POLL: Je favoriete Clio ('s)
Beste Clio genoten,
Er zijn inmiddels 10 verschillende Clio's op de markt in wel honderden uitvoeringen.
Grappig al die voorkeuren op al die pagina's .
Wij als Clio fanaten kunnen als geen ander onze voorkeuren uitspreken over wat voor ons de meest aansprekende Clio's zijn van de afgelopen 18 jaar.
Dat kun je doen door mee te doen aan deze poll !
Het maakt niet uit welke criteria je voor jezelf hebt!
Je kunt 3 voorkeuren van de 10 opties kenbaar maken .
Dat kan dus van elk type een phase zijn maar net zo goed van 1 type 1, 2 of 3 phases omdat je met de oudere of nieuwe modellen 'niets hebt'.
Zie
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=10&t=3013,
kleine moeite, verrassende resultaten? Vast.
Bedankt, Dolf
Er zijn inmiddels 10 verschillende Clio's op de markt in wel honderden uitvoeringen.
Grappig al die voorkeuren op al die pagina's .
Wij als Clio fanaten kunnen als geen ander onze voorkeuren uitspreken over wat voor ons de meest aansprekende Clio's zijn van de afgelopen 18 jaar.
Dat kun je doen door mee te doen aan deze poll !
Het maakt niet uit welke criteria je voor jezelf hebt!
Je kunt 3 voorkeuren van de 10 opties kenbaar maken .
Dat kan dus van elk type een phase zijn maar net zo goed van 1 type 1, 2 of 3 phases omdat je met de oudere of nieuwe modellen 'niets hebt'.
Zie
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=10&t=3013,
kleine moeite, verrassende resultaten? Vast.
Bedankt, Dolf
Laatst gewijzigd door dolf jans op do 14 mei 2009 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom bedankt voor de tip. Ben je geregistreerd bij de Clio Club?Tom schreef:als ik dat topic aanklik zie ik wel de uitslag (tot op dit moment) maar zie niet waar je kunt stemmen.
Misschien zit het daar op vast? Dolf
Beste mensen,
Terwijl wij nog stemmen op drie generaties Clio, Hebben de Engelse en Franse pers het al over de Clio 4 met ingang van 2011 !!!!
Zie
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ewsletters
of
??
Gr. DJ
Terwijl wij nog stemmen op drie generaties Clio, Hebben de Engelse en Franse pers het al over de Clio 4 met ingang van 2011 !!!!
Zie

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... ewsletters

Gr. DJ

ik vind hem fantastisch! 

Ach, Antoine, sinds enige tijd woon ik alleenantoine schreef:Dolf heeft het internet uitgevonden.
![]()
Persoonlijk vind ik hem wel mooi en aangezien de Megane geheel vernieuwd is kan de Clio niet achterblijven.

Nu heb ik een heeeeeleboel LAT relaties met forumgenoten

Zoals bij de komst van de 2 en de 3 moet ik ook weer wennen aan de 4.
Met name die SEATachtige Ibizagolven in de flanken komen bij mij niet echt strak over (he, dat is logisch natuurlijk

DJ

Merijn schreef:Ik vind het een goeie fotoshop, maar echt serieus zou ik 'm niet nemen...
Lijkt wel een Yaris met de voorbumer van de nieuwe clio RS, de moterkap van de nieuwe kangoo, de velgen van een twingo RS en de achterkant van de nieuwe megane rs. Koplampen kan ik zo niet thuis brengen
rek hem een beetje uit, grote spoiler op de koffer en vlinderdeuren en je hebt een mégane voor op circuit 

Siempie schreef:Merijn schreef:Ik vind het een goeie fotoshop, maar echt serieus zou ik 'm niet nemen...
Lijkt wel een Yaris met de voorbumer van de nieuwe clio RS, de moterkap van de nieuwe kangoo, de velgen van een twingo RS en de achterkant van de nieuwe megane rs. Koplampen kan ik zo niet thuis brengen

vind hem ook heel dik, en indd hopen dat het ongewijzigd blijft....
vind dat altijd zo zonde, concept super vette wagen en uiteindelijke product stukje minder...
dit heeft natuurlijk wel meerdere oorzaken maar toch
vind dat altijd zo zonde, concept super vette wagen en uiteindelijke product stukje minder...
dit heeft natuurlijk wel meerdere oorzaken maar toch

En de nieuwe Clio staat al in de showroom !.dolf jans schreef:38, 38, 21 Het blijft spannendDolf
Superstrak, modern front naar mijn smaak

Jammer van de achterkant die nu wat oubollig overkomt...

Gaat dat zien om nog bewuster aan de poll mee te doen svp

Groet, Dolf
Einddatum poll is zojuist gewijzigd in 24 mei!dolf jans schreef:En de nieuwe Clio staat al in de showroom !.dolf jans schreef:38, 39, 21 Het blijft spannendDolf
Superstrak, modern front naar mijn smaak.
Jammer van de achterkant die nu wat oubollig overkomt...![]()
Gaat dat zien om nog bewuster aan de poll mee te doen svp.
Groet, Dolf
Cliovrienden en vriendinnen,
Nadat er door jullie via 105 stemmen bepaald is dat de Clio 2 phase 2 de populairste Clio is willen we natuurlijk weten welke Clio nu precies uitgeroepen kan worden tot de Clio der Clio's
.
Ik nodig jullie dan ook uit er nog een keer voor te gaan zitten en je weloverwogen stem uit te brengen via
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=10&t=3206
Wanneer we met z'n allen deze week reageren dan kan tijdens de meeting in Gronau of in Oldenzaal het betreffende type voorzien worden van een oorkonde.
Dolf
Nadat er door jullie via 105 stemmen bepaald is dat de Clio 2 phase 2 de populairste Clio is willen we natuurlijk weten welke Clio nu precies uitgeroepen kan worden tot de Clio der Clio's

Ik nodig jullie dan ook uit er nog een keer voor te gaan zitten en je weloverwogen stem uit te brengen via
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=10&t=3206
Wanneer we met z'n allen deze week reageren dan kan tijdens de meeting in Gronau of in Oldenzaal het betreffende type voorzien worden van een oorkonde.
Dolf

-
- Contacteer:
Hoezo verassend?
het is toch een beetje de natte droom van iedere clio rijder of ben ik nou gek?

Om naar te kijken misschien ja. Maar lees dit eens bijvoorbeeld:Erik (Schepjes) schreef:Hoezo verassend?
http://www.autoweek.nl/autotest/1101/Re ... port-30-V6
En dat voor het geld van twee RS' n ,
drie 1.6 16v's of
vier Billabong, bong, bong, bong's

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
Liever één V6 dan 2 RS-en, 1.6-en of wat dan ook. Tuurlijk is zo`n V6 niet de beste auto die er is. Maar het gaat gewoon om de beleving en de looks bij zo`n ding. Ik zou er alleen al één willen om naar te kijken 

mooi he, al die verschillende meningen...Christiaan schreef:Liever één V6 dan 2 RS-en, 1.6-en of wat dan ook. Tuurlijk is zo`n V6 niet de beste auto die er is. Maar het gaat gewoon om de beleving en de looks bij zo`n ding. Ik zou er alleen al één willen om naar te kijken

Tom schreef:precies, en hoe nutteloos dit soort pollen zijn(zeker met dergelijk lage respons).

Wanneer alles zinvol moet zijn moet je geen sportieve Renaults rijden,
geen lid van deze club zijn en geen tijd besteden aan afbreken van mensen die het wel leuk vinden.
De opkomst vindt ik boven verwachting
en geniet er elke minuut van

Daar doet geen Tommie met een Williams wat aan af.......