ik doe graag mee...., Dolf, Clio
geweldig die historie 

graag nog meer info omtrent die Peter van Zwam.
of fotos.
evt woonplaats enz.
kenteken : DN-41-ZT
Alvast super bedankt hiervoor trouwens!!
of fotos.
evt woonplaats enz.
kenteken : DN-41-ZT
Alvast super bedankt hiervoor trouwens!!

Nog een paar printjes van die heerlijke dag sprinten in Nijmegen 1986antoine schreef:@ Chris.. Nu weet je ook meteen wie de eigenaar was van deze GT turbo..
[img]http://lh5.ggpht.com/_0u0IByRBtFY/SRsZF ... jmegen.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TEOQDROB-D.jpg[/img]
De mooie jongedame

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6TSU7ZYO-D.jpg[/img]
Gr. DJ
Wel gaaf dat er zo opene zo'n golf historie opduikt, valt me onderhand op dat Antoine ook steeds dieper graaft
Idd jammer dat je tegenwoordig niet zo makkelijk meer kan racen/rallyen als dat dat vroeger ging. Onderhand moet je toch wel dankzij een rijke papa erin rollen. Naja misschien kan ik ooit nog es die rijke papa spelen

Idd jammer dat je tegenwoordig niet zo makkelijk meer kan racen/rallyen als dat dat vroeger ging. Onderhand moet je toch wel dankzij een rijke papa erin rollen. Naja misschien kan ik ooit nog es die rijke papa spelen

Dat is het voordeel Steven. Autosport is niet leeftijdgebonden....Steven schreef:Wel gaaf dat er zo opene zo'n golf historie opduikt, valt me onderhand op dat Antoine ook steeds dieper graaft![]()

Dus je hebt nog even de tijd.
Over 40 jaar kun je nog Youngtimers racen of rallyrijden met een huidige RS of oldtimers met je Williams

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mwoah... over een jaar of 10-15 meedoen met mijn GTT of Willie... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Goed ideeArco Straver schreef:Mwoah... over een jaar of 10-15 meedoen met mijn GTT of Willie...

Diegene die daar tegen die Toyota aanstaat lijkt wel verdacht veel op me vader! Is daar ook een groter formaat van? Me moeder kon hem in ieder geval nog niet erop herkennenantoine schreef:@ Chris.. Nu weet je ook meteen wie de eigenaar was van deze GT turbo..
[img]http://lh5.ggpht.com/_0u0IByRBtFY/SRsZF ... jmegen.jpg[/img]

-
- Contacteer:
word het niet eens tijd voor een foto update dolf?
Helemaal mee eens AdAd van Haperen schreef:word het niet eens tijd voor een foto update dolf?

Zaterdag wordt de laatste hand gelegd aan de Clio en ze is dan optisch helemaal af voorlopig

Het probleem is alleen een goede

Misschien dat er leuke foto's van haar opdeuken in het verslag van de meeting zondag?

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
- Contacteer:
Wat is er allemaal gedaan dan ?
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
Vanavond en morgen ook bij de rally in etten-leur?
He Mark!Mark Coupe schreef:Wat is er allemaal gedaan dan ?
Ik heb me enigzins gestort op promotie van Timo van der Marel.
En dat wordt heel duidelijk zichtbaar op de Clio.
Timo is de 19 jarige zoon van Jan van der Marel, meervoudig Nederlands kampioen Rallyrijden. Zelden heb ik de afgelopen dertig jaar iemand, al zo vroeg in z'n carriere, zo verstandig en tegelijkertijd zo snel over de proeven zien gaan. Wat mij betreft wordt Timo de eerste Nederlandse Wereldkampioen. Aardige jongen en barstensvol talent.
Rijdt ook nog in een zeer zorgvuldig geprepareerde Clio!
Na de meeting van aanstaande zondag in Nieuw Bergen (en hopelijk dan in bezit van wat foto's van mijn Clio) ga ik haar voorstellen in dit topic inclusief alle technische wijzigingen die ze heeft ondergaan.
Groeten,
Morgen Ad !Ad van Haperen schreef:Vanavond en morgen ook bij de rally in etten-leur?
In Etten Leur zien ze mij niet, 8 euro toegang voor ieder proef en zelfs het servicepark! Zijn ze gek of zo? Lekker voor de sponsoren die het aantal publiek zo tot een kwart gereduceerd zullen zien.
Bovendien rijdt Timo vd Marel voor de gelegenheid met een Citroen omdat hij zijn Clio spaart voor de EK rally in Bulgarije....
Zondag wel naar Nieuw Bergen natuurlijk. Jij ook?
Gr. Dolf
-
- Contacteer:
Nope ik woon in etten-leur dus voor mij is het een thuis wedstrijd vandar dat ik vanavond en morgen even ga kijken (en morgen naar de hel dat is wel leuk)
HE, HEAd van Haperen schreef:word het niet eens tijd voor een foto update dolf?

-
- Car: Renault Clio III RS
Nog bedankt Dolf
:
[img]http://94.100.114.98/677150001-67720000 ... _NRr3.jpeg[/img]
Dolf ben je een beetje Fan van Timoke?
Overal kwam je kaarten tegen van Jan-Timo.
Op de heen weg kwamen we nog, waarschijnlijk, de auto van Kevin Abbring tegen (Blauw ATM sticker evenals een sticker met FIN, kenteken ..-TJ-..)

[img]http://94.100.114.98/677150001-67720000 ... _NRr3.jpeg[/img]
Dolf ben je een beetje Fan van Timoke?

Op de heen weg kwamen we nog, waarschijnlijk, de auto van Kevin Abbring tegen (Blauw ATM sticker evenals een sticker met FIN, kenteken ..-TJ-..)
No way, snelheid alleen is ook niet alles.........antoine schreef:al aan het sparen voor een andere auto Dolf?![]()
incl Tom tom
De volgende keer nemen we die lange doordraaier met onze beider auto's