RTC openingsmeeting 2009, zondag 5 april (CHAT)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Marcel Tuinman
Contacteer:

Ad van Haperen schreef:
Marcel Tuinman schreef:Ik krijg ook nog steeds een welkoms pakket.
Zijn die ook aanwezig :lol:
als je ff naar de rtc stand komt en zegt dat je die nog krijgt kunnen we dat controleren en dan krijg je dat gelijk mee.
Das mooi krijg ik dan onderdelen die heb je wel nodig met een renault :lol:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Tim_Coupe schreef:Ik kom wel gewoon heel onbenullig aanrijden en met blokkerende wielen aanzetten, dan spreken we bij deze af dat ik het ben ;)
Niet weer crashen he...

:grin:
EBSBaccara

ik kom zondag ook nog even kijken

nog iemand iets nodig ? neem ik het gelijk mee !

http://verkopers.marktplaats.nl/8444564

(Y)
-Ray-
Contacteer:

meer heb je niet?
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

ehm, neef?
Immer wieder die verdammte Holländer
Tim
Car: E36 M3

Joopieboy schreef:
Tim_Coupe schreef:Ik kom wel gewoon heel onbenullig aanrijden en met blokkerende wielen aanzetten, dan spreken we bij deze af dat ik het ben ;)
Niet weer crashen he...

:grin:
Met een beetje mikken komt dat wel goed :P
paul89

EBSBaccara schreef:ik kom zondag ook nog even kijken

nog iemand iets nodig ? neem ik het gelijk mee !

http://verkopers.marktplaats.nl/8444564

(Y)
Je kan voor mij wel de Renault Clio II Ph II Renault Sport 2.0 16V 172 uit 2001 12 pagina's 4 Euro folder mee nemen.
Willeon de Zoete

De flyer die we MOGELIJK toe gaan sturen is voor de organisatie een eenvoudige oplossing om de toegang iets te versnellen.

In de organisatie zitten sowieso mensen die heel veel leden kennen, dus daar heb je al de eerste selectie.

De 2e selectie is op basis van de flyer.

En de 3e selectie op basis van de ledenlijst.

Dus Paul, of je printer fixen, of geef even door wat je die dag voor spannends aandoet, kunnen we je daar aan herkennen. :wink:

Niet-leden betalen de symbolische bijdrage van slechts € 1,-.
paul89

staan alle autos uiteindelijk wel allemaal bij elkaar? ongeacht je wel of niet lid ben
Willeon de Zoete

paul89 schreef:staan alle autos uiteindelijk wel allemaal bij elkaar? ongeacht je wel of niet lid ben
Uiteraard! Het is wel de bedoeling om zoveel mogelijk de auto's op type neer te zetten. Dus leden en niet-leden staan gewoon door elkaar.
Remon

worden de auto's ook weer gerangschikt op type? Clio's 1 bij Clio 1, megane bij megane etc...?
paul89

:grin: dat is mooi, mij auto wil graag bij zijn soort genoten staan
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

We komen met drie Artic Bleu RS182's (ik, Skyline en Tom-Erik) dus als jullie daarvoor even een plekkie vrij willen houden? :D

Owjah, organisatie, ik heb nog tig (zo niet 100+) vrijkaarten/uitnodigingen voor de AutoVakRAI. Zal ik die ff meenemen zodat die bij jullie stand kunnen liggen? :) Misschien dat er mensen zijn die hier interesse in hebben...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Willeon de Zoete

Adinsx schreef:We komen met drie Artic Bleu RS182's (ik, Skyline en Tom-Erik) dus als jullie daarvoor even een plekkie vrij willen houden? :D

Owjah, organisatie, ik heb nog tig (zo niet 100+) vrijkaarten/uitnodigingen voor de AutoVakRAI. Zal ik die ff meenemen zodat die bij jullie stand kunnen liggen? :) Misschien dat er mensen zijn die hier interesse in hebben...
Neem maar mee! (Y)
Willeon de Zoete

Remon-CL10 schreef:worden de auto's ook weer gerangschikt op type? Clio's 1 bij Clio 1, megane bij megane etc...?
Willeon de Zoete schreef:
paul89 schreef:staan alle autos uiteindelijk wel allemaal bij elkaar? ongeacht je wel of niet lid ben
Uiteraard! Het is wel de bedoeling om zoveel mogelijk de auto's op type neer te zetten. Dus leden en niet-leden staan gewoon door elkaar.
Adinsx

Adinsx schreef:We komen met drie Artic Bleu RS182's (ik, Skyline en Tom-Erik) dus als jullie daarvoor even een plekkie vrij willen houden? :D

Neem maar mee! (Y)
Komt voor de bakker :wink:

Owjah, ook al heb je niets met het AutoVak gebeuren, het is incl catering, dus eten, drinken inbegrepen :p
tutuur
Clubsponsor

Adinsx schreef:

Neem maar mee! (Y)

Owjah, ook al heb je niets met het AutoVak gebeuren, het is incl catering, dus eten, drinken inbegrepen :p
gaat dit meer in op de nieuwere technieken die in auto's zitten i.p.v zoals de autorai gewoon nieuwe modellen checken?
anders heb ik wel interesse :grin:
-PAZ-
Über-Spammer

AutoVak is meer een beurs voor mensen die werken in de autobranche. Staat dus veel gereedschap, testapperatuur enz
R5GTT. Drive it like you stole it
Willeon de Zoete

Nog even het volgende vanuit het bestuur:

Het was de bedoeling om vóór de openingsmeeting de eerste RTC Nieuwsbrief op de deurmat van de leden te ploffen. Met daarin ook een toegangsbewijs voor de openingsmeeting.

Maar het is, ondanks verwoede pogingen van de redactieleden, niet gelukt.

Omdat er niet alleen kopij moet worden verzameld, maar ook testritten moeten worden verreden en de nieuwsbrieven moeten worden gedrukt, gevouwen en ingepakt, én de redactieleden door het land verspreid wonen, is de deadline 1 april helaas niet gehaald.

Het bestuur is in ieder geval de huidige bezetting van de redactieleden (MartijnG, Martijn Brouwer en Paz) enorm dankbaar voor het reeds uitgevoerde werk! (Y)

Van uitstel komt uiteraard geen afstel, de bedoeling is dat de extra gevulde nieuwsbrief begin mei in de bus ligt!

We zoeken dus nog nieuwe redactieleden! Het team kan uitbreiding gebruiken. Heb je vragen over de werkzaamheden van redactielid, neem dan contact op met één van de redactieleden.
Marcel Tuinman
Contacteer:

Adinsx schreef:

Neem maar mee! (Y)

Ik ga maandag naar de rai!!!! en heb nog geen kaarten.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

AutoVAKrai is wat anders dan de gewone autorai hè

hier ook nog een kaart voor 2 personen liggen, inclusief hap en drank.. misschien dat ik wel ff op en neer rij
tutuur
Clubsponsor

klinkt interessant, is altijd wel mooi om te zien wat ze voor spul hebben :D
en we werken hier toch allemaal in de autobranche :grin:
Adinsx

Willeon de Zoete schreef:Nog even het volgende vanuit het bestuur:

Het was de bedoeling om vóór de openingsmeeting de eerste RTC Nieuwsbrief op de deurmat van de leden te ploffen. Met daarin ook een toegangsbewijs voor de openingsmeeting.

Maar het is, ondanks verwoede pogingen van de redactieleden, niet gelukt.

Omdat er niet alleen kopij moet worden verzameld, maar ook testritten moeten worden verreden en de nieuwsbrieven moeten worden gedrukt, gevouwen en ingepakt, én de redactieleden door het land verspreid wonen, is de deadline 1 april helaas niet gehaald.

Het bestuur is in ieder geval de huidige bezetting van de redactieleden (MartijnG, Martijn Brouwer en Paz) enorm dankbaar voor het reeds uitgevoerde werk! (Y)

Van uitstel komt uiteraard geen afstel, de bedoeling is dat de extra gevulde nieuwsbrief begin mei in de bus ligt!

We zoeken dus nog nieuwe redactieleden! Het team kan uitbreiding gebruiken. Heb je vragen over de werkzaamheden van redactielid, neem dan contact op met één van de redactieleden.
*uch*

als mijn verslagje maar goed is aankomen dan, al had ik gehoopt met de meeting het te kunnen lezen :p
Adinsx

paulvanrooij schreef:AutoVAKrai is wat anders dan de gewone autorai hè

hier ook nog een kaart voor 2 personen liggen, inclusief hap en drank.. misschien dat ik wel ff op en neer rij
In ieder geval even langskomen op onze stand hè :wink:

Maar het gaat dus om de AutoVAKrai, van 21 t/m 24 april, van 11.00 tot 22.00. (en ja, ik ben er 4 dagen lang van 10h-22h)

Ik neem wel een flinke stapel mee(tu) We zijn mediapartner van het evenement, dus kaarten zat. (twv 50 euries, voor 2 personen)
D Kuipers
Contacteer:

Vandaag de apk gekregen en ben er zondag dus bij (met de meganeclub)! :)
Joepie!
Willeon de Zoete

D Kuipers schreef:Vandaag de apk gekregen en ben er zondag dus bij (met de meganeclub)! :)
Joepie!
Goed om te horen Dirk! De 'windtunnel' draait dus goed? :grin:
Voor de Megane Club is een apart gedeelte van het terrein gereserveerd!
Tot zondag!
D Kuipers
Contacteer:

(Y) (windtunnel draait goed)
(Y) (reservering terrein)

(Y) (waarschijnlijk mooi weer)
GD Turbo

Hoe is de opstelling op het parkeerterrein? Wordt mijn eerste openingsmeeting dus. Alle 5jes bij elkaar en alle 19's bij elkaar etc etc...

Wordt een topdag, vele renaults, liefhebbers en niet geheel onbelangrijk een heerlijk weertje :D
Tim
Car: E36 M3

Een goede 5 posts boven je berichtje staat je antwoord :)
GD Turbo

haha, ff gemist maar toch bedankt. Ben ik ook weer op de hoogte :D
Willeon de Zoete

Tim_Coupe schreef:Een goede 5 posts boven je berichtje staat je antwoord :)
Thanx Tim..... (Y)

Hoorde ik trouwens vanmiddag dat het van 't weekend bewolkt gaat worden met kans op regen? :-(
Of was dat een 2 april grap?
Sanderrs
Contacteer:

Was een slechte grap hoop ik :gun:
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

:nee: 13 graden waarschijnlijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Marcel Tuinman
Contacteer:

Kijk goed bij het weer 15/17 graden 20% kans op regen 60% kans op zon dus dat valt best mee.
Marcel Tuinman
Contacteer:

vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 70 50 60 60 70
Neerslagkans (%) 10 20 20 20 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0-1 0-1 0 0
Minimumtemperatuur (°C) 5 5/8 5/7 2/6 5/8
Middagtemperatuur (°C) 19 14/17 15/16 14/17 16/19
Windrichting ZO ZW NW ZO Z
Windkracht (bft) 2 3 3 3 3
Plaats reactie