
Te koop Megane rs Trophy 2005 88xxxxkm
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Schitterende foto's! 

Thnx 

Nu mijn ph2 stootstrips in kleur komen kunnen mijn handgrepen niet achter blijven. Maar ik vroeg me af of ze makkelijk er van af te halen zijn?
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Opzich is het goed te doen, alleen moet de deurbekleding eraf. Raam dicht houden en dan kun je hem losdraaien van binnenuit. Hij zit met 2 moertjes vast en het stangetje wip je er zo uit.
Mooie foto's!
Mooie foto's!

-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 3 mei 2007 18:53
idd, valt normaal wel redelijk mee als we wat basic materiaal thuis hebt ook
wel zeker nie vergeten voor plastic primer op te zetten é!
wel zeker nie vergeten voor plastic primer op te zetten é!
ik spuit ze niet haha 

Hier nog wat leuke foto's van zondag bedankt aan de makers
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C00449.jpg[/img]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C_6147.jpg[/img]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C_6200.jpg[/img]
Ciao!

[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C00449.jpg[/img]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C_6147.jpg[/img]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... C_6200.jpg[/img]
Ciao!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Blijft een gelikte auto. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 3 mei 2007 18:53
mooi met de deurlijsten in het kleur
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
komen die handgreepjes ook nog in kleur??
twijfel een beetje...
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Doen! het is een klusje maar het maakt het wel afSanderrs schreef:twijfel een beetje...

-
- Berichten: 428
- Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
- Locatie: Z-H
bij twijffel paintshoppen.Patrick.B schreef:Doen! het is een klusje maar het maakt het wel afSanderrs schreef:twijfel een beetje...
denk dat het beter staat zeker in combinatie met de zwarte velgen die komen dan nog beter uit
Snelle photoshop
[img]http://www.qingbai.nl/gj/renaultforum/2 ... nderrs.jpg[/img]
[img]http://www.qingbai.nl/gj/renaultforum/2 ... nderrs.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Als je het mij vraagt, wordt dit met mee gespoten handgrepen te veel. Alles is geel!...
Project: GTT Blue Sport
Ik wil iets gaan doen met de spiegelkappen
Maare de handgrepen laat ik nog even zo heb niet zo'n zin om me deurpanelen eruit te halen enzo.

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
ja dat is idd het lastige aan de handgreepjes. Ik vind het persoonlijk mooier. Meer een geheel. Maar smaken verschillenSanderrs schreef:Maare de handgrepen laat ik nog even zo heb niet zo'n zin om me deurpanelen eruit te halen enzo.

Ja of carbon folie 

Heb net gelezen dat je de CLio kwijt wil voor een SubaruGTT ?
Ik zou het niet doen .. ik vond de overstap van mijn goed getuned-e Scooby naar de Ragnotti een stuk leuker. De Clio is in de bochten gewoon veel meer lachen/snelller/lichter , en je kan toch nergens meer hard rijden in Holland, iets wat met de Subaru nodig is om lol van te hebben. De GTT is een beetje "log" in de bochten ; hij is gewoon zwaar. Dus wat doe je; je gaat rechtuit planken , wat echt te gek is , maar voor je het weet rij je 200 en je moet weer stoppen. Benzineverbruik was erg.
Ik ging racen met een Mini Cooper (S, opgesoept ? ) en die liet me echt achter in de bochten , daarbij te vertelen dat ik een aardig chauffeur ben..
De Subaru is echter een stuk beter kwalitatief , nooit gezeik met motorsteunen , versnellingsbak etc. , de Clio daar denk je af en toe dat de boel uit elkaar trekt/valt
! De Scooby laat zich echt misbruiken zonder morren.
Maar de Clio , en zeker de wat lichtere, is een STUK gaver ! Je gevoel/feedback/response van het asfalt is stukken beter. Een duel (bochtenwerk/circuit) met een Scooby win ik want ik zit in een KART van 955 kg met 200 krukas pk's . Ik ervaar de CLio elke keer met een goed rondje blazen met een brok adreline die me high maakt.
Je blijft met de Clio alleen wel dingen vervangen want de gebruiksslijtage-slag is hoog , wil je hem "strak" houden dan doe je elke 40000km bijv. alle motorsteunen vervangen, ophanging en fusees / wiellagers moeten ook in de gaten gehouden worden. Versnellingsbak mag je echt niet mishandelen want die geeft het blijkbaar ook snel op, alhoewel ikzelf geen problemen heb met 120000 km, omdat ik "normaal" schakel..
Ik weet niet wat voor rijder je bent dus kan ik niet echt oordelen of je de stap naar de Subaru leuk zal vinden.. Ik wilde wel m'n mening geven over het rijgedrag qua sportief rijden op de Hollandse , met flitskasten geteisterde wegen.. De Subaru was en topper, maatr de CLio vindt ik gaver.
Ik zou het niet doen .. ik vond de overstap van mijn goed getuned-e Scooby naar de Ragnotti een stuk leuker. De Clio is in de bochten gewoon veel meer lachen/snelller/lichter , en je kan toch nergens meer hard rijden in Holland, iets wat met de Subaru nodig is om lol van te hebben. De GTT is een beetje "log" in de bochten ; hij is gewoon zwaar. Dus wat doe je; je gaat rechtuit planken , wat echt te gek is , maar voor je het weet rij je 200 en je moet weer stoppen. Benzineverbruik was erg.
Ik ging racen met een Mini Cooper (S, opgesoept ? ) en die liet me echt achter in de bochten , daarbij te vertelen dat ik een aardig chauffeur ben..
De Subaru is echter een stuk beter kwalitatief , nooit gezeik met motorsteunen , versnellingsbak etc. , de Clio daar denk je af en toe dat de boel uit elkaar trekt/valt

Maar de Clio , en zeker de wat lichtere, is een STUK gaver ! Je gevoel/feedback/response van het asfalt is stukken beter. Een duel (bochtenwerk/circuit) met een Scooby win ik want ik zit in een KART van 955 kg met 200 krukas pk's . Ik ervaar de CLio elke keer met een goed rondje blazen met een brok adreline die me high maakt.
Je blijft met de Clio alleen wel dingen vervangen want de gebruiksslijtage-slag is hoog , wil je hem "strak" houden dan doe je elke 40000km bijv. alle motorsteunen vervangen, ophanging en fusees / wiellagers moeten ook in de gaten gehouden worden. Versnellingsbak mag je echt niet mishandelen want die geeft het blijkbaar ook snel op, alhoewel ikzelf geen problemen heb met 120000 km, omdat ik "normaal" schakel..
Ik weet niet wat voor rijder je bent dus kan ik niet echt oordelen of je de stap naar de Subaru leuk zal vinden.. Ik wilde wel m'n mening geven over het rijgedrag qua sportief rijden op de Hollandse , met flitskasten geteisterde wegen.. De Subaru was en topper, maatr de CLio vindt ik gaver.
Ik had hem al een tijdje , maar Alper uit Turkije (EN035 , Cliosport.net)zou ook gaag dit filterhuis willen hebben.. Waar heb jij hem vandaan gehaald ?
Ik wil hem er 1 opsturen , echter tot nu toe nul op request via de Espace slopers op marktplaats....
Ik wil hem er 1 opsturen , echter tot nu toe nul op request via de Espace slopers op marktplaats....
Sanderrs schreef:Hier mijn nieuwe v6 airbox met 10 cm brede slang naar de onderkant van me bumperLekker geluid ook trouwens...
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd62 ... G_0260.jpg[/img]
-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 3 mei 2007 18:53
ik vind persoonlijk dat je de scooby en de clio nie kan vergelijken of toch moeilijk
nu ja, heb ze allebei dus waarom moet ik klagen
nu ja, heb ze allebei dus waarom moet ik klagen

Thnx voor de info daar kan ik wat meefranx schreef:Heb net gelezen dat je de CLio kwijt wil voor een SubaruGTT ?
Ik zou het niet doen .. ik vond de overstap van mijn goed getuned-e Scooby naar de Ragnotti een stuk leuker. De Clio is in de bochten gewoon veel meer lachen/snelller/lichter , en je kan toch nergens meer hard rijden in Holland, iets wat met de Subaru nodig is om lol van te hebben. De GTT is een beetje "log" in de bochten ; hij is gewoon zwaar. Dus wat doe je; je gaat rechtuit planken , wat echt te gek is , maar voor je het weet rij je 200 en je moet weer stoppen. Benzineverbruik was erg.
Ik ging racen met een Mini Cooper (S, opgesoept ? ) en die liet me echt achter in de bochten , daarbij te vertelen dat ik een aardig chauffeur ben..
De Subaru is echter een stuk beter kwalitatief , nooit gezeik met motorsteunen , versnellingsbak etc. , de Clio daar denk je af en toe dat de boel uit elkaar trekt/valt! De Scooby laat zich echt misbruiken zonder morren.
Maar de Clio , en zeker de wat lichtere, is een STUK gaver ! Je gevoel/feedback/response van het asfalt is stukken beter. Een duel (bochtenwerk/circuit) met een Scooby win ik want ik zit in een KART van 955 kg met 200 krukas pk's . Ik ervaar de CLio elke keer met een goed rondje blazen met een brok adreline die me high maakt.
Je blijft met de Clio alleen wel dingen vervangen want de gebruiksslijtage-slag is hoog , wil je hem "strak" houden dan doe je elke 40000km bijv. alle motorsteunen vervangen, ophanging en fusees / wiellagers moeten ook in de gaten gehouden worden. Versnellingsbak mag je echt niet mishandelen want die geeft het blijkbaar ook snel op, alhoewel ikzelf geen problemen heb met 120000 km, omdat ik "normaal" schakel..
Ik weet niet wat voor rijder je bent dus kan ik niet echt oordelen of je de stap naar de Subaru leuk zal vinden.. Ik wilde wel m'n mening geven over het rijgedrag qua sportief rijden op de Hollandse , met flitskasten geteisterde wegen.. De Subaru was en topper, maatr de CLio vindt ik gaver.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@ Sander,
ik weet dat het bijna niet te vergelijken is, maar kijk eens of er niet een vrijwilliger
is vanwie je al is het voor een testrit een scooby kan "lenen". Desnoods zet je hem nog een keer naast je eigen RS. Kan je redelijk eenvoudig de +en en -en zien denk ik...
Vrijwilligers hebben zich mogelijk al gemeld.
ik weet dat het bijna niet te vergelijken is, maar kijk eens of er niet een vrijwilliger
Vrijwilligers hebben zich mogelijk al gemeld.

Project: GTT Blue Sport
Zou mooi zijn



^^ ik heb 2 sportieve autos vergeleken ; waarom zijn ze niet te vergelijken ?
Kwalitatief + qua gewicht komen ze niet echt overeen nee, maarrr ze zijn qua sportief gedrag aan elkaar gewaagd , vandaar mijn mening. Alleen laat de Ragnotti de scooby achter
Ik hoor graag van je Sander, wat betreft het filterhuis !
Kwalitatief + qua gewicht komen ze niet echt overeen nee, maarrr ze zijn qua sportief gedrag aan elkaar gewaagd , vandaar mijn mening. Alleen laat de Ragnotti de scooby achter

Ik hoor graag van je Sander, wat betreft het filterhuis !

Standaard clio gaat toch niet winnen met een sprintje?
Eigenlijk niet
Oz superleggera
16 inch
zwart gecoat
et 37
4x100 hehe

Oz superleggera
16 inch
zwart gecoat
et 37
4x100 hehe
Denk een standaard GTT tegen een standaard clio RS gaat de sub het wel net aan winnen, maar ja denk toch dat de meeste GTT's niet meer standaard zijn. Kom maar een keer langs, mag je een sprintje trekken tegen mijn GTT.Sanderrs schreef:Standaard clio gaat toch niet winnen met een sprintje?
Let wel op dat het verbruik van een GTT behoorlijk is! Als je ff trapt gaat het bij mij naar de 1 op 5.
Tevens is de sub AWD maar op hogere snelheden is dat toch wel nadelig i.v.m. aandrijf verlies. Best kans dat je clio een sub (met standaard turbo) op de snelweg best aardig bijblijft.
haha het ging me eigenlijk meer om de inch;) ik zat nog te twijfelen tussen 16 of 17" maar weet nu wel zeker dat het 16 gaat worden voor mij! thxSanderrs schreef:Eigenlijk niet![]()
Oz superleggera
16 inch
zwart gecoat
et 37
4x100 hehe

-
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 3 mei 2007 18:53
ik heb nu al paar keer gesprint met de clio en vind eigenlijk altijd grip, buiten in tweede zou hij efkes de banden laten piepen maar voor de rest
kwa verbruik zijn de auto's niet gelijk
kwa rijeigenschappen
kwa grootte, op zoveel gebieden
ik rij met beide auto's graag en wil geen enkele voor de moment weg doen maar ja
vind kwa bochtenwerk de subaru toch beter, hij voelt toch stabieler aan
Sander, had ik uw plannen geweten, ben tijd terug in Alpen aan de rijn geweest voor een sti lip voor mijn sub

kwa verbruik zijn de auto's niet gelijk
kwa rijeigenschappen
kwa grootte, op zoveel gebieden
ik rij met beide auto's graag en wil geen enkele voor de moment weg doen maar ja
vind kwa bochtenwerk de subaru toch beter, hij voelt toch stabieler aan
Sander, had ik uw plannen geweten, ben tijd terug in Alpen aan de rijn geweest voor een sti lip voor mijn sub

Lastig allemaal


