En guess what, de mijne staat momenteel ook op de toekomstige circuitvelgen: OZ Superleggera's in het zilver. Dus voor die heiligschennis zou ik het niet laten. Zo'n ombouw pakt altijd veel duurder uit.
Vind een Willy met nette originele goudkleurige wielen wel mooi maar vind het zelf niet zo'n punt als het even een ander kleurtje is..Steven schreef:De laatste Willy's van na 94 waren ook allemaal 432.
En guess what, de mijne staat momenteel ook op de toekomstige circuitvelgen: OZ Superleggera's in het zilver. Dus voor die heiligschennis zou ik het niet laten. Zo'n ombouw pakt altijd veel duurder uit.
Stond een tijdje geleden op RTC markt.tutuur schreef:heb deze laatst in hoorn zien rijden maar leek in heel erg droevige staat![]()
lekkende uitlaat, rammelen, met mensen achterin bijna helemaal op de grond....kan hem niemand aanraden:
willy lookalike 16v
Op die fiets, nou daar geloof ik zelf eigenlijk niet zo in maar wel geinig om eens te testenantoine schreef:Ergens gelezen dat een RSI van een 16v/williams weg rijdt op een circuit.
Tussen de 80km/h en 120kmh per uur in z'n 5de versnelling, is de ''RSi'' sneller dan een 16v of Williams. bron: Autovisie 1993.Tim schreef:Op die fiets, nou daar geloof ik zelf eigenlijk niet zo in maar wel geinig om eens te testenantoine schreef:Ergens gelezen dat een RSI van een 16v/williams weg rijdt op een circuit.
Nu nog iemand vinden die met een RSI eens wil strijden
Dat was mijn gedachte ook, maar daar zijn ze het niet mee eens.Steven schreef:Een RSi is misschien wat eerder weg bij het stoplicht en dat verklaart ook die 80-120 in 5 ook wel, maarja wie is daar nu in geintreseerd als het ook in de 3e versnelling kan, daaaag RS-net-nIe![]()
Dan koop je een 2.0 en brede ophanging, dan ben je er ookOllie schreef:Laat ik dat maar niet doen, dan heb ik ruzie thuis
Wel goed lezen antoineantoine schreef:Ergens gelezen dat een RSI van een 16v/williams weg rijdt op een circuit.
ik wil de uitdaging wel eens met je aan.Maarten-Jan schreef:Wel goed lezen antoineantoine schreef:Ergens gelezen dat een RSI van een 16v/williams weg rijdt op een circuit.
Maar ik ben ervan overtuigd dat een RSi een 16V klopt op het circuit,
zoals ik al zei, met mijn 19 reed ik al langzaam weg van een 16v op het circuit. Heb toen ook een aantal rondes met een williams "gebattled",
wat erg vermakelijk was, elke keer in de bochten het gaatje maken wat ik op
het rechte stuk nodig had. Maar dat laatste houd ik op stuurmans kunsten,
de betreffende williams had zo'n 170pk als ik het goed begrepen heb
Was dit soms op een clubspecials tegen mijn huidige Williams (JR-TS-36), jaartje of 1,5 terug?Maarten-Jan schreef:Wel goed lezen antoineantoine schreef:Ergens gelezen dat een RSI van een 16v/williams weg rijdt op een circuit.
Maar ik ben ervan overtuigd dat een RSi een 16V klopt op het circuit,
zoals ik al zei, met mijn 19 reed ik al langzaam weg van een 16v op het circuit. Heb toen ook een aantal rondes met een williams "gebattled",
wat erg vermakelijk was, elke keer in de bochten het gaatje maken wat ik op
het rechte stuk nodig had. Maar dat laatste houd ik op stuurmans kunsten,
de betreffende williams had zo'n 170pk als ik het goed begrepen heb