lesmoutas stelt zich voor

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
lesmoutas
Contacteer:

Sinds heel kort ben ik de eigenaar van een Clio 2l Sport, een metallic gele, echt een oogverblindende kleur, vooral in de zon, met heel weinig km's. Hij ruikt nog nieuw, is afkomstig als demo wagen van de importeur met alle opties. Het is werkelijk een schitterende auto. Ik heb nog een zeer fraaie Alpine V6 Turbo (D501) uit 1988. Deze wagen moet weg, misschien is er iemand van dit forum, die interesse heeft, neem dan even contact op met me. Ik ben echt een autoliefhebber en rijd dagelijks in een stevig getunede Subaru WRX rond. En deze wagen is niet misselijk wat betreft zijn prestaties. Mijn Renault dealer maakte eens de opmerking "die Sub. is een fantastische wagen, jammer dat er geen Renault op staat".
Ik ben heel in mijn sas met de Clio, het is echt een wagen met potentie, met een geweldige acceleratie, niet zoals de Alpine en Sub. want ik mis de "schop"in mijn rug als de turbo inkomt, maar meer geleidelijk. Zowel de Alpine als de Sub. zijn gevoelsmatig sneller. Die Clio is echt een gooi en smijt wagen, die je heel snel de bocht in kan sturen, sneller dan de Alpine. Het weggedrag van de Sub. is van een andere orde door zijn vierwielaandrijving, de Clio is leuker.
Dit lijkt me wel even genoeg.
Ger

zie website
Laatst gewijzigd door lesmoutas op wo 2 nov 2005 21:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

En ook hallo en welkom :D

Leuke autocollectie inderdaad (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Thierry

Welkom :)
Heb je foto's van je wagens?
Daantjuh

welkom!
GijsClioRS

Welkom hier!

Zo, da's helemaal geen vervelende autocollectie :worship: !
Heb je ook foto's? Of beter, kunnen we die Clio op 13 nov. in het echt bewonderen tijdens de eindejaarsmeeting in Zwolle? Ik ben wel benieuwd hoe zo'n RS eruit ziet in het geel!
lesmoutas
Contacteer:

Ja, ik heb wel foto's maar ik weet niet precies hoe ze te plaatsen. Als er iemand is die me hiermee wil helpen, b.v. ik kan ze per email sturen, dan komen ze hier wel terecht.
Ger
mike16v

Welkom!

http://www.putfile.com/

Uploaden, en middelste link kopieren en plakken maar!

moet lukken!

ben erg benieuwd naar de pics
jiggy
Contacteer:

welkom

greetzzzzzzzzz marcel
lesmoutas
Contacteer:

Inmiddels is de website in aanbouw toegevoegd. Zie website voor wat foto's.

Ger
Daniël W.
Car: 5TL-T

mmm strakke scoob...hebbie nog specs ervan? enne nette velgen onder die RS :worship:
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Foeke

Mooi collectie (Y) :worship: Maar dat lekkere gele kleurtje :worship:
<-------So you know don't mess with a Reno------->
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik vind em echt vet! die RS in t geel! (Y)
al mag de rest er ook wezen natuurlijk! :p
lesmoutas
Contacteer:

Specifficaties
De specs van de Clio zijn jullie vast wel bekend, volgens de folder:
Motor:1998 cc, vermogen: 182 pk/6500, 200 Nm/5250
Top: 222 km/uur, 0 tot 100: 7,1 sec.
Bijzonderheden: sportonderstel met antracietkleurige 16 inch velgen'
achterspoiler Clio Cup en voorspoiler en natuurlijk die speciale parelmoergele kleur
Alpine GTA V6 Turbo:
Motor: 6 cilinder, 2458 cc, vermogen: ca 205 pk/5750, 296 Nm/2500,
Top: 250/260 km/uur, 0 tot 100: 7 sec
Bijzonderheden: Koni onderstel en 220 volt voorverwarmings installatie
Subaru WRX
Motor: 4 cilinder boxer, 2030 cc, vermogen: 325 pk+, 450 Nm+,
Top: 260 km/uur+, 0 tot 100: 5 sec.
Bijzonderheden: te veel om op te noemen, o.a. AP remmen, Intrax onderstel, Ecu van MoTec enz.
Ger
Danny1.8-16v

he hallo en welkom ...
strakke bak ....
lesmoutas
Contacteer:

De prachtige Clio RS, type 2, fase 3 ( jaune sirius, de enige in Ned.) ingeruild op een witte Megane R 26 Radicale. De Clio was leuk, eigenlijk met spijt in het hart weggedaan, maar de R 26 R is nog veel leuker. Het is een ontzettend strak sturende auto. Op dit moment nog met het standaard vermogen, de wagen moet eerst nog even ingereden worden, later na tuning met zo'n 268 Pk. Dan wordt het helemaal een brute wagen. Ik ben natuurlijk wel het een en ander gewend. Heb jaren Subaru gereden en heb nog steeds sedert twee jaar een getunede Mazda 6 MPS (280+ Pk) in mijn bezit, die ik gebruik als "dagelijkse auto". De Megane lijkt gevoelsmatiger sneller dan de Mazda maar is dat niet. De Mazda doet het sprintje van 0 -100 onder de 6 sec, de R 26 R zeker niet.
Eigenlijk is die Megane een heel onpraktische wagen, geen achterbank, dus geen familie auto maar hij is wel ontzettend leuk. Het is echt een wagen voor de lol. Het is een wagen voor spannend auto rijden op die plaatsen, waar dat nog kan (niet in het dicht getimmerde Ned.).
lesmoutas
Contacteer:

O ja, dat vergat ik er nog even bij te zetten. Ik heb van de RS nog enige onderdelen overgehouden, zoals een nieuwe remmen set (zit nog in de verpakking): Sandtler gegroefde remschijven (voor) met Ferodo DS 2500 remblokken en een set OZ velgen met Hankook winterbanden. Oz Caravaggio, 6 spaaks, zeer fraai, 16/7 inch, ET 42 met Hankook Icebear, W 300, 205/45 R16, 87 H 4PR asymmetric. Deze wielen zijn zo goed als nieuw, een winter gebruikt, ca. 2000 km.
Wie interesse heeft stuur een PB
antoine
Car: Renault Clio III RS

De witte is toch nr 3. Gefeliciteerd met je mooie auto, zaterdag ,met de eigenaar van de blauwe gepraat en zondag met de eigenaar van de gele.

Wanneer is de eerste R26R meeting? Gokje 5 juli in Amsterdam?
lesmoutas
Contacteer:

nummer 2
lesmoutas
Contacteer:

Ik heb hier op het forum al tal van vage berichtgeving over de R 26 R voorbij zien komen. Even de puntjes op de "ï". In eerste instantie zou de fabriek 450 exemplaren maken, waarvan er tien naar Ned. zouden komen. Dit aantal is teruggebracht tot 380 stuks. Zes daarvan zijn naar Ned. gekomen. En zover mijn informatie reikt komen er ook niet meer. Twee gaan naar Limburg, de overige vier, een blauwe, gele, zwarte en de witte zijn door Kerhof en Visser in het westen (de gele naar Zeeland) verkocht. Dat er tien gepland waren kun je zien aan het serie plaatje, de mijne 2/10. Dat is dus 2/6 geworden. Over een e.v. meeting is mij niets bekend. Ik ben ook niet zo'n meeting man, ik rijd liever.
Ger
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

antoine
Car: Renault Clio III RS

lesmoutas schreef:Ik heb hier op het forum al tal van vage berichtgeving over de R 26 R voorbij zien komen. Even de puntjes op de "ï". In eerste instantie zou de fabriek 450 exemplaren maken, waarvan er tien naar Ned. zouden komen. Dit aantal is teruggebracht tot 380 stuks. Zes daarvan zijn naar Ned. gekomen. En zover mijn informatie reikt komen er ook niet meer. Twee gaan naar Limburg, de overige vier, een blauwe, gele, zwarte en de witte zijn door Kerhof en Visser in het westen (de gele naar Zeeland) verkocht. Dat er tien gepland waren kun je zien aan het serie plaatje, de mijne 2/10. Dat is dus 2/6 geworden. Over een e.v. meeting is mij niets bekend. Ik ben ook niet zo'n meeting man, ik rijd liever.
Ger
Ik had begrepen dat het er 8 werden, maar dat is alweer naar beneden geschroeft?
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

gefeliciteerd met je R26R, veel plezier ermee!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Tim
Car: E36 M3

Nice :)

De R26R als speeltje voor erbij, je bent meer een rijder dus houdt dat in dat je ook wel eens op circuits er mee wil gaan rijden? Nurburgring of iets dergelijks ook? :)
Sander2

Als je hem op tijd hebt, kan je nog wellicht mee naar SPA op 1 Juni. :)
Tibikazi
Contacteer:

Dikke auto's . Denk dat ik je nog wel een keer tegen kom ik woon in 's-Gravendeel. dus dat scheelt maar een paar kms.
Plaats reactie