net maar wel effectief. :~

Wat voor snelheid doe jij eigenlijk onderin Fuchsrohre Stevie? 180 ongeveer en toen hield het eigenlijk wel op, hij wou niet harder (N) Al vond ik het ook wel mooi geweest trouwens met zo'n boot :P
Plaats reactie