Nu nog een ander setje LM denk ik?
Ik heb mooie AEZ velgjes, maar nog niet eronder, er moeten 2 velgen naar de velgendoktor omdat ze vlakke stukken hebben....DennisT schreef:Nice![]()
Nu nog een ander setje LM denk ik?
Klopt, de coupe logo`s zijn verwijderd, althans de gaatjes gedicht.Patrick.B schreef:netjes man. Ik zie dat je ook je logo's eraf heb gehaald. Staat hem goed
Jij bent te gek! Neem mijn digi camera wel mee maak ik een mooi shootje van je auto, heb alleen ff geen statief meer.cyberdanny schreef:haha, nu ben ik ontdekt!![]()
Je mag best met me meerijden zondag! Doe wel een niergordel om hé!![]()
uiteindelijk wel, is op het moment een slechte tijd. Ik wacht nog eens even af!Ollie schreef:Gaat ie nu wel of niet in de verkoop?
Supergoede tijd nu zelfs.cyberdanny schreef:uiteindelijk wel, is op het moment een slechte tijd. Ik wacht nog eens even af!Ollie schreef:Gaat ie nu wel of niet in de verkoop?
Probleem is dat we een huis gekocht hebben, waar we 1 mei de sleutel van krijgen. De bandjes zou ik graag vernieuwen maar kosten al snel 150 per slof. Tja de winterbanden wat ik bedoel zijn de originele all weather van Michelin. De zomerbandjes zijn 1 zomer jong en al kaal..., deze zomer worden ze waarschijnlijk nog wat kaler.Tom schreef:Sorry hoor, maar dan ben je in mijn ogen een aardige knaak als je dan je winterbanden gaat monteren (en op de 1e plaats omdat je je auto met drie kale banden naar de keuring brengt). Koop gewoon 4 nieuwe banden.