Kabelboom
-
dont take it personal.
Tja, er is wel enige ervaring vereist, maar je hoeft geen einstein te zijn.
Oftewel, wazig antwoord, op een wazige vraag.
Wat heb je wel al ooit gedaan aan een auto? als vergelijkingsmateriaal...
Tja, er is wel enige ervaring vereist, maar je hoeft geen einstein te zijn.
Oftewel, wazig antwoord, op een wazige vraag.
Wat heb je wel al ooit gedaan aan een auto? als vergelijkingsmateriaal...
-
nee ik heb totaal geen ervaring met elektriciteit en mij is het ook gelukt gewoon naast elkaar leggen en namaken en zorg dat je alles labelt! eitje! 

hij heeft het over steken van een nieuwe dus lijkt erop dat ie al compleet is
zorg dat je een manual hebt van de electrische schema's, dan kun je precies zien waar, wat loopt en wat de aansluitpunten zijn
grtz
zorg dat je een manual hebt van de electrische schema's, dan kun je precies zien waar, wat loopt en wat de aansluitpunten zijn
grtz
Dat noem ik nu eens antwoorden
Anyway, heb dus een volledige nieuwe kabelboom besteld maar als ik het zo'n beetje lees is het in feite maar plug & play mits men alles goed labelt?
Elektrische schema's zal ik wel op het net vinden
Alvast bedankt

Anyway, heb dus een volledige nieuwe kabelboom besteld maar als ik het zo'n beetje lees is het in feite maar plug & play mits men alles goed labelt?

Alvast bedankt
-
waren ze er nog dan toen ik het twee jaar geleden vroeg lag er een bekkie in backorder waardoor et wel eens heel lang kon duren!
Heb de mijne enkele maanden geleden besteld en 3 dagen later stond hij hier aan de deur5gt8vturbo schreef:waren ze er nog dan toen ik het twee jaar geleden vroeg lag er een bekkie in backorder waardoor et wel eens heel lang kon duren!

-
mhm al die moeite voor niks gedaan dus........... nou ja m`n zelf gemaakt doet het ook goed!
Zo veel verstand heb ik er nu ook niet van om er zelf ééntje te maken.5gt8vturbo schreef:mhm al die moeite voor niks gedaan dus........... nou ja m`n zelf gemaakt doet het ook goed!
Ben meer thuis in het onderwater wereldje

Had het al gezien maar het belangrijkste is eerst die auto waterdicht te krijgen

-
past maar op een manier eigenlijk. stelt niet veel voor, goed kijken bij demonteren en goed onthouden voor de montageKoochy schreef:Dat noem ik nu eens antwoorden![]()
Alvast bedankt
Een aantal jaar geleden was het inderdaad een hobby van me, toen stonden er hier in de living maar liefst 5 aquaria5gt8vturbo schreef:dan kan je beter hier kijken http://www.vivariumbeurs.nl
als dat toch je hobby is!

De grootste was een exemplaar van 2.5m lengte.
Het was en is nog altijd wel een passie geweest maar heb toen toch besloten om alles te verkopen. Wie weet komt er ooit nog wel eens eentje maar dat zal de toekomst wel uitmaken

Zal het in gedachten houdenAbel schreef:past maar op een manier eigenlijk. stelt niet veel voor, goed kijken bij demonteren en goed onthouden voor de montageKoochy schreef:Dat noem ik nu eens antwoorden![]()
Alvast bedankt

Thx voor de raad trouwens