Ik wil ook graag komen even rondkijken
alleen kom ik niet met een renault kan ik hem wel ergens goed parkeren? (buiten de meeting terrein natuurlijk)
en moet ik me nog ergens aanmelden ofzo?
Er is ook een verkiezing voor de mooiste "babe car" Bij de ingang zul je een roze papier krijgen, leg deze achter je voorruit en je doet automatisch mee aan de verkiezing.
Het team van Baaf Rallying komt niet alleen met de rally Clio, maar ze nemen ook een Clio II 2.0 16v Sport mee met maar 320 km op de teller! Een echt collectorsitem!
Deze auto komt tijdens de openingsmeeting te koop te staan.
Dus neem je portemonnee mee, misschien kun je 'm zondag direct meenemen!
Nu nog ff duimen voor mooi morgen, want vandaag is het om te huilen....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco Straver schreef:Nu nog ff duimen voor mooi morgen, want vandaag is het om te huilen....
Tis helemaal niks vandaag inderdaad. Ik dacht lekker buiten in de zon in de tuin bezig te kunnen zijn.
Uit frustratie toch maar snel het gras gemaaid en nu de Clio van binnen aan het schoonmaken. Wassen doe ik morgenochtend incl het in de wax zetten... Anders wordt de boel vanavond al weer smerig
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Willeon de Zoete schreef:Het team van Baaf Rallying komt niet alleen met de rally Clio, maar ze nemen ook een Clio II 2.0 16v Sport mee met maar 320 km op de teller! Een echt collectorsitem!
ik kan beter mn vrouw meenemen, zonder haar mag ik toch niets uitgeven
Willeon de Zoete schreef:Het team van Baaf Rallying komt niet alleen met de rally Clio, maar ze nemen ook een Clio II 2.0 16v Sport mee met maar 320 km op de teller! Een echt collectorsitem!
ik kan beter mn vrouw meenemen, zonder haar mag ik toch niets uitgeven
is het trouwens een phase 1 of 2 ? kleur ?
Daar heb ik ook naar gevraagd, maar dat wilden ze nog liever even geheim houden!