5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Morgen en overmorgen vast even proefrijden, zo met die extra neg. wielvlucht is de achterkant echt wennen. Waar hij eerder wat onderstuurd was is hij nu compleet veranderd, overstuur ohne ende... Zeker in combinatie met de hoogte achter en originele schokbrekers.
Daar moet ik echt nog wat aan doen voor volgend weekend! Ondanks dat, kan niet wachten tot het zover is
Alex Los schreef:God o god, wat heb ik er zin in zeg.....
Ivo, je gebakkie ziet er goed uit.
Wij hebben er ook mega zin in.....
De GT is idd lekker opgeknapt, ben er echt super tevreden mee zo..., Haas, Ron bedankt voor de hulp he...
Esmeralda had al even het weerbericht bekeken voor komend ringweekend, bewolkt, af en toe zon, en 11 graden.....
Tim schreef:Morgen en overmorgen vast even proefrijden, zo met die extra neg. wielvlucht is de achterkant echt wennen. Waar hij eerder wat onderstuurd was is hij nu compleet veranderd, overstuur ohne ende... Zeker in combinatie met de hoogte achter en originele schokbrekers.
Daar moet ik echt nog wat aan doen voor volgend weekend! Ondanks dat, kan niet wachten tot het zover is
Dat extreme overstuur krijg je er toch niet echt uit, wordt wel iets beter als je dat achterkant verlaagd maar nog blijft ie stevig overstuurd.. bij de R19 16V gaat het aardig door die achterkant keihard te zetten maar die gooit de kont ook nog wel eens bij op de Ring bijvoorbeeld omdat het daar dan weer net te hobbelig is
Stukje gewenning is het gewoon.. gewoon wat gas houden en niet hoog in toeren een bocht in sturen met gas los en vooral niet remmen..
Wat Steven dus zegt, al moet ik zelf eerst nog even ervaren wat het doet aangezien ik met het openbare weg testen nog niet echt een heel duidelijk oordeel kan geven. Zal maandagavond nog wel even m'n bevindingen posten
Hehe paar op- afritten & doordraaiers pakken... ohnee daar ben je ooknie zo goed in hè?
Met korte bochtjes op het industrieterrein kun je toch nix testen, je moet toch wel een beetje goeie gang erin hebben.
Net zoiets als denken dat je met een dagje op dat prutscircuitje van Lelystad ook gelijk klaar bent om de ring op te gaan
Hehe, nee testen op een circuit met fatsoenlijke snelheid gaat een stuk beter. Dan weet je tenminste wat hij op hogere snelheid doet. Daarom weet ik na het weekend meer. Al wou hij van de week aardig om over het verkeersplein bij Zwolle
Met een Peus 207 bij Amersfoort vanaf Amsterdam van de A1 de A28 op is erg vermakelijk, gas los op 4000 rpm resulteerd in een leuke slide De Williams zal nog wel iets gekker doen nu!
Kep er zin in, wordt weer een superweekend als alles netjes heelblijft.
Regen of geen regen kan me geen bal schelen
Morgen nog ff oliekoelertje, veerpootrubbers/lagers, DS3000, katvervanger en misschien nog wat schakelpookbussen monteren.
Dinsdag testen en dan het weekend lekker volop knallen.
Laatst gewijzigd door Steven op za 11 apr 2009 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
zag net op de ringtaxi site dat er zondag nog twee tijden open staan. Je kunt alleen geen kaartjes bestellen . Als iemand zondag een ringtaxi kan vinden met plaats dan ga ik wel een rondje mee
Tom schreef:zag net op de ringtaxi site dat er zondag nog twee tijden open staan. Je kunt alleen geen kaartjes bestellen . Als iemand zondag een ringtaxi kan vinden met plaats dan ga ik wel een rondje mee
Even een tip voor de Ringtaxi.
Ga er zo vroeg mogelijk naartoe en vraag (als er geen plek is) of ze je willen bellen als er toch een plek vrijkomt. Dit heb ik de vorige keer ook gedaan en toen ik bij Hannes in de rij stond werd ik gebeld dat er een plek vrij was.
En neem contant geld mee want je kunt er niet pinnen.
PS Ik ga alleen nog een keer mee als ik voorin kan Maakt verder niet uit of het de passagierskant of bestuurderskant is