Dan zou ik er maar eens langs gaan, want de auto heeft er zeker een half uur gestaan.Dnns schreef:formido?? auto stond zaterdg bij euromaster om uitgelijnd te worden??
heeft er iemand van de garage in test gereden??![]()
ja, wit ofzoRenaultclioII16v (Peter) schreef:BeterMaar waarom niet gelijk een andere kleur?
heb je voor dat geld niet gelijk een strak in de lak staande rs kunnen kopen?Dnns schreef:Plannen zijn gewijzigd, de Clio word geheel overgespoten en strak gemaakt!![]()
Kleur blijft het zelfde alleen krijgt de Clio een blanke lak die 2 keer zo veel glanst,
omdat de originele blanke lak niet heel veel glanst!
Volgende week dinsdag is hij klaar, en dan kunnen we weer beginnen met opbouwen!
Wie zegt dat ik een RS wil? ik hoef niet harder te gaan dan een 1.4..Geert schreef:heb je voor dat geld niet gelijk een strak in de lak staande rs kunnen kopen?Dnns schreef:Plannen zijn gewijzigd, de Clio word geheel overgespoten en strak gemaakt!![]()
Kleur blijft het zelfde alleen krijgt de Clio een blanke lak die 2 keer zo veel glanst,
omdat de originele blanke lak niet heel veel glanst!
Volgende week dinsdag is hij klaar, en dan kunnen we weer beginnen met opbouwen!
Dnns schreef:Elke keer als er weer eens een update is, word er altijd weer gezegt
''waarom geen RS''? ''waarom koop je geen RS voor dat geld'' ?
Wat een onzin, niet iedreen hoeft een RS te rijden, ik heb ook bij renault gewerkt en ook in RS'en en V6 gereden.
Ze zijn heerlijk snel, maar daar geef ik gewoon niks om... on topic please.
Helemaal mee eens Ik heb ook 6 jaar bij Renault gewerkt en alles geredenDnns schreef:Elke keer als er weer eens een update is, word er altijd weer gezegt
''waarom geen RS''? ''waarom koop je geen RS voor dat geld'' ?
Wat een onzin, niet iedreen hoeft een RS te rijden, ik heb ook bij renault gewerkt en ook in RS'en en V6 gereden.
Ze zijn heerlijk snel, maar daar geef ik gewoon niks om... on topic please.
Hij had het erover dat je drie verschillende soorten blanke lak hebt met de waardes 400 600 en 800, orgineel was 400 en nu kreeg ik 800..Jean-Paul-S schreef:Hoe kan een blanke lak extra veel glans geven dan? Dat de lak af fabriek maar mager is ok, maar extra veel glans door andere blanke lak???!
Als je spuiter in 1 laag afspuit is hij meestal ietsjepietsje minder glanzend, bij 2 dunnere lagen opelkaar is dit effect weg. Wat gaat jou spuiter dan doen om iets wat al blank is, NOG blanker te maken?