beste mannen en vrouwen ,
ik ben van plan om een woofer en versterker in te gaan bouwen, kan iemand mij vertellen wat de makkelijkste manier is om bekabeling aan te leggen in een laguna hatchback van 1999??
langs de dorpels of is er al een "goot" aanwezig?
kwestie van niet 2 x het wiel uitvinden.
grts DRE
bekabeling laguna 1 fase2
Ik heb ze bij mij gewoon langs de dorpels gelegd.
Wel stroom en speakerkabels gescheiden.
De stroomkabel links en speakers rechts heb ik het iig gedaan(accu zit linksvoor) heb de stroomkabel door een rubber heen geduwt onder het stuur. Heb daar wel behoorlijk wat moeite voor moeten doen met een soort van schroevendraaier aka schuurding oid. Heb behoorlijk lopen poeren en het gat groter moeten maken alvorens het paste.
Wel stroom en speakerkabels gescheiden.
De stroomkabel links en speakers rechts heb ik het iig gedaan(accu zit linksvoor) heb de stroomkabel door een rubber heen geduwt onder het stuur. Heb daar wel behoorlijk wat moeite voor moeten doen met een soort van schroevendraaier aka schuurding oid. Heb behoorlijk lopen poeren en het gat groter moeten maken alvorens het paste.
-
rubber waar je motorkabelboom naar binnen gaat, zit een rubberdopje in die je eruit kan halen.
Jups dat dopje had ik er ook uitgehaald en daar is de kabel ook doorheen gegaan, maar dat gaatje was te klein dus een beetje 'opgerekt' ::lol:
JupsOllie schreef:Mooi stukje tekst voor dubbele interpretatie zeg

Fijn hé