Even voorstellen; Gerco, GT Turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 407
- Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Locatie: Putten
- Contacteer:
Heb ook gewoon overzetdorpels gebruikt bij mijn gt turbo, maar wel eerst de oude dorpel weggeslepen. Volgens mij rot dat nu niet snel meer.
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
Zo, net terug van de openingsmeeting. Mooie locatie, mooi weer en vele auto's. Goed geregeld
.
Maar toen begon de terugreis, ging wel goed. Maar op een gegevens moment kwam volgens mij linksvoor een schrapend geluid voort. Af en toe met bochtjes naar rechts werd het erger, trok ik ff aan het stuur was het weer verdwenen. Ging ik ff op het gas staan, voelde ik het gewoon trillen zeg maar, zelfde bij het op de rem staan. Nu is vorige week de linker fuseekogel vervangen, zou het daar aan kunnen liggen? Het zit sowiezo niet goed lijkt mij, wie heeft er een idee?

Maar toen begon de terugreis, ging wel goed. Maar op een gegevens moment kwam volgens mij linksvoor een schrapend geluid voort. Af en toe met bochtjes naar rechts werd het erger, trok ik ff aan het stuur was het weer verdwenen. Ging ik ff op het gas staan, voelde ik het gewoon trillen zeg maar, zelfde bij het op de rem staan. Nu is vorige week de linker fuseekogel vervangen, zou het daar aan kunnen liggen? Het zit sowiezo niet goed lijkt mij, wie heeft er een idee?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
hee ... da's minder gerco. Hopelijk is het niets iets ernstigs.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggende, kijk alles maar eens na. Grote kans dat er iets aan het loskomen is.Abel schreef:iets niet goed vastgezet? gebroken veer??
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
als het flink lawaai maakt ben je er zo achter meestal.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Heb gister gekeken en gereden maar geen geschuur o.i.d. meer. Weet niet wat het heeft kunnen zijn.
Maar goed, kreeg zondag een prachtig compliment over mijn Jeep R5 gt
. Dus het wordt maar eens tijd dat hij verlaagd gaat worden.
Niet te extreem dat ik bij elke drempel de kans heb dat ik vast kom te zitten maar wel zo dat mijn auto geen Jeep meer genoemd wordt, haha.
Geeft 35 mm enig resultaat of moet ik toch voor een grotere verlaging gaan? [/img]
Maar goed, kreeg zondag een prachtig compliment over mijn Jeep R5 gt

Niet te extreem dat ik bij elke drempel de kans heb dat ik vast kom te zitten maar wel zo dat mijn auto geen Jeep meer genoemd wordt, haha.
Geeft 35 mm enig resultaat of moet ik toch voor een grotere verlaging gaan? [/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Toen wij in ommen naast elkaar stonden was mijn GTT 35/40 mm verlaagd. Ik vind het genoeg.
Ik heb evt. nog wel een setje -35 voor je liggen, evt. helpen met ombouwen is voor mij geen probleem. Ik hoor wel wat via de PM
Gr.Gerald
Ik heb evt. nog wel een setje -35 voor je liggen, evt. helpen met ombouwen is voor mij geen probleem. Ik hoor wel wat via de PM

Gr.Gerald
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
-35/40 geeft nauwelijks meer verlaging dan ingezakte orginele veren..
maar goed, zelf weten
maar goed, zelf weten

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
gewoon een set GOEDE dempers en veren rondom monteren.
apex of koni bijv.
verlagings veren op originele(half versleten) veerpoten
geeft geen best resultaat.
een beetje fatsoenlijk verlaginsset heb je al voor een paar honderd euro
de torsie alvast goed inspuiten met wd40
en de torsieas gelijk mee verstellen..
rijd maar eens een week
en dan kijken of je nog steeds verlagingsveren wilt
ik zeg het zelf maar alvast
je kunt niet in een ander zn portomonee kijken,maar spaar dan door voor iets fatsoenlijks.
anders blijf je tobben.
apex of koni bijv.
verlagings veren op originele(half versleten) veerpoten
geeft geen best resultaat.
een beetje fatsoenlijk verlaginsset heb je al voor een paar honderd euro
de torsie alvast goed inspuiten met wd40
en de torsieas gelijk mee verstellen..
rijd maar eens een week
en dan kijken of je nog steeds verlagingsveren wilt
ik zeg het zelf maar alvast
je kunt niet in een ander zn portomonee kijken,maar spaar dan door voor iets fatsoenlijks.
anders blijf je tobben.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
en met een apex -5 kit zit je echt niet vast op de drempel hoor.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
@ andrews.
moet je eens met mij of Sieger meerijden met de door mij bedachte
originele fase 1 schokbrekers met verlagingsveren.
rijdt werkelijk super strak en ook nog comfort en kost vrijwel niets.
moet je eens met mij of Sieger meerijden met de door mij bedachte
originele fase 1 schokbrekers met verlagingsveren.
rijdt werkelijk super strak en ook nog comfort en kost vrijwel niets.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
@mark
je maakt me benieuwd
mocht ik jou of sieger nog eens zien
dan kruip ik er wel ff bij
je maakt me benieuwd
mocht ik jou of sieger nog eens zien
dan kruip ik er wel ff bij

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
beter ga je die coupe dempers inkorten ipv die zachte orginele shit.mark 5t schreef:@ andrews.
moet je eens met mij of Sieger meerijden met de door mij bedachte
originele fase 1 schokbrekers met verlagingsveren.
rijdt werkelijk super strak en ook nog comfort en kost vrijwel niets.
ik heb ph1 spax dempers, die zijn vanaf fabriek ingekort en in 10 standen in hardheid te stellen. Passen gewoon ph2 veren onder icm ph1 topschotels.
spax dempers zijn ongeveer net zo duur als koni, maar ben er veel beter over te spreken, hardheid is in in- en uitgaande slag verstelbaar itt koni(alleen uitgaande)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
@ Martijn das idd een nog mooiere oplossing die jij daar hebt maar die is ook veel duurder.
ik bedoelde budget zoiets maken en toch nog een goeie wegligging hebben.
ik bedoelde budget zoiets maken en toch nog een goeie wegligging hebben.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mja, wie kan er zuigerstangen afdraaien, jij hebt die mogelijkheid, maar 99% hier niet. Zuigerstang is nog vrij hard materiaal ook volgens mij.mark 5t schreef:@ Martijn das idd een nog mooiere oplossing die jij daar hebt maar die is ook veel duurder.
ik bedoelde budget zoiets maken en toch nog een goeie wegligging hebben.
Voor 400 heb je Spax dempers rondom, mja, tis maar net wat je kwijt wilt.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
wie heeft het over afdraaien?
eerst afslijpen op de gewenste lengte daarna,
gewoon boren en draad in tappen
vervolgens een draadeind er in vastzetten met loctite.
ik heb meen ik M 20 er in of zo'
werkt perfect.

eerst afslijpen op de gewenste lengte daarna,
gewoon boren en draad in tappen
vervolgens een draadeind er in vastzetten met loctite.
ik heb meen ik M 20 er in of zo'
werkt perfect.

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ah zo doe jij dat dusmark 5t schreef:wie heeft het over afdraaien?
eerst afslijpen op de gewenste lengte daarna,
gewoon boren en draad in tappen
vervolgens een draadeind er in vastzetten met loctite.
ik heb meen ik M 20 er in of zo'
werkt perfect.

das dan idd wat makkelijker ja

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Mijn eerste echte probleem doet zich voor, hij start niet meer. Als ik hem probeer te starten hoor je hem wel doorstarten maar verder doet tie weinig. Als het een aantal keer geprobeerd heb en je draait de contactsleutel om geeft hij een klik.
Ik heb hem donderdag nog gestart(met choke), liep 3 seconden en viel toen uit, dus weet niet of ik hem verzopen heb.
Ik heb hem donderdag nog gestart(met choke), liep 3 seconden en viel toen uit, dus weet niet of ik hem verzopen heb.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Met lang genoeg door starten moet je de carburateur wel weer leeg krijgen, dus verzuipen zal mee vallen denk ik.
Verder die "klik" kan duiden op een overleden startmotor.
Succes!
Verder die "klik" kan duiden op een overleden startmotor.
Succes!
Project: GTT Blue Sport
Zo, ff afstoffen dit topic. Tis alweer een tijdje geleden maar binnen een aantal weken mag de 5 gtt weer uit de stalling.
Het is de planning om de 5gt nog voor de openingsmeeting laten taxeren en in de all risk verzekering gooien. Maar nu vroeg ik me af of iemand nog een goede taxateur weet die 5 gt's ook werkelijk op de goede waarde kan schatten. En dan het liefst ergens in het oosten van het land.
Het is de planning om de 5gt nog voor de openingsmeeting laten taxeren en in de all risk verzekering gooien. Maar nu vroeg ik me af of iemand nog een goede taxateur weet die 5 gt's ook werkelijk op de goede waarde kan schatten. En dan het liefst ergens in het oosten van het land.
ff merijn een pm sturen
zijn ook vast wel anderen die je antwoord kunnen geven, zijn heel veel rtc auto's getaxeerd alleen ik weet de naam van het bdrijf ff niet meer

zijn ook vast wel anderen die je antwoord kunnen geven, zijn heel veel rtc auto's getaxeerd alleen ik weet de naam van het bdrijf ff niet meer

volgens mij wel 

Wilbers taxatie in Ulft,zit al ruim 50jaar in het vakGD Turbo schreef:En dan het liefst ergens in het oosten van het land.

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
En ik en chris en florus en tjabel enzMerijn schreef:Klopt, ik heb 'm bij Steijn laten taxeren inderdaad.Zie PM.