Ringweekend 18-19 april 2009 [napraten en foto's]

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn schreef:Al vroeg op de dag dan? Heb de Clio best lang bij de Lidl zien staan. Wel rijdbaar dan?
Ja hij was nog rijdtbaar, maar niet meer Ringwaardig.

Maar ik wil eigenlijk foto's van die Impreza zien???
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Menno

huh? snap 't verhaal van die Impreza niet helemaal. In m'n laatste rondje stond die blauwe Sub al vlak voor Adenauer Forst samen met een Benz in de berm kapot te wezen. Dacht eigenlijk dat het dezelfde was.
rev it like a rental
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Menno schreef:Wat ook wel een leuke verrassing was, was dat die grote rooie turbo maar niet van een gele stip in z'n spiegel af kwam ;)
:p Daarom legde ik een rookgordijn... Maar inderdaad verrassend. De beleving is heel anders, de snelheid blijkbaar niet. (Y) Met z'n drieën konden we elkaar mooi volgen. En de lifters waren snel in Keulen. :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator
Car: MB

Was geen benz maar een Drie serie touring. Waarschijnlijk reed die BMW in het midden van de baan op het moment dat dat Sub er aan kwam (met een ziekelijke snelheid waarschijnlijk gezien zijn eerdere ronden). We denken dat de bmw toen in wilde sturen aangezien er een flauwe knik naar links zit op dat punt. Gevolg: bmw grotendeels aan de linker kant kort waarbij heel de achterophanging gebroken is en de sub die had flinke schade rechtsachter inclusies achterdeur.
Die ghostrider kon er echter nog wel om lachen volgens mij en leek de marshells te kennen. Die fin zag er minder vrolijk uit :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

die fin met zn witte 3 touring die bij ons hotel stond?

die foute, gepimpte M6 ging ook aardig rond..ringtaxi's opduwen
Roy
Moderator

Heerlijke dag gehad vandaag. :grin:
Lekker weer en genoeg gezien. 1 rondje meegereden met Jerk, komt best vooruit zo'n OPC (Y)

Die blauwe ghostrider soeb en die groen/gele BMW M3 wisten het gaspedaal wel te vinden. :worship: En het geluid van die M3 :worship: :worship:
5 GT Turbo '88 GT5
Menno

Ok, duidelijk. Ik had gewoon nie goed gelezen, jullie stonden bij Adenauer Forst. En kon idd best een andere auto zijn dan een Benz, ik was ff met andere dingen bezig :D
rev it like a rental
Ivo
Über-Spammer

Wij zijn ook weer terug van een super weekend..., erg gezellig gehad mensen... :beer:
Vandaag echt genoten, super weer... :smoke:
De schade bij Chris kwam doordat ie moest uitwijken voor een Volvo, jammer idd, maar wel op te lossen. Mijn 5 kreeg halverwege de toertocht last van een bonkende en ratelende aandrijfas...., ook eff jammer, maar zelfs met 2 rondjes ring toch uitgehouden tot Barendrecht :grin:

Echt mooi weekend geweest, Martijn mooie toertocht uitgezet (Y)
Christiaan B.

was gezellig en erg veel lol gehad. :grin:

Zaterdag was koud en nat, vandaag was top weer. lekker zonnetje 8)

2 rondes gemaakt, ging lekker.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Oja, Martijn super geregeld weer :worship:

En aan iedereen die er gezellig bij was (Y)
Ivo
Über-Spammer

ben wel benieuwd of er wat RTC-ers op de foto gezet zijn vandaag :grin:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ja, het wordt wel tijd voor een foto topic.

En online is er nog weinig te vinden.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ivo
Über-Spammer

leuk om te zien..., es zit trouwens een filmpie te maken :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

In het rondje toen ik bij Steven ingestapt ben, zijn we op de gevoelige plaat gezet bij de 2e carroussel. Hopelijk precies op het moment dat we met 3 wielen los kwamen... :D
Florus

Hier ook weer thuis,was weer een super weekend! :worship:

Begon met wat regenachtig weer gisteren, daarin tegen was de toertocht er zeker niet minder om :grin: (Y)

Vandaag echt supermooi weer en in totaal 4 rondjes ring gedaan met de GT, geheel probleemloos :)

Martijn; bedankt weer voor 't organiseren! :yest:
-Ray-
Contacteer:

neef en ik waren zo rond 2200 uur thuis. nog ff wat gegeten op een terras in Venlo.

wat een weekend, gewoon genoten. zal morgen wel ff het steekwoordenlijstje maken, ben gaar en ga zo echt lekker me eigen bed in :D
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

Ivo van Achthoven schreef:ben wel benieuwd of er wat RTC-ers op de foto gezet zijn vandaag :grin:
zat ;)
Ollie

Ook een leuke dag gehad vandaag, vuurdoop met de Clio, ging redelijk, maar toch wel tijd voor wat upgrades :D

Gezellig bij de pizzeria gezeten, was weer lachen mannen (Y)
-Ray-
Contacteer:

Pizzeria Julia roeleert, en ze spreken er alle talen ;)
Ollie

De gasten ook naar het schijnt :worship:
Menno

Ollie schreef:De gasten ook naar het schijnt :worship:
Machen Sie maar lekker met die streepies :D
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Was wederom een TOP weekend! De racetocht van zaterdag was errug gaaf. :grin: :grin: :grin:

Helaas maar zes ringronden kunnen rijden... Vanmorgen nam ik net voor Breidscheid een curve mee met als resultaat een verbogen veerpoot... Stuur scheef, wiel uit zijn verband --> geparkeerd bij de Lidl. :(

De rest van de dag genoten van al het moois dat voorbij kwam "vliegen"... :bonk:

Omstreeks 17:00 zijn we op ons gemak naar NL gereden. Op wat vreemd veergedrag na rijd de Clio gelukkig nog prima. :)

Martijn, BEDANKT! :worship:
Laatst gewijzigd door Chris op zo 19 apr 2009 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Zo, Tim en ik zijn ook weer thuis.. mooi doorgereden met de 16V.. 350km in iets minder dan 2,5uur :p

Vond het weer een geslaagd weekend, wederom veel gezelligheid, dit keer niet eens een gecrashte RTC'er :beer:

Ook was het blijkbaar toch goed geweest dat ik een hele week flink heb zitten beuken met motorwissels e.d. zodat ik toch de 16V mee kon nemen dit jaar, lekker gereden. nette tijd neergezet voor de eerste ronden dit jaar (9minuut30 en een beetje) met een 16V die met alle haast voorzien is van een andere motor waarvan alleen een keer de stekker van de stappenmotor vloog bij de 3e ronde wat resulteerde in een stationair toerental van 4500 RPM :p hele ronde niets van gemerkt omdat ik daar op de Ring toch verder niet onder kom.. hij rolde alleen wat harder van de berg af met gaslos bij Hohe Acht tot aan Brunnchen :D

Verder werkte het mooie weer toch ook wel mee zeg, Zaterdagavond nog wat regen en vanmorgen nog wat bewolkt maar vanmiddag was echt goed !

Verder was die M3 die bij het hotel stond wel de nieuwe "Loaded" M3 van Loaded.se met de snelste Ringtijd met straatauto (7.22,6) Die oude ging al vrij hard rond en er kwam laatst een filmpje voorbij dat die de muur in ging bij een Autoprogramma.. deze dus http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/ ... -gecrashed

Ding ging wel aardig hard rond..

En dit moest de nieuwe zijn volgens hun site..

[img]http://www.loaded.se/sd_page/25/images/ ... e76041.jpg[/img]

En die stond gewoon bij Zur Burg gisteren en vandaag.. en op de Parkplatz
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 81-740.jpg[/img]

Wat een apparaat zeg.. en dat geluid ook toen ie bij Brunnchen voorbij kwam (Y)

Die blauwe Impreza met die "GhostriderMovie" sticker achter op de klep ging inderdaad ook hard rond en flink ruig ook nog, was gewoon genieten om te zien hoe die vent dat ding door Hatzenbach smeet. jammer dat ie uiteindelijk stuk gereden werd bij Adenauer Forst.. niet geheel onlogisch.. met zo'n rijstijl en 1 foutje is het gewoon over op de Ring..

Beiden komen ze uit hetzelfde land.. die mensen zijn niet levensmoe, die vervelen zich gewoon.. ga maar eens in Zweden wonen :beer:

Martijn, nog bedankt voor het organiseren van dit geweldige weekend, wederom volgend jaar weer!
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

[edit] Haas'posting is vollediger :)
Laatst gewijzigd door Martijn op ma 20 apr 2009 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Car: Megane RS

lekker bezig martijn.... :-(

;)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Praat je in jezelf? :wink:
Merijn
Über-Spammer

Ik wil weer teruuuuuug! :D
Merijn
Über-Spammer

Ik hoop dat de foto's die bij de 2e carroussel gemaakt zijn ook nog ergens opduiken. :)
Haas
Car: Megane RS

je hebt wel een dikke kop op die foto's zeg :P
Merijn
Über-Spammer

Gewoon niet dan? :)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Zo wanneer gaan we weer????? :D
Steven
Car: M536

Was weer een topweekend, totaal iets van 10 rondes gereden geloof ik, waarbij ik samen met Tim met z'n Astra als een soort RTC-ringtaxi duo heb gediend. Kep iets van 11 mensen meegenomen, waarbij met name de laatste rondes echt ziekelijk hard gingen. (BTG ~ 9 mins 8) )

Denk dat m'n eerstvolgende aanschaf toch maar een kooi moet worden... :p

Btw, kunnen we niet ff een apart fototopic maken, waar alles het liefst een beetje geresized weergegeven kan worden? Die fotos van de openingsmeet laden ookal zo lang.
Plaats reactie