Ringweekend 18-19 april 2009 [napraten en foto's]
Trouwens, Marshalls die zich netjes gedragen?? Zo lullen ze wel maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er ook marshalls zijn die met 170 kesselchen omhoog wheely's maken...
Het is mij om het even en ik vind het allemaal prima en leuk om te zien maar ga dan niet lopen janken op anderen.
Het is mij om het even en ik vind het allemaal prima en leuk om te zien maar ga dan niet lopen janken op anderen.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik dacht al dat Merijn het was met die foto
En die Marshall motorrijders die kennen dan de baan wel maar rijden idd ook aardig op het randje. Idd niet zo'n probleem, maar laat iemand anders dat dan ook eens doen.

En die Marshall motorrijders die kennen dan de baan wel maar rijden idd ook aardig op het randje. Idd niet zo'n probleem, maar laat iemand anders dat dan ook eens doen.
Laatst gewijzigd door Tom op di 21 apr 2009 9:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
En ach er is weer eens wat verloop in dat forum, al moet ik zeggen dat ik al die pleestation rijdende kinders die fotos maken me ook niet zoveel boeien. Ga lekker de held uithangen op de scooter 
Ik weet zeker dat wij het binnen de RTC toch heel netjes doen, het niveau van de gemmidelde engelsman ligt kilometers lager

Ik weet zeker dat wij het binnen de RTC toch heel netjes doen, het niveau van de gemmidelde engelsman ligt kilometers lager

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik wou zeggen, er loopt me toch ook weer een gemierenneuk rond op het NBR.nl forum.. maar ik zie dat er al 2 pagina's vol over staan hier
Ik hou daar ook maar wijselijk m'n smoel dicht want het is toch niet snel goed daar, die Marshalls praten alsof ze op handen en voeten de Ring over gaan maar net als wat Tim zegt, ik heb mindere verhalen gehoord en daar hoef ik geen naam voor te noemen (Brouwer had 'm al eens genoemd deze pagina.. ) Niet alleen bij Kesselchen maar ook bij Breitscheid schijnt er nog wel eens 1tje op het achterwiel voorbij te komen.. je mag daar maar 70 hoor
En tja, dat er 2 pagina's geluld wordt over "Die witte NL Clio" die volgas langs een paar vlaggende Marshalls knalt bij Swedenkreuz.. kan een keer gebeuren en je weet de andere kant van het verhaal mischien ook niet..
Als je bij Flugplatz de berg (of was het Heuvel.. Steven ? help) over komt kun je in de verte wel zien als ze aan het vlaggen zijn en kun je eventueel van het gas af.. maar als Chris de Ring bereden heeft zoals ie bedoeld is (boompjes kijken bij Flugplatz bijvoorbeeld) heeft ie dat niet gezien en kwam ie gewoon netjes volgas bij Swedenkreuz de berg op en dan moet je vooral niet remmen.. dus daarom zeg ik.. iemand ziet het en maakt van een muis een dinosaurus..
Als ze niet willen dat er gereden wordt alsof je leven er vanaf hangt dan moeten ze die prijzen eens minimaal gaan halveren.. ik geef helaas ook goed gas daar, gewoon omdat het kan en omdat ik het zonde vind van m'n 22 euro om daar rustig te rijden.. dat kan ik hier in Zwolle ook wel..
Zo.. dat was mijn bijdrage

Ik hou daar ook maar wijselijk m'n smoel dicht want het is toch niet snel goed daar, die Marshalls praten alsof ze op handen en voeten de Ring over gaan maar net als wat Tim zegt, ik heb mindere verhalen gehoord en daar hoef ik geen naam voor te noemen (Brouwer had 'm al eens genoemd deze pagina.. ) Niet alleen bij Kesselchen maar ook bij Breitscheid schijnt er nog wel eens 1tje op het achterwiel voorbij te komen.. je mag daar maar 70 hoor

En tja, dat er 2 pagina's geluld wordt over "Die witte NL Clio" die volgas langs een paar vlaggende Marshalls knalt bij Swedenkreuz.. kan een keer gebeuren en je weet de andere kant van het verhaal mischien ook niet..
Als je bij Flugplatz de berg (of was het Heuvel.. Steven ? help) over komt kun je in de verte wel zien als ze aan het vlaggen zijn en kun je eventueel van het gas af.. maar als Chris de Ring bereden heeft zoals ie bedoeld is (boompjes kijken bij Flugplatz bijvoorbeeld) heeft ie dat niet gezien en kwam ie gewoon netjes volgas bij Swedenkreuz de berg op en dan moet je vooral niet remmen.. dus daarom zeg ik.. iemand ziet het en maakt van een muis een dinosaurus..

Als ze niet willen dat er gereden wordt alsof je leven er vanaf hangt dan moeten ze die prijzen eens minimaal gaan halveren.. ik geef helaas ook goed gas daar, gewoon omdat het kan en omdat ik het zonde vind van m'n 22 euro om daar rustig te rijden.. dat kan ik hier in Zwolle ook wel..
Zo.. dat was mijn bijdrage

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik kwam ook voluit vanuit Fuchsröhre bij dat ongeval met de ghostrider. Sorry, geen lamp gezien. Wel een matig excuus, het hoort wel bij een verantwoord weggedrag (net als bij echt racen). Maar het is gauw gebeurd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
ik zat bij rob in tijdens die zelfde ronde. gelukkig dat we in de rem moesten om een porsche langs te laten anders waren wij ook veeeel te snel langs gekomen.
-
- Moderator
- Car: MB
Zoals Ronald al zegt. Soms moet je gewoon juist geen gas lossen maar effe wachten tot een geschikt moment.
Laatst gewijzigd door Tom op wo 22 apr 2009 8:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault Clio III RS
Steven, was je opzoek naar info over een honda?
http://www.youtube.com/watch?v=RKbYTRzPZ7w
http://www.youtube.com/watch?v=RKbYTRzPZ7w
Steven schreef: Trouwens Chris, er is commentaar op je rijgedrag:
NBR Forum

Ik reed thv de de marshals keurig achter ze, en ruim na de "gevaarlijke" situatie kwam ik ze voorbij...
Bord 50?! Die ben ik wel tegengekomen, maar dat was in Adenau Zentrum...

Gezellig forum btw!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Martijn wees me afgelopen weekend er terecht al op dat ik er teveel post en hij heeft gelijk ook.Chris schreef:Gezellig forum btw!
Die overweldigende Eliterijders daar moet je maar met rust laten.
Gelukkig hebben wij wel een topweekend gehad

sja, kan me nog een motorrijder herinneren die vol achterin een porsche klapte toen Rob en ik langs de baan stonden. Handig, een marshal die achter de sleepauto uitspringt (!) om mensen op hun snelheid te wijzen...
daarbij hebben ze het wel over gevaarlijk weggedrag als je een ongeluksplek inhaalt, maar als je met je M3 met 240 langs iemand komt zetten die 160 rijdt, kun je ook niet per definitie op 'veilig' zetten...
denk dat ik daar ook eens een accountje aan ga makenChris schreef:Steven schreef: Trouwens Chris, er is commentaar op je rijgedrag:
NBR Forum![]()
Ik reed thv de de marshals keurig achter ze, en ruim na de "gevaarlijke" situatie kwam ik ze voorbij...
Bord 50?! Die ben ik wel tegengekomen, maar dat was in Adenau Zentrum...![]()
Gezellig forum btw!

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik begin me zo ondertussen af te vragen of ze mij wel bedoelen.
Zullen ze niet zo'n witte RS bedoelen op (Luxemburgs?!) kenteken?!
Ik weet toch zeker zelf het beste hoe ik daar gereden heb...
Volgde keer pak ik de 5 weer, val ik blijkbaar niet zo op en ga ik nog harder ook...

Ik weet toch zeker zelf het beste hoe ik daar gereden heb...

Volgde keer pak ik de 5 weer, val ik blijkbaar niet zo op en ga ik nog harder ook...

van mij heb je gelijk, ken je nog harder langs de marshalls 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb je nou een auto van de Streckensicherung ingehaald? Naar mijn idee bedoelen zij een vlaggende marshall.Chris schreef:Ik begin me zo ondertussen af te vragen of ze mij wel bedoelen.![]()
Ik weet toch zeker zelf het beste hoe ik daar gereden heb...![]()
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ik heb geen Streckensicherung ingehaald. En bij de marshals ben ik achter die groene Nederlandse Civic gebleven.
Deze ben ik een paar bochten na het ongeval pas voorbij gegaan.
Ik snap de totale ophef daarom ook totaal niet...
Vandaar mijn opmerking ook of ze geen andere witte Clio bedoelen.
Deze ben ik een paar bochten na het ongeval pas voorbij gegaan.
Ik snap de totale ophef daarom ook totaal niet...

Vandaar mijn opmerking ook of ze geen andere witte Clio bedoelen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er zijn genoeg andere witte Clio's, die rent-a-racers waren er bij bosjes.
Ah ja, wie heeft NBR.nl nodig, we hebben hier onderhand genoeg kenners.
Ah ja, wie heeft NBR.nl nodig, we hebben hier onderhand genoeg kenners.

Of ik m'n quote even wilde aanpassen vanwege het taalgebruik, nou prima.
Ik heb daar wel gelijk nog even een verhaal aan vastgehangen, eens kijken wat we daarop terugkrijgen.
Die grapjurken als Bureau Tact en de King-Pro kunnen wel helemaal losgaan als elitegroep blijkbaar.
Gelukkig ben ik ook vet jaloers op die gedeelde italiaanse meuk en die elke-week-een-andere-auto
Ik heb daar wel gelijk nog even een verhaal aan vastgehangen, eens kijken wat we daarop terugkrijgen.
Die grapjurken als Bureau Tact en de King-Pro kunnen wel helemaal losgaan als elitegroep blijkbaar.
Gelukkig ben ik ook vet jaloers op die gedeelde italiaanse meuk en die elke-week-een-andere-auto

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Duidelijke taal is dat ja... hoef er geen seconde over na te denken om te weten dat je het daar over 3 personen hebt.. en ik weet wel wieSteven schreef:Gelukkig ben ik ook vet jaloers op die gedeelde italiaanse meuk en die elke-week-een-andere-auto

Steven, je weet dat AbKing en Bureau tact van de oude stempel zijn. Wat ze ook doen, dat kan niet verkeerd zijn. Die doen enkel goede/verstandige/rustige touristenfahrten dingen 
*edit*
Die reactie van Fred van der Velden ook. Benieuwd wat hij daar op terug krijgt

*edit*
Die reactie van Fred van der Velden ook. Benieuwd wat hij daar op terug krijgt

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
NBR ringweekend is vroeg en nuchter naar bed, om de volgende dag 100% netjes en verantwoord de baan op te kunnen? 
wat een heerlijke discussie weer daar..lach me dood!

wat een heerlijke discussie weer daar..lach me dood!