Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ai! eind mei moet het toch wel klaar zijn wil je nog op tijd zijn voor de Kreutztage!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Aankomende vrijdag ga ik weer langs. Dan is als het goed is de achterbumper aangepast en de air aangesloten!
Vandaag nog een klein pakketje via de post gekregen.
Dit zat erin (ventieldopjes).
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... o001-1.jpg[/img]
Een klein detail!

Vandaag nog een klein pakketje via de post gekregen.
Dit zat erin (ventieldopjes).
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... o001-1.jpg[/img]
Een klein detail!

wel eens opgezocht waar vierlingsbeek ligt? 

Horen schmidt velgen dan wel op een franse auto thuis??tutuur schreef:hoort dat niet op een duitse auto thuis
Haha, dat ligt in het mooie Brabant!:D Dus in nederland!Haas schreef:wel eens opgezocht waar vierlingsbeek ligt?

neej schmidt velgen horen er ook nii op
nee dat is heel wat anders, als je die velgen mooi vind is het niet van een frans merk te krijgen, mja ventieldoppen kunnen natuurlijk ook gewoon blijven, of zuigertjes ofzo

nee dat is heel wat anders, als je die velgen mooi vind is het niet van een frans merk te krijgen, mja ventieldoppen kunnen natuurlijk ook gewoon blijven, of zuigertjes ofzo

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Heeft wikipedia t toch verkeerd....The Iron Cross was normally a military decoration only — though there were instances of it being awarded to civilians for performing military functions. As an example, the civilian pilot Hanna Reitsch was awarded the Iron Cross First Class for her bravery as a test pilot during World War II.
After the end of World War II, the Iron Cross became the emblem of the Bundeswehr, the German armed forces, and is marked on armored vehicles and aircraft.

ik heb ze ook in de koplampen van mijn Golf zitten, staat prima!
Ik ben echt benieuwd hoe je auto dadelijk wordt remy! Het duurt ff, maar al het goede duurt lang zeg ik altijd maar..

Keep your chin up, als je er dadelijk in de zomer mee over de boulevard rijdt, ben je alles zo weer vergeten. Net als die Kadeath
Ik ben echt benieuwd hoe je auto dadelijk wordt remy! Het duurt ff, maar al het goede duurt lang zeg ik altijd maar..

Keep your chin up, als je er dadelijk in de zomer mee over de boulevard rijdt, ben je alles zo weer vergeten. Net als die Kadeath

-
- Contacteer:
Die ventieldopjes heb ik ook al een poosje op mijn clio zitten... Wordt wel een beetje een kopie zo... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Wees blij dat je geen oldschool Golf 1 rijdt Peter.
Dan kwam je die ventieldoppen op elke hoek van de straat tegen.
Dat krijg je op een gegeven moment. Zo heb je het ook met BBS wielen en de imitatie Lenso's en wat denk je van Ronal Turbo's......

Dat krijg je op een gegeven moment. Zo heb je het ook met BBS wielen en de imitatie Lenso's en wat denk je van Ronal Turbo's......
-
- Contacteer:
ja da's waar. Alleen nu heb ik dat logo ook al terug laten komen in de bekleding van de achterklep 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
En dat ziet er errug mooi uit Peter!RenaultclioII16v (Peter) schreef:ja da's waar. Alleen nu heb ik dat logo ook al terug laten komen in de bekleding van de achterklep

Helaas geen update hier... K was bij mijn auto maar hij had al alles afgesloten.
Hij had er nog niks aan gedaan.. De brug waar hij op moest komen te staan was nog niet geplaatst. Als het goed is is hij aankomende vrijdag klaar met de bumper en de air.. Teminste dat hoop k dan maar dat hij zijn afspraak nu een keer wel na komt.

Hij had er nog niks aan gedaan.. De brug waar hij op moest komen te staan was nog niet geplaatst. Als het goed is is hij aankomende vrijdag klaar met de bumper en de air.. Teminste dat hoop k dan maar dat hij zijn afspraak nu een keer wel na komt.
-
- Contacteer:

ik had die gast al lang wat aangedaan
-
- Contacteer:
heb je al betaald dan?
als ik het zo lees stuurt ie je steeds met een kluitje het riet in. je rijdt een flink eind en dan mag je je eigen auto niet eens zien? laat em maar lekker die poort/hekken/deuren of wat dan ook maar weer open doen.
naja ik weet het hele verhaal niet, t financiele gedeelte ken ik niet enzovoorts, dus misschien kan ik er niet goed over oordelen. blijft naadje in ieder geval
als ik het zo lees stuurt ie je steeds met een kluitje het riet in. je rijdt een flink eind en dan mag je je eigen auto niet eens zien? laat em maar lekker die poort/hekken/deuren of wat dan ook maar weer open doen.
naja ik weet het hele verhaal niet, t financiele gedeelte ken ik niet enzovoorts, dus misschien kan ik er niet goed over oordelen. blijft naadje in ieder geval
Grotendeels is alles betaald... Nog niet alles maja... Ja ik mocht hem wel zien maar hij stond er hetzelfde bij als vorige week. Dus had er niet zoveel aan om te gaan kijken. Ik ben er ook gewoon heen gereden want als ik bel dan had hij 9 van de 10 keer wel weer wat..
Jammer dat het zo moet mja.. K ben blij als hij straks thuis is! 

-
- Contacteer:
ik hoop echt voor je dat ie (snel) thuis komt... maar ik begin er toch een hard hoofd in te krijgen zo 
succes!

succes!
Misschien een stomme vraag, maar waarom zitten er zoveel zakkers en druipers in de lak? Is dat een speciale manier van voorbewerken ofzo?
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio004.jpg[/img]

[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... lio004.jpg[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
Is geen stomme vraag.
Hij was toen net zo gespoten om te gaan drogen enzo.. Daarna zou hij weer geschuurd worden en dan zou de kleur erop komen. Maar deze bumper word nu nog een klein beetje aangepast.
@ tutuur; vandaar dat hij nog WET is.
@ tutuur; vandaar dat hij nog WET is.