http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
Kan je dan niet meteen die zwarte koen die hier op RTC rondhangt ???Steven schreef:16v motor erin, 280+ remmen, rolkooi en je hebt echt een vette circuitbak
Nee, die zijn echt totaal anders.mark 5t schreef:past volgens mij van een clio of een 5 ook.
Dus kan ik Koni geel van een GT op mn 11T monteren?Steven schreef:Setje GT voorpoten en achter moet je ff customizen als ik me Reiniers adviezen goed herinner.
Ik heb inderdaad met fase 1 GTT voorpoten gereden onder mn 11. Volgens mij gewoon met de GTT veerschotels boven, en 1 extra 8 mm gat geboord in de veertoren.Alpine schreef:Dus kan ik Koni geel van een GT op mn 11T monteren?Steven schreef:Setje GT voorpoten en achter moet je ff customizen als ik me Reiniers adviezen goed herinner.
Gebruik je dan de topschotels van de 11,of de hele poot van de GT?
Helaas, zoals Reinier al zegt, een 5 is totaal anders. Een 11 heeft de dempers rechtop staan a la MacPherson, maar dan met torsiestaven.mark 5t schreef:past volgens mij van een clio of een 5 ook.
Kijk! Ik had die ad gezien, maar wist niet dat je Koni rood ook in hardheid kan verstellen. Bedankt!jacques schreef:kijk eens hier http://link.marktplaats.nl/336375357
Die kun je in stugheid verstellen door bumprubber eraf te halen en de zuigerstang een halve slag te draaien en bumprubber uiteraard weer monteren.
Het past, als je aanpast (zoals iemand hier ooit heeft gepost).canonballman schreef:Ik heb inderdaad met fase 1 GTT voorpoten gereden onder mn 11. Volgens mij gewoon met de GTT veerschotels boven, en 1 extra 8 mm gat geboord in de veertoren.Alpine schreef:Dus kan ik Koni geel van een GT op mn 11T monteren?Steven schreef:Setje GT voorpoten en achter moet je ff customizen als ik me Reiniers adviezen goed herinner.
Gebruik je dan de topschotels van de 11,of de hele poot van de GT?
Eerst bovenstaand eens proberen en dan een schroefset op de bestellijst zettenRob schreef: Het past, als je aanpast (zoals iemand hier ooit heeft gepost).
Ik heb de voorpoten van de 5 gebruikt (GAZ schroefset) en een mix gemaakt van de schotels van de 5 en de 11. De 11 heeft namelijk het lager onder de veer zitten, in tegenstelling tot de 5, waar het lager aan de bovenzijde van de veer zit. Daarnaast komen de boutgaten van de topschotels niet overeen. De makkelijkste manier is 2 gaatjes boren in de veertoren.
Ik heb echter het bovenste deel van de schotel/rubber mix van de 5 gebruikt met de topschotel van de 11. Ik heb het kleine schoteltje met het rubber eromheen en de topschotel (die je dus aan de carrosserie schroeft) van de 5 verwijderd en hiervoor de topschotel van de 11 gebruikt.
Niet waar hoor, is totaal anders.Andrews (supercinq) schreef:ja de hele voortrein is in grote lijnen identiek.
subframe e.d is ook het zelfde..