Kost aardig wat maar dan is het wel afGrootje schreef:Richard ik heb de naaf dopjes gewoon bij de dealer gekocht! Alleen schrik niet van de prijs want ze kosten naar mijn weten 12 euro per stuk.Richard schreef:Ja ben ook van plan om er die maat onder te gooien of miss zelf 195/40/16 als die nog te vinden zijn.Grootje schreef:Mooie velgen!!! Ik heb ze zelf ook onder de Clio.
Wel om denken dat je de juiste bandenmaat neemt. 195/45/16.
Heb je er ook al naaf dopjes bij gekocht??
Lopen ze anders aan??
Nee naaf dopjes heb ik nog niet maar ben al wel opzoek geweest!
Waar heb jij ze gehaald??
Ziet er wel vet uit! Ik was wel iets meer kwijt als €150Adinsx schreef:Trouwens, 1 velg kun je als reservewiel gebruiken toch?![]()
Ja ik gebruik hem als reserve maar laat er geen band om leggen. Ik leg um ook niet in de kofferbak, omdat A: ik niet weet of dat past en B: de kans op beschadiging groot is.
1 = er lelijk beschadigd maar is overgespoten dus die blijft mooi in de schuur liggen voor als ik hem echt een x nodig heb
Ik zat zelf aan deze banden te denken:
Toyo PROXES 4 195/45 R16 84V RF is dit iets??
Is autobandenmarkt.nl een beetje betrouwbare site? En laten jullie de banden thuis of bij een garage bezorgen zodat ze, ze er direct op kunnen leggen??
Bandenmaat is gerelateerd aan de omtrek van de band en daarmee is ook je snelheidsmeter maar ook je kilometerstand. 195/45/16 is een maat die renailt zelf aangeef en ook op de Clio ragnotti gemonteerd zat.