Luiehond met z'n cabrio's...

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
luiehond

Goeiemiddag allemaal!

Ik ben Sjoerd, 23 jaar oud en sinds 3 jaar trotse bezitter van een R19 cabrio 1.8 8v PhII uit 1995.

Sinds een maand ongeveer heb ik ook een R19 cabrio 16V uit 1993.

Ik ben monteur en moest eerst niet zoveel hebben van dat franse spul, vooral Citroën vond ik echt niets. TOTDAT.... er bij ons op het bedrijf een 19 cabrio werd ingeruild. Ik vond het model heel leuk, en hij reed ook nog eens super! Leder interieur en een antraciete kleur erop. Stond geweldig. Ik heb hem dan ook geklocht! :D Ik vind de 8v nog steeds een heerlijke auto om in te rijden, maar ik wilde nu ook wel eens een wat vlottere auto... Vandaar dat ik nu de 16 klepper erbij heb. Hier is nog genoeg aan te doen, dus daar ben ik me druk over aan het verdiepen. De 16V is donkerblauw (kleurnaam en code weet ik zo niet, maar een heel standaard kleur) en daar komt ook nog verandering in. Ik zit te denken aan een mooie zwart metallic lak, met witte spaakvelgen. Bijvoorbeeld...
Jullie zullen me hier de komende tijd meer gaan zien!

Foto's volgen nog, want ik ben niet zo'n held met cameras e.d. ik probeer ze binnen aanzienlijke tijd te posten...

Alvast bedankt voor alle info en reacties die ik al gehad heb!

M.vr.gr.
Sjoerd
jacques

Kom je ook morgen in Nijkerkerveen?
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Welkom @ RTC Sjoerd.

Enne.... natuurlijk ben je morgen van harte welkom op onze openingsmeeting 2009 op het parkeerterrein van Starlight in NIjkerkerveen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Willeon de Zoete

Welkom Sjoerd!

Foto's zijn we gek op hier. Je kunt ze bijv. via photobucket uploaden en dan hier plakken.

En als je zin hebt morgen (of misschien ben je op zondag wel zo lui als een hond.. :wink: ), dan ben je van harte welkom in Nijkerkerveen!

Het beloofd een mooie dag te worden met veel bijzonder Frans spul te zien!
luiehond

Haha, dankje. Ik zal het eens proberen met photobucket.

Morgen kom ik alleen niet... Was op zich wel leuk geweest, maar ik heb ook net een Ducati gekocht en klaargemaakt, die wil ik eigenlijk morgen graag ff de sporen geven en daarbij komt, amersfoort.... Is voor mij best een stukje karren! Ik kom uit een klein gat, vlak naast leeuwarden! Ik kom snel genoeg eens langs!

m.vr.gr.
Sjoerd
Willeon de Zoete

luiehond schreef:Haha, dankje. Ik zal het eens proberen met photobucket.

Morgen kom ik alleen niet... Was op zich wel leuk geweest, maar ik heb ook net een Ducati gekocht en klaargemaakt, die wil ik eigenlijk morgen graag ff de sporen geven en daarbij komt, amersfoort.... Is voor mij best een stukje karren! Ik kom uit een klein gat, vlak naast leeuwarden! Ik kom snel genoeg eens langs!

m.vr.gr.
Sjoerd

Er zijn er die rijden vanuit Stadsk anaal, Groningen en Dokkum naar Nijkerkerveen!

Maar met de Ducati van 'gat-naast-Leeuwarden naar Nijkerkerveen, dan'kun je 'm ook flink de sporen geven.
Kun je even sfeerproeven en direct lid worden! :wink:
Plaats reactie