[Merijn's ex-21Turbo] *snif*
doe dan eerst even menno menno chippie chippie 

Er zit een extra computer bij met een Menno-chip erin, heb ik me laten vertellen. Maar voorlopig blijft ie even zoals ie is.
In het voorjaar kijk ik wel weer verder wat ik er allemaal mee ga doen. Ik vind het nu al snel genoeg gaan, aangezien ik gewend ben geraakt aan een Gold 2 1.3, Corsa 1.5td en een Clio 1.2 16v. 

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Nette auto Merijn!
Ik zie hem vast wel een keertje rijden door het onveilige Oss 

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Idd
Reed jij vrijdag avond op de vierhoek singel toen jij mij tegen kwam toevallig in een vieze Clio III? 

-
Hier de vorige eigenaar
Ik mis hem onwijs
en laat je niet gek maken door bla bla van sommige mensen heb er nu al spijt van dat ik hem heb weggedaan maar hij is je gegunt van mijn kant en als er wat is roep je maar 
Ik mis hem onwijs

Ik zag dat je het er aardig moeilijk mee had, ja... Maar hij is goede handen en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat je 'm gezien en gereden hebt. 
Over een tijd spreken we gewoon eens wat af!
Nogmaals bedankt.

Over een tijd spreken we gewoon eens wat af!

Nogmaals bedankt.

Dit is gewoon een mooie kar die in liefhebbers handen is geweest en waar uitsluitend door pro s aan is gesleuteld, Dat ik het zonde vind dat deze mooie 21 Phase 2 velgen zitten en nog een paar andere kleine details zitten die dr niet op horen moet je je niets van aan trekken ik ben een purist. Mooie auto wees er maar zuinig op!
Mocht je ooit wat willen weten over 21s mag je me altijd contacten.
Groetjes Robert,
Mocht je ooit wat willen weten over 21s mag je me altijd contacten.
Groetjes Robert,
je hebt helemaal gelijk merijn
echt een super auto

echt een super auto
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Zo, vandaag de laatste sleutelwerkzaamheden gedaan om de 21 door de APK te krijgen... Uiteindelijk viel het allemaal wel mee:
- Fuseekogelhoes rechtsvoor gescheurd
- Motorsteun rechtsvoor kapot
- Vertragingsklep remdrukverdeler achter lek
De eerste 2 puntjes waren relatief snel gefixt (thanks Jo!), maar die laatste had wat meer voeten in de aarde. De dealer wist me te vertellen dat een nieuwe vertragingsklep zo'n 400 euro zou gaan kosten! *slik*
Uiteindelijk heeft Menno me uit de brand geholpen met een 2e handse voor een schappelijkere prijs. Vandaag eronder gezet en hij lekt niet meer.
Maandag afmelden voor de APK en dan maar hopen dat er nog geen verbaal onderweg is... 
- Fuseekogelhoes rechtsvoor gescheurd
- Motorsteun rechtsvoor kapot
- Vertragingsklep remdrukverdeler achter lek
De eerste 2 puntjes waren relatief snel gefixt (thanks Jo!), maar die laatste had wat meer voeten in de aarde. De dealer wist me te vertellen dat een nieuwe vertragingsklep zo'n 400 euro zou gaan kosten! *slik*
Uiteindelijk heeft Menno me uit de brand geholpen met een 2e handse voor een schappelijkere prijs. Vandaag eronder gezet en hij lekt niet meer.

Ik speel liever in/met een ander heuvellandschap. 
Maareh, komt goed. Zoals gezegd eerst effe de distributie vernieuwen en de achterkant op gelijke hoogte zetten en dan kan het echte cruisen beginnen. Ik heb er bar weinig mee gereden de afgelopen maanden...

Maareh, komt goed. Zoals gezegd eerst effe de distributie vernieuwen en de achterkant op gelijke hoogte zetten en dan kan het echte cruisen beginnen. Ik heb er bar weinig mee gereden de afgelopen maanden...