GTT project Paz. VERKOCHT!!
Is er helaas nog niet van gekomen, beetje erg druk laatste tijd.
Binnenkort eens tijd voor maken, moet toch nog paar dingen doen aan de gtt. Wiel lager vervangen voor en dan kan dit gelijk mee.
Binnenkort eens tijd voor maken, moet toch nog paar dingen doen aan de gtt. Wiel lager vervangen voor en dan kan dit gelijk mee.
R5GTT. Drive it like you stole it
Vanmiddag de GTT maar eens flink gewassen en schoongespoten, zat helemaal onder de zout zooi
Gelijk de radiator en oliekoeler maar eens voorzien van een stukje tape, boel blijft met dit vries weer net effe te koud

Gelijk de radiator en oliekoeler maar eens voorzien van een stukje tape, boel blijft met dit vries weer net effe te koud

Had al een tijdje een plekje olie liggen onder de gtt, vanmiddag even gekeken waar hij percies lekte.
Nu was dat aan de olietemp sensor in het carter. Het probleem is dat het verloop busje waar de sensor in komt gescheurt is. Ik heb er een sensor/meter van Equus inzitten, weet iemand waar en of je daar losse delen van kan kopen.
Ik heb dus een verloop busje nodig waar je de sensor in draait (fijne draad) en aan de buitenkant is dat normale M14 draad die je dan weer in een moer draait die ik in her carter last heb.
Nu was dat aan de olietemp sensor in het carter. Het probleem is dat het verloop busje waar de sensor in komt gescheurt is. Ik heb er een sensor/meter van Equus inzitten, weet iemand waar en of je daar losse delen van kan kopen.
Ik heb dus een verloop busje nodig waar je de sensor in draait (fijne draad) en aan de buitenkant is dat normale M14 draad die je dan weer in een moer draait die ik in her carter last heb.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
je zou als eerste eens kunnen kijken bij een leverancier/groothandel van CVleidingen e.d. die hebben nog wel eens die gekke verlopen op het schap liggen.
Of anders als ze bij jullie in de buurt niet zitten moet je me de maat even opgeven zal ik hier nog even gaan informeren.
Verder waar komt je meter vandaan? Denk trouwens dat een bedrijf als Biesheuvel oid die dingen ook wel heeft, alleen misshcien niet los.
Of anders als ze bij jullie in de buurt niet zitten moet je me de maat even opgeven zal ik hier nog even gaan informeren.
Verder waar komt je meter vandaan? Denk trouwens dat een bedrijf als Biesheuvel oid die dingen ook wel heeft, alleen misshcien niet los.
Project: GTT Blue Sport
volgens mij hebben ze bij http://www.theautosportcompany.nl/ ook wel dat soort verloopjes. daar heb ik ook mijn sensor incl. verloop vandaan
5GTT & clio II 1.6 16v
5 GT Turbo '88 GT5
Zal morgen eens informeren daar, die hebben idd best veel liggenAllartino schreef:volgens mij hebben ze bij http://www.theautosportcompany.nl/ ook wel dat soort verloopjes. daar heb ik ook mijn sensor incl. verloop vandaan

Biesheuvel ook idd, das nog een 2e optie evt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Conrad.nl-PAZ- schreef:Had al een tijdje een plekje olie liggen onder de gtt, vanmiddag even gekeken waar hij percies lekte.
Home > Auto apparatuur > Comfort uitrusting > Auto-inbouwinstrumenten
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Anders ff laten draaien en zelf draad in tappen 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
De ramen van een gtt zijn toch gewoon het zelfde als die van een gewone 5?? Weet iemand dit?? Wil er bij mij eigenlijk wel weer eens gewoon glas in ipv die zwarte foli.
Ik neem aan dat ie de polyester ramen bedoeld zoals Johan heeft, met die puist achteraan het achterraam 
*EDIT*
[img]http://www.5gt.nl/images/9b7ca6a929a8c0 ... e-1795.jpg[/img]

*EDIT*
[img]http://www.5gt.nl/images/9b7ca6a929a8c0 ... e-1795.jpg[/img]
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
normale 5jes hebben vaste ramen... heb ik er zelf ook inzitten, dan ben je van die gare beugeltjes en het slotje af...
deze zijn geleverd in normale 5jes... als je even een a4'tje mee neemt kan je zien of ze groen getint zijn of niet....
deze zijn geleverd in normale 5jes... als je even een a4'tje mee neemt kan je zien of ze groen getint zijn of niet....
-
dus heb je gewoon vaste ramen van een normaal 5je...
die heb ik er bij mijn gt toen des tijds ook gelijk ingezet..
mocht je met een kooi rijden
dan vervalt de functie van een klapraam toch al snel.
die heb ik er bij mijn gt toen des tijds ook gelijk ingezet..
mocht je met een kooi rijden
dan vervalt de functie van een klapraam toch al snel.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Dan heb je de gewone raampjes die de meeste standaard 5jes hebben...
edit; Andrews was mij al voor
Waarschijnlijk deze:
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG0113.jpg[/img]
Kun je volgens mij red. makkelijk op de sloop vinden, al kosten ze nieuw bij de dealer ook maar €30.84 Bruto ex.
edit; Andrews was mij al voor

Waarschijnlijk deze:
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG0113.jpg[/img]
Kun je volgens mij red. makkelijk op de sloop vinden, al kosten ze nieuw bij de dealer ook maar €30.84 Bruto ex.
Als ik iets niet wil, dan zijn het wel die polyester ramen
Wat erin gaat komen zijn gewoon die ramen zoals op de foto van de witte 5 hier boven. Deze week eens effe langs de sloop rijden, of heeft iemand nog wat liggen?
Wat erin gaat komen zijn gewoon die ramen zoals op de foto van de witte 5 hier boven. Deze week eens effe langs de sloop rijden, of heeft iemand nog wat liggen?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Inderdaad, ook hier geen enkel probleem gehad