hallo allemaal
om het kort te houden, dit is mijn project
Turbo:
Garrett GT2860RS Turbo
Motor
Williams F7R motor gereviseerd
JE lage Compressie zuigers (Williams) (8.5:1 Cv)
Lage Temp Thermostat
Mocal 13 Rij olie cooler met ingebouwden thermostat
PTFE pakking voor Inlaat en Gasklep huis
Spesso 1.4mm competitie koppakking
Renault 21 map sensor
Bosch 803 injectoren
Goodridge turbo olie feed slang
Custom aluminum Throttle body adapter
Koppeling:
Sachs racing 4 puck koppeling
Sachs racing drukgroep
Williams versnelling bak
R19 baksteun
Ophanging:
Power flex inner- antiroll bar Bushes
Power flex Wishbone Bushes
Powerflex outer antiroll bar Bushes
Uitlaat:
Giet ijzer uitlaat turbo spruitstuk
3” Hi Flow turbo kat
Custom 3” downpipe
Magnaflow 4” einddemper
3” V-Band klem kit
Extra:
A-style pod holder
AEM Wideband A/R meter
Autometer cobalt series Boost Gauge
Autometer cobalt series Pyrometer (Exhaust Gas Temp)
HKS Electronic boost controller
Black angel eyes
FMIC 710 x 170 x 65 MM (L x B x H)
Blitz Super Sound BOV
2.5” intercooler slangen
auto
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 0597-1.jpg[/img]
motor:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... CT0750.jpg[/img]
Turbo:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... G00054.jpg[/img]
Koppling:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... garage.jpg[/img]
oil return:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... CT0743.jpg[/img]
zuigers:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... CT0745.jpg[/img]
koppaking:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... CT0746.jpg[/img]
Kop:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... CT0736.jpg[/img]
setup:
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... G00063.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... G00060.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... G00062.jpg[/img]
anti's 16V turbo
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Voor intercooler?
EPS heeft dunwandige rvs uitlaatbuis.
Ergens anders wordt het al gauw erg dikwandig
EPS heeft dunwandige rvs uitlaatbuis.
Ergens anders wordt het al gauw erg dikwandig
Deze kwam ik tegen op zoek naar RVS delen voor mijn uitlaat. http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-u ... nderdelen/
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Zelfde materiaal als bij dutchpowertrading zie ik.jacques schreef:Deze kwam ik tegen op zoek naar RVS delen voor mijn uitlaat. http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-u ... nderdelen/

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
bij Dutch power trading kan je normaal gesproken tot donderdagavond bestellen en hebben ze het indien voorradig normaal gesproken op vrijdag in huis. Spullen worden in duitsland gehaald op vrijdagochtend. Anders moet je weer een week wachten.anti schreef:tnx, ik ga ze bellen en kijken of we wat kunnen regelen
Project: GTT Blue Sport
ik heb beide bedrijven gebelt en bij DPT is het idd sneller als ze alles in huis hebben. bij NL tuning moet ik zowiezo nog een weekje wachten.
ik krijg pas volgende week te horen wat ik allemaal nodig heb dus hoeveel bochten en aantal meters rechte buizen. uitlaat moet in 76 mm dus hoop dat ze die in voorraad hebben.
ik krijg pas volgende week te horen wat ik allemaal nodig heb dus hoeveel bochten en aantal meters rechte buizen. uitlaat moet in 76 mm dus hoop dat ze die in voorraad hebben.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
met die powersprint delen hebben wij de uitlaat van de rally clio ook gemaakt. alleen de eind demper is een orbisoud
hier nog een paar foto's
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008171.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008171.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008170.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 277fg4.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 273ua6.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008171.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008171.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 008170.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 277fg4.jpg[/img]
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 273ua6.jpg[/img]
ik had dinsdag na bezoek bij de uitlaat maken contact genomen met raymond van dutch power traiding voor rvs bochten en pijpen.
alles besteld en vandaag heb ik ze binnen gekregen.
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 009019.jpg[/img]
a.s. dinsdag wordt het gebouwd.
kan nu echt niet meer wachten
alles besteld en vandaag heb ik ze binnen gekregen.
[img]http://i206.photobucket.com/albums/bb24 ... 009019.jpg[/img]
a.s. dinsdag wordt het gebouwd.
kan nu echt niet meer wachten

heb wat hulp nodig aub
als mijn motor afslaat of ik start hem op gaat hij rond de 2k toeren stationair draaien. dat is als hij warm is of koud maakt niet uit. vervolgens geef ik wat gas tot 2.5k / 3k toeren en dan gaat ie weer 1k toeren stationair draaien.
heeft iemand een idee wat het kan zijn?
als mijn motor afslaat of ik start hem op gaat hij rond de 2k toeren stationair draaien. dat is als hij warm is of koud maakt niet uit. vervolgens geef ik wat gas tot 2.5k / 3k toeren en dan gaat ie weer 1k toeren stationair draaien.
heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Lijkt eerder op de gasklep die wat blijft hangen...
Of de stationairregeling...
Zou zeker eerst die 2 even nakijken.
Of de stationairregeling...
Zou zeker eerst die 2 even nakijken.