Mark 5T cup Megane
haha
te veel staat nu op 1,5 bar maar op de bank had ik hem maximaal geschroefd 1,7
deze turbo kan dat eigenlijk niet aan en mijn slangen ook niet dus!
koppeling heeft ook problemen met dit vermogen en dat is al een sinterplaat van OMP , echter met standaard drukgroep ik heb nog wel een versterkte drukgroep liggen misschien die toch eerst maar eens monteren.
rijden op 1,5 bar gaat wel goed als je maar in je eentje in de auto zit met zo weinig mogelijk gewicht aan boord.
als ik bij 120 in zijn 5 volgas geef dan slaat ie finaal door de koppeling

deze turbo kan dat eigenlijk niet aan en mijn slangen ook niet dus!

koppeling heeft ook problemen met dit vermogen en dat is al een sinterplaat van OMP , echter met standaard drukgroep ik heb nog wel een versterkte drukgroep liggen misschien die toch eerst maar eens monteren.
rijden op 1,5 bar gaat wel goed als je maar in je eentje in de auto zit met zo weinig mogelijk gewicht aan boord.
als ik bij 120 in zijn 5 volgas geef dan slaat ie finaal door de koppeling

ja die heeft ook en versterkte drukgroep toch?
das dus mijn probleem ik heb een originele drukgroep die trekt 240NM dus niet
de sinterplaat kan het volgens mij wel aan.
das dus mijn probleem ik heb een originele drukgroep die trekt 240NM dus niet

de sinterplaat kan het volgens mij wel aan.
Ik had die sachs powerclutch en die gaf ik met een toch ook niet kinderachtig vermogen ook altijd goed op z'n flikker en die kon het prima hebben, was toch ook iets van 265 Nm op de krukas 
Standaard drukgroep is duidelijk het probleem, zeker als ie 1x slipt en warm wordt, takelen de veren meteen af en is het gelijk al gedaan met die drukgroep.
Je kunt em opnieuw laten opspannen met sterkere veren, maar ik zou gewoon een drukgroep bij die plaat zoeken.

Standaard drukgroep is duidelijk het probleem, zeker als ie 1x slipt en warm wordt, takelen de veren meteen af en is het gelijk al gedaan met die drukgroep.
Je kunt em opnieuw laten opspannen met sterkere veren, maar ik zou gewoon een drukgroep bij die plaat zoeken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb die nog 1 slag zwaardere koppeling van MB ( die ik niet meer op zijn site zie staan ) en volgens mij heeft maurice die in zijn 5 zitten.
En als je echt gek doet dan slipt die ook nog .........
bij opene vol gas
En als je echt gek doet dan slipt die ook nog .........
bij opene vol gas

Je kunt ze wel flink opstoken door met slippende koppeling weg te rijden om zo eerder turbodruk te hebben.
Ik kon dat meestal wel een keer of 4-5 achter elkaar en dan begon ik em wel te ruiken als ik het kappie opentrok. Maar ik heb em nooit aan het slippen gekregen.
Ik kon dat meestal wel een keer of 4-5 achter elkaar en dan begon ik em wel te ruiken als ik het kappie opentrok. Maar ik heb em nooit aan het slippen gekregen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee ik laat hem nooit slippen .......rollen voetje vollledig van de koppeling en dan pas op het gas ........en ook dat maar half in trappen anders sta ik nog stil .....pas in 3 kan de klomp vol naar beneden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik nog ergens in mijn buget ( wat de komende 3 jaar op is ) nog wat geld vind maar eens over een sper gaan na denken ......
ik heb nog een versterkte drukgroep liggen
heb de man zojuist gemaild met de vraag hoeveel
NM die aankan ism de omp koppeling.
heb de man zojuist gemaild met de vraag hoeveel
NM die aankan ism de omp koppeling.
vandaag leuke goodies gekregen
gigantisch veel info niet normaal.
me is verry happy
![Afbeelding]()
gigantisch veel info niet normaal.
me is verry happy

-
- Über-Spammer
Wat voor verhaal zit erachter dan?
-
- Über-Spammer
jammer dat de mijne eens geheel gespoten is, al heb ik nog afbeeldingen van hoe hij ooit ongeveer geweest is. De mijne was iets met pearl (brillenzaak) groen, oranje en wit. Alle oude foto's uit de benelux zijn welkom 

-
- Car: Renault Clio III RS
Belgische of Nederlandse auto?Jean-Paul-S schreef:jammer dat de mijne eens geheel gespoten is, al heb ik nog afbeeldingen van hoe hij ooit ongeveer geweest is. De mijne was iets met pearl (brillenzaak) groen, oranje en wit. Alle oude foto's uit de benelux zijn welkom
-
- Über-Spammer
Ik weet het niet zeker. Ik zal je eens wat foto's op de mail zetten
Er is eens gezegd dat Phil Bastiaans ermee gereden zou hebben, maar die reed volgens mij met een Marlboro Clio.

zo de Cup Clio staat bij de sticker boer.
wordt ongeveer weer zoals toendertijd bestickerd alleen nu natuurlijk wel met mijn eigen bedrijfsnaam er op.
wordt ongeveer weer zoals toendertijd bestickerd alleen nu natuurlijk wel met mijn eigen bedrijfsnaam er op.
hahahahaha
wat dacht je Antoine wat die Mark kan dat kan ik ook?
gewoon iedereen die toendertijd wat met Clios deed benaderen?
wel slim BTW
als er nog info voor mij bij is hoor ik het graag he dat weet je!!

gewoon iedereen die toendertijd wat met Clios deed benaderen?
wel slim BTW
als er nog info voor mij bij is hoor ik het graag he dat weet je!!
-
- Über-Spammer
Had je nog wat van de "bob"clio kunnen vinden?
bob clio???
wat is dat??
wat is dat??
-
- Über-Spammer
Dat is de voornaam van de coureur die in mijn cup clio zou hebben gereden. Bob Schippers.
[img]http://www.clio-cup.nl/beeld/1994_eduardpeters.jpg[/img] Het is volgens mij de groene auto op de achtergrond met nummer 52, omdat dat nummer ook op mijn ecu staat.
[img]http://www.clio-cup.nl/beeld/1994_eduardpeters.jpg[/img] Het is volgens mij de groene auto op de achtergrond met nummer 52, omdat dat nummer ook op mijn ecu staat.
dat zegt helemaal niets dat ECU nr.
-
- Über-Spammer
Waarom zou er dan "nr 52" en Bob opstaan? De kleuren van de auto lijken veel te matchen met nevel wat bij mij in de binnenkant zatmark 5t schreef:dat zegt helemaal niets dat ECU nr.

ja dan zou het kunnen idd.
dat wist ik niet he!
dat wist ik niet he!
-
- Über-Spammer
Ik hoop dat de portieren er altijd in zijn gebleven, want dat is zowat het enige originele wat ik nog heb liggen om eens door te schurenmark 5t schreef:ja dan zou het kunnen idd.
dat wist ik niet he!

weke?
ik kan het niet vinden.
ik kan het niet vinden.
-
- Car: Renault Clio III RS
dolf jans schreef:IN DEZE COUPE REED PETER VAN ZWAM in 1979:antoine schreef:Dit is de coupe van Mark, Dolf:
[img]http://www.renault5alpineturbo.com/Doss ... -41-zt.JPG[/img]
Kenteken: DN-41-ZT
Renault 5 ALPINE COUPE
Kleur: Zwart
Datum eerste toelating: 8 maart 1979
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSOLNKXU-D.jpg[/img]
PETER REED STRAK, SCHADEVRIJ EN SNEL. HELAAS DEED HIJ NIET AAN ALLE WEDSTRIJDEN MEE. ANDERS WAS HIJ ZEKER HOGER GEEINDIGD DAN DE 16E PLAATS IN HET KAMPIOENSCHAP. Gr. Dolf
geweldig hier ben ik erg blij mee.
zijn er nog duidelijker fotos te vinden?
weet je ook waar die man woonde toendertijd?
en evt nu?
groet: mark
zijn er nog duidelijker fotos te vinden?
weet je ook waar die man woonde toendertijd?
en evt nu?
groet: mark
even een vraagje tussendoor.
ik ben zoals jullie wel weten een 2,0L 16V aan het bouwen.
als ik de klepbediening mechanisch ga maken is het dan mogelijk om ongestraft tot 8000rpm door te trekken?
ik ben zoals jullie wel weten een 2,0L 16V aan het bouwen.
als ik de klepbediening mechanisch ga maken is het dan mogelijk om ongestraft tot 8000rpm door te trekken?