Florus schreef:Volgend jaar??, dit jaar nog bedoel je........![]()
Dit keer iig een wat sneller rondje gedaan dan vorig jaar in de stromende regen, de Toyo's zijn weer wat "bijgeschaafd"![]()
Wouter de Wit schreef:waarom liepen die gasten moeilijk te doen bij de poortjes dat je geen camera mee mocht nemen??
kennen jullie niet 2 weken later gaan?Ronnie schreef:Bij goed weer gaan Paul en ik zondag weer naar de ring om watte schieten.
Meer mensen die mee gaan?
Weekend daarop heb ik zondags weer een feest.-Ray- schreef:kennen jullie niet 2 weken later gaan?Ronnie schreef:Bij goed weer gaan Paul en ik zondag weer naar de ring om watte schieten.
Bij m'n vrienden riepen we eerder wel dat alleen je eigen bruiloft een reden kan zijn om niet te gaan.Ronnie schreef:Weekend daarop heb ik zondags weer een feest.-Ray- schreef:kennen jullie niet 2 weken later gaan?Ronnie schreef:Bij goed weer gaan Paul en ik zondag weer naar de ring om watte schieten.
Hehe, ja beginnersirritatie denk ik, als je wat meer tempo erin hebt, worden ze vanzelf wat geduldigerHaas schreef:nee, afsnijdende porsches, bmw's en ongeduldige motorrijders die niet gewoon even tot na de bocht kunnen wachten met inhalen..
Oja, staat ook nog een rs op de oprit, maar die is van kim....Steven schreef:Heel goed Shampoo! Zo'n RS stuurt ook goed over de ring hoor, vraag Menno maar.
Hehe, ja beginnersirritatie denk ik, als je wat meer tempo erin hebt, worden ze vanzelf wat geduldigerHaas schreef:nee, afsnijdende porsches, bmw's en ongeduldige motorrijders die niet gewoon even tot na de bocht kunnen wachten met inhalen..
Wellicht is dit zo'n situatie die Haas bedoelt? Hatzenbach zijn nog al flink wat bochten achter elkaar en (op een motor) is het dan relakster als je die eerst even af kan maken lijkt me (?).Jean-Paul-S schreef:Dat zijn net die zwei sekunden
Ik was er niet bij op dat moment, Haas schat dat het beste inMarius schreef:Wellicht is dit zo'n situatie die Haas bedoelt? Hatzenbach zijn nog al flink wat bochten achter elkaar en (op een motor) is het dan relakster als je die eerst even af kan maken lijkt me (?).Jean-Paul-S schreef:Dat zijn net die zwei sekunden
dat stukje achterstevoren zegmaarMarius schreef:Wellicht is dit zo'n situatie die Haas bedoelt? Hatzenbach zijn nog al flink wat bochten achter elkaar en (op een motor) is het dan relakster als je die eerst even af kan maken lijkt me (?).Jean-Paul-S schreef:Dat zijn net die zwei sekunden