RTC openingsmeeting 2009, zondag 5 april (CHAT)
Zeer geslaagde meeting, weer zat ook goed mee. Leuk om oude bekenden te zien, maar het gros was voor mij allemaal onbekend.
Leuk om te zien dat de rij met 5jes zo geslonken is tov mijn allereerste meeting. Steeds meer Clio en Megane RSen op het toneel tegenwoordig. Logisch natuurlijk ook.
Leuk om te zien dat de rij met 5jes zo geslonken is tov mijn allereerste meeting. Steeds meer Clio en Megane RSen op het toneel tegenwoordig. Logisch natuurlijk ook.
Oliver,dat kan je toch niet leuk noemen dat je de rij van de 5jes geslonken ziet.
Ik begrijp wat je bedoeld dat er beduidend minder 5jes zijn,maar ik vindt dat niet zo leuk daar ik dat zeker auto's vindt met een bepaald karakter.
Ja natuurlijk meer megane ,meer clio en zeker
want dat zijn evengoed leuke en zeer mooie wagens.
Maar op dat stukje 5 gtt moet je even terug komen,

Ik begrijp wat je bedoeld dat er beduidend minder 5jes zijn,maar ik vindt dat niet zo leuk daar ik dat zeker auto's vindt met een bepaald karakter.
Ja natuurlijk meer megane ,meer clio en zeker

Maar op dat stukje 5 gtt moet je even terug komen,

Nu ik het teruglees staat het er een beetje ongelukkig. Ik hou ook van een dikke rij 5jes, maar de verschuiving in de loop der jaren is leuk, dat bedoelde ik ermee. Kwam er op zijn Ollie's uit denk ik.patrick 21TURBO schreef:Oliver,dat kan je toch niet leuk noemen dat je de rij van de 5jes geslonken ziet.
Ik begrijp wat je bedoeld dat er beduidend minder 5jes zijn,maar ik vindt dat niet zo ,leuk daar ik dat zeker auto's vindt met een bepaald karakter.
Ja natuurlijk meer megane ,meer clio en zekerwant dat zijn evengoed leuke en zeer mooie wagens.
Maar op dat stukje 5 gtt moet je even terug komen,![]()
![]()
-
- Car: R19.R
Complimenten aan de organisatie voor deze mooie meeting waarbij het weer ook nog eens mee zat 

mooi dat het leuk was gister!
Helaas was het zaterdagavond veel en veel te gezellig (en dus ook laat), dat ik na de F1 echt te beroerd was om te komen...
Helaas was het zaterdagavond veel en veel te gezellig (en dus ook laat), dat ik na de F1 echt te beroerd was om te komen...

-
- Contacteer:
De gt 5jes worden zeldzaam.
Maar volgend jaar kom ik met 2 en dan zet ik ze wel verder uitmekaar dan lijkt de rij langer.
Maar volgend jaar kom ik met 2 en dan zet ik ze wel verder uitmekaar dan lijkt de rij langer.

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Kwam ik jou op de A28 op de terugweg voorbij?naantje schreef:en wat vonden julie van de paarsen twingo

Ik zag een paarse twingo, incl RTC sticker

Mooie luxe kleur en netjes gewassen

Ik was met iets blauws en snel
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Complimenten aan de organisatie! Het was top geregeld
En bedankt voor de prijs!

En bedankt voor de prijs!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Nee was ikAdinsx schreef:Kwam ik jou op de A28 op de terugweg voorbij?naantje schreef:en wat vonden julie van de paarsen twingo![]()
Ik zag een paarse twingo, incl RTC sticker![]()
Mooie luxe kleur en netjes gewassen![]()
Ik was met iets blauws en snel

Had mn twingo zaterdag helemaal opgepoetst !!
Die "blauws en snelle" zag er mooi uit !

Heb nog geprobeerd jullie te volgen maar de je was me te snel af

Ben ik eindelijk ook eens een keer gespot , rij veel in Rotterdam maar kom bijna nooit een RTC sticker tegen

Aan de mannen/vrouwen van de organisatie ... het was helemaal top !!
Bedankt ,was gezellig

Helaas geen prijs bij de babe car verkiezing , maar ja ik kan niet tegen
Mariska op met haar Megane !

jah idd leuke meeting, was voor mij de eerste wel wat leuke auto's gezien en nog ffies wat overgenomen van jacques (nog bedankt ervoor).
Maar wat ik jammer vond was dat de 19's erg afgelegen stonden beetje het vergeten kindje?
En zo'n oranje negentien van een Gronings groepje, die heeft een opvulling voor dat gat waar je kenteken hoort te zitten, waar kan je dat krijgen?
Maar wat ik jammer vond was dat de 19's erg afgelegen stonden beetje het vergeten kindje?
En zo'n oranje negentien van een Gronings groepje, die heeft een opvulling voor dat gat waar je kenteken hoort te zitten, waar kan je dat krijgen?
Leden en forumbezoekers, hartelijk bedankt voor jullie opkomst natuurlijk!!
Heb het voor het eerst anders ervaren, in de "rol" van meetingcommissie i.p.v. "bezoeker" maar heb het zeer naar m'n zin gehad, en leuk om de positieve reaktie's te horen.

Heb het voor het eerst anders ervaren, in de "rol" van meetingcommissie i.p.v. "bezoeker" maar heb het zeer naar m'n zin gehad, en leuk om de positieve reaktie's te horen.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
VeldMuijz schreef:jah idd leuke meeting, was voor mij de eerste wel wat leuke auto's gezien en nog ffies wat overgenomen van jacques (nog bedankt ervoor).
De opkomst heeft ons overtroffen en opeens was het terrein behoorlijk vol. Omdat we zoveel mogelijk op type wilden parkeren, moesten we snel handelen.
En dus de 19's daar plaatsen. Ik had stiekem gehoopt dat er nog meer zouden komen, dan was dat grote terrein ook goed gevuld.
Maar al doende leert men, volgende keer staan de 19's vooraan!
Marcel16V even PM-en voor de kentekenuitsparing.
-
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Contacteer:
Afgelegen? ze kregen gewoon een speciaal plekje
. Heb wel overal even langs gelopen. Ook langs de Renault 19's. Was gezellig eerste RTC meeting voor mij. Was zelf met een grijze R5 GTL.
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
Erg goed geregeld, neem aan dat dit uitgegroeid is uit van gewoon gezellig met een paar man bij elkaar komen tot een groots opgezet evenement.
Alle lof aan de organisatoren
Jammer dat er geen mogelijkheid was om ff F1 te kijken , had het wel ruig gevonden om samen met renault freaks hiernaar te kijken.
Foto's zijn trouwens super deluxe. ( meteen ff een paar sjieke gedownload )
Alle lof aan de organisatoren

Jammer dat er geen mogelijkheid was om ff F1 te kijken , had het wel ruig gevonden om samen met renault freaks hiernaar te kijken.
Foto's zijn trouwens super deluxe. ( meteen ff een paar sjieke gedownload )
-
- Über-Spammer
Was ook de bedoeling, maar door technische problemen met de digitenne is dit helaas niet doorgegaan.TuuT schreef: Jammer dat er geen mogelijkheid was om ff F1 te kijken , had het wel ruig gevonden om samen met renault freaks hiernaar te kijken.
Niet dat (redelijk) nieuw niet goed is hoor, de mijne is ook niet bepaald antiek, maar ik vind die oude wagens ook heel gaaf.
Ik zit naar de foto's te kijken en zie dat er nog een parkeerterrein was met Renault's, helemaal niet gezien zondag.
Ik zit naar de foto's te kijken en zie dat er nog een parkeerterrein was met Renault's, helemaal niet gezien zondag.
-
- Moderator
- Car: MB
En de rode (nou ja) 16v van OllieAnthonyR schreef:Daar stond een mooie fuego turbo, 2x renault 11En een hoop renault 19's
Dus wel wat gemist
Plus een Clio Cup III RS
in het rood

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dit rijtje is inmiddels ook wel aardig antiek te noemen...
Let ff niet op die lelijke gasten die soms in beeld komen...
[youtube]vf1_qWjd4P0&feature=channel_page[/youtube]

Let ff niet op die lelijke gasten die soms in beeld komen...

[youtube]vf1_qWjd4P0&feature=channel_page[/youtube]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Ok en daar moeten we blij om zijn ?:lol: