ARNO16V schreef:Mijn persoonlijke favoriet wat toch eigenlijk wel de Blauwe GTT met Ronal Turbo's eronder.
Man man, wat is dat een net apparaat zeg! Zelfs alles onder de motorkap smetteloos!
Daar kunnen ze nog wat van leren in de operatiekamers van het ziekenhuis van Lelystad!
Dit is idd en van de mooiere die er zijn Die velgen staan ook gewoon super! Van wie is dat ding eigenlijk?
Zeer tespreken over uitdeuker sebastiaan
had een lelijke diepe pit in me kofferbak net voor het spoilertje
hoe hij die er uit heb gehaald geweldig je ziet als je het niet weet niks meer er van
en me deur ook weer super strak
Super Tevreden
Geinig om al die wagens zo eens bij elkaar te zien (op de foto's dan ). Die blauwe V6 was heel dik, en een paar mooie rode Clio RS ph2's, die kleur zie je niet zo vaak.
michel81 schreef:was zeker erg leuk en ook goed opgezet .
tevens nog bedankt voor de eerste plaats ben er blij mee.
michel.
Bedankt Michel, wij vonden het ook een topdag!
Uiteraard mede dankzij alle bezoekers én het mooie weer! We gaan deze lijn voortzetten! 21 juni op het circuit van Ter Apel (bij Emmen) beloofd ook een mooie dag te worden!
Je Carclean prijs komt er trouwens aan. De kortingscodes zijn binnen!
chris444 schreef:Yep uitdeuker was goed bezig , aardige gast !
Zag trouwens rond 1 uur dat er ook gefilmd werd bij de ingang ... weet iemand waar dat filmpje is ??
Dat filmpje staat bij mij op de camera! Gaan we gebruiken voor de RTC promotiefilm. Dus dat wordt nog ge-edit, tesamen met andere beelden van komende meetings.
Ook moeten er nog een keer 'rolling pictures' worden geschoten van een aantal auto's van clubleden.
Zag trouwens rond 1 uur dat er ook gefilmd werd bij de ingang ... weet iemand waar dat filmpje is ??
Dat filmpje staat bij mij op de camera! Gaan we gebruiken voor de RTC promotiefilm. Dus dat wordt nog ge-edit, tesamen met andere beelden van komende meetings.
Ook moeten er nog een keer 'rolling pictures' worden geschoten van een aantal auto's van clubleden.