Voor straatgebruik wil het inderdaad prima zonder.. alleen werkt mijn koelwaterpompje ook (nog steeds) niet en dan moet je 'm wel even flink na laten draaien na een ronde Nürburgring bijvoorbeeld, zo raakte die van mij enigzins aan de kook tijdens het Ringweekend toen ik de baan af kwam, 10 seconde liet nadraaien en 'm uit zette.. toen ik 'm 5 minuten later op contact zette stond de meter vast in de rechter hoek..+Clio16v+ schreef:die van mij heeft het al jaren niet gedaan volgens mijrobscheenen schreef:dank u dank u.
Kan iemand mij vertellen wanneer het elektrische koelpompje aan moet gaan? Misschien na contact af en dan 10 min blijven draaien, zelfde als bij renault 21 turbo? of anders?
Die van mij doet het volgens mij niet..... relais misschien kapot?
auto rijdt trouwens super, ben er echt blij mee!!!
Alleen moet ik koppeling vervangen... komt wel eerste week in juni.rijdt er echt niet zachter van...

Zou het relais ook wel eens kunnen zijn, heb al een nieuw pompje geprobeerd bij mij maar volgens mij gaan die praktisch niet stuk.. bij mij was de bedrading gaar en was gefixt met een kroonsteentje (Kool.. prutser