Dennis' Williams --- :( :( :( ---
-
Ik zou 'm persoonlijk niet verkopen, krijg je denk ik spijt van! 

-
Gewoon verkopen! En dan over paar jaar weer een andere kopen. Doen er wel meer. 

Deze keer eens geen leuke spullen erop, maar eraf. De angeleyes begon ik een beetje zat te worden dus die zijn weer vervangen voor orginele exemplaren. Ik was alleen de fittingen kwijt voor de stadslichtjes, die kutdingen kosten gewoon 20 euro per stuk bij Renault!!!
Dus naar het universeelbedrijf gereden, kosten ze daar ruim 30 euro! Alleen dan krijg ik de hele koplampunit erbij
Van de week dus maar eens nieuwe koplampen + knipperlichten bestellen voor een paar tientjes
Angeleys zijn nu dus te koop incl. de 8000K xenon, zie RTC markt.

Angeleys zijn nu dus te koop incl. de 8000K xenon, zie RTC markt.
Geen Valeo nee, die zijn 25 euro duurder
Heb al een lamp in mijn handen gehad, ziet er prima uit moet ik zeggen
Als het niet past krijgen ze ze gewoon weer terug hoor 
Net uit pure verveling maar eens de 285mm schijven gemonteerd trouwens
Beetje slijpen aan de remklauw en dan past het als een lul in een weduwe 

Net uit pure verveling maar eens de 285mm schijven gemonteerd trouwens

-
Zaten er spinnewebben op je fussee dan? 

Zo, nieuwe APK zit er ook weer op zonder problemen. Het meeste werk was het plaatsen van de kat, voor de rest alleen maar lampen afstellen. Ik zal binnekort dat ding ook maar eens een beurt geven, verse olie en filter e.d.
ik reed in de ontzettend stoere (roze) twingo van mijn vriendin
en bel maar als je zin hebt om langs te komen ben tot de 29ste nog met cursus bezig in soesterberg dus ben dan meestal wel thuis in de avond koffie genoeg iig maar dat wist je al 

Vanmiddag maar eens nieuwe olie erin gegooid en een nieuw filtertje. Gelijk even met een bus tectyl wat dingen bijgestipt want ik stond tocH op de brug met dat ding
. Woensdag ook helemaal met mequiars spullen gepoetst en gedaan, ding glimt echt als een tiet nu!

Deze hadden jullie nog te goed van mij
Ik zit ook te twijfelen of ik de 2.0 embleempjes er weer op zal zetten. Misschien maar eens proberen...
[img]http://img181.imageshack.us/img181/4199/p6070001r.jpg[/img]

[img]http://img181.imageshack.us/img181/4199/p6070001r.jpg[/img]
GRRR ik werd net gebeld door Kia Nederland (god weet hoe ze aan mijn nummer komen) of ik wel wist dat mijn Clio ook onder de sloopregeling valt. Toen heb ik die stomme trut ff heel duidelijk uitgelegd dat ik heb niet erg op prijs stel dat ze me hierover bellen en dat de waarde van zo'n auto wel wat meer is dan 1000 euro
. En dan ook nog bijdehand vragen of ze wel een offerte mogen sturen...
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die nogal pissig kunnen worden om zo'n telefoontje 

Hehe, ach die mensen proberen ook wat in barre tijden. Dat ze reacties als deze kunnen krijgen hadden ze kunnen verwachten al zou ik ze lekker melden dat ze aan het verkeerde adres zijn en dat ik geen prijs stel op meer van deze onzin.
Dat heb ik ook gezegd jaTim schreef:Hehe, ach die mensen proberen ook wat in barre tijden. Dat ze reacties als deze kunnen krijgen hadden ze kunnen verwachten al zou ik ze lekker melden dat ze aan het verkeerde adres zijn en dat ik geen prijs stel op meer van deze onzin.

@ Steven: Ik verwachtte dat ze me belden over mijn CV dat op internet staat, dus dit is dan ff een ander uiterste