ACT: Clio Williams
-
Nee, dat geluid komt echt van de pomp af.. Nu hoorde ik dat ''Veban'' dit klusje klaart voor een 550,- Euri. Dit is dan wel met een revisiepompje.
Is op zich niet verkeerd toch?
Is op zich niet verkeerd toch?

Tis wel knap hoerewerk, volgens mij moet de radiateur er ook uit. Dus lijkt die prijs van Veban wel ok, althans afhankelijk wat die revisie dan moet kosten.
Laat gelijk je dynamo ff checken bij de revisieboer, die zit ook achter die geweldige multiriem.
Laat gelijk je dynamo ff checken bij de revisieboer, die zit ook achter die geweldige multiriem.
-
- Moderator
- Car: MB
en bekijk eens wanneer je distr. riem gedaan moet worden. Als dat over 10k is ofzo dan is het wellicht slim om alles in eens te doen. Die materialen zijn de kosten dan ook niet.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Whahaha, jaa dan vervang ik de hele auto gelijk maar!
De distributieriem hoeft pas over 2 jaar weer. Die heeft net pas 6000km achter de kiezen.
Hoe dan ook, geld kost het toch dus als alles toch open ligt, maakt honderd euro meer of minder ook niet meer uit..

De distributieriem hoeft pas over 2 jaar weer. Die heeft net pas 6000km achter de kiezen.
Hoe dan ook, geld kost het toch dus als alles toch open ligt, maakt honderd euro meer of minder ook niet meer uit..
Zo,
De willi is verkocht, hij gaat terug naar zn geboorteland... waardoor PR-PL-75 dus ook niet meer bestaat.
Valt me wel enigszins zwaar, is toch 5 jaar in mn bezit geweest.
Maargoed, aangezien ik er niet veel meer in reed wel de beste beslissing.
Heb nog wat onderdelen over, zoals een setje stalen 15" cupwielen, een ph1 koplampunit (met zwart stripje eronder dus) en nog wat audioapparatuur zoals (topklasse) versterker, subwoofer in kist en dikke stevige MDF hoedenplank met 20cm Pioneer speakers aan de onderkant ertegenaan geschroefd en stof eroverheen zodat je ze niet ziet.
Zal ze binnenkort ff op de markt gooien, maar als er nu al iemand interesse hebt hoor ik et wel
De willi is verkocht, hij gaat terug naar zn geboorteland... waardoor PR-PL-75 dus ook niet meer bestaat.
Valt me wel enigszins zwaar, is toch 5 jaar in mn bezit geweest.
Maargoed, aangezien ik er niet veel meer in reed wel de beste beslissing.
Heb nog wat onderdelen over, zoals een setje stalen 15" cupwielen, een ph1 koplampunit (met zwart stripje eronder dus) en nog wat audioapparatuur zoals (topklasse) versterker, subwoofer in kist en dikke stevige MDF hoedenplank met 20cm Pioneer speakers aan de onderkant ertegenaan geschroefd en stof eroverheen zodat je ze niet ziet.
Zal ze binnenkort ff op de markt gooien, maar als er nu al iemand interesse hebt hoor ik et wel

-
Terug naar Frankrijk? Had je je Williams op Ebay te koop aangeboden?
-
- Über-Spammer
Precies, in nl zijn ze zowat het voordeligst van Europa 

in engeland gaat een goede voor 2500 pond over de toonbank. ze zijn daar geen drol waard.Jean-Paul-S schreef:Precies, in nl zijn ze zowat het voordeligst van Europa
-
Wie wil er dan ook een RHD Williams? 

-
Vandaag te horen gekregen dat m'n bestelde stuurbekrachtigingspompje pas over 10 werkdagen bij de Renault-dealer arriveert..
Deze hadden ze niet op voorraad bij het centrale depot in Belgie.
Is het slim om ook gelijk de poelie's te vervangen?

Deze hadden ze niet op voorraad bij het centrale depot in Belgie.
Is het slim om ook gelijk de poelie's te vervangen?
-
- Moderator
- Car: MB
pouly's waarvan? De pouly van de pomp zal niet veel te lijden hebben en dat is de enige pouly volgens mij. zou wel effe een multiriem bestellen als je toch in die hoek bent.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
ja fransen hebben inderdaad marktplaats ontdekt.Marcel B. schreef:Nope, fransen hebben marktplaats ontdektLotuzClioWilliams schreef:Terug naar Frankrijk? Had je je Williams op Ebay te koop aangeboden?
Was zelfs nog een Deen die interesse had.
Had paar maanden terug een golf vr6 voor handel, ook alleen maar fransen die me mailden en belden..
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
ik hoorde een verhaal over een fransman met een rijvaardigheids schooltje. En die schijnt goed veel geld te betalen!
-
- Contacteer:
Kan iemand mij de lengte van de williams steekas vertellen.
Hoeveel is de clio 16v korter en hoeveel de 1916v langer tov de williams.
Hoeveel is de clio 16v korter en hoeveel de 1916v langer tov de williams.
Uit m'n hoofd is de 19-16v as 3 cm langer dan de Williamsas, kan misschien een paar millimeter minder zijn, maar tis in ieder geval meer dan 2.
Helaas is de carbase van autoweek niet bekend met het verschil tussen de Williams en 16v, maar dat ligt ook ergens tussen de 2,5 en 3cm. per kant.
Helaas is de carbase van autoweek niet bekend met het verschil tussen de Williams en 16v, maar dat ligt ook ergens tussen de 2,5 en 3cm. per kant.
ja dat klopt 

-
Nou, ik heb m'n nieuwe pompje thuis liggen!
[img]http://i183.photobucket.com/albums/x247 ... 40x480.jpg[/img]
Met een beetje mazzel kan ik volgende week weer lekker zonder lawaai cruisen.

[img]http://i183.photobucket.com/albums/x247 ... 40x480.jpg[/img]
Met een beetje mazzel kan ik volgende week weer lekker zonder lawaai cruisen.

prijs? 

check