Nee voorlopig maar lekker ff zo rijden.
Willeon de Zoete schreef:Ik ga één dezer dagen even contact opnemen met de organisatie van de Kreuztage om wat dingen te bespreken en eventueel vast te leggen.
Vraag aan alle Kreuztage-gangers:
Willen we weer op dezelfde plek staan als voorgaande jaren, of hebben we een voorkeur voor een andere plek?
En wie neemt wat mee, want de grote tent moet mee, een BBQ+gasfles e.d. En tot nu toe hebben Riël en Rianne dat meegenomen, maar zij komen zeer waarschijnlijk met de 5, dus dat gaat niet passen.
Ik weet nog niet zeker of ik vrij kan nemen op mijn werk, en weg kan van de verbouwing thuis, maar zin heb ik zeker!paulvanrooij schreef:waarom sta jij nog op misschien Peter? hup weer prijsje meepakken
Dnns schreef:Jongens ik heb een vraagje, we wilde met de Clio Club Nederland ook aanwezig zijn op de Kreuztage 2009.
We hebben inmiddels 11 auto's bij elkaar, en ik heb dan ook geprobeerd contact te zoeken met de organisatie.
Om ook voor Clio Club Nederland een plaats te reserveren, helaas kreeg ik na het sturen van 3 mails nog steeds geen antwoord.
Hoe hebben jullie het geregeld met de organisatie? of is het eventueel mogelijk dat jullie 11 plaatsen extra reserveren,
voor jullie Nederlandse vrienden!
Ik hoor het graag! PM anders maar ff.
en wij maar waarschuwen voor die opel astraWilleon de Zoete schreef: En walkie talkies, da's handig. Maar dan wel met volle batterijen.
vanaf waar gaan jullie vertrekken? dan rij ik met de RTC mee, oom ook een stuk aftezetten voor de CCH!Willeon de Zoete schreef:Mogelijk gaan we donderdagochtend al weg, lekker overdags rijden.
Eenmaal daar aangekomen de grote RTC tent opbouwen en de kleine tentjes er omheen. Beetje rustig aan, want 't wordt hopelijk weer zweten....
Ik denk bij Arnhem de grens over. Arno (Arno16V) en ik hebben het er in ieder geval over gehad om donderdags al te vertrekken. Of de rest kan weet ik nog niet. Maar er is nog tijd genoeg!Dnns schreef:vanaf waar gaan jullie vertrekken? dan rij ik met de RTC mee, oom ook een stuk aftezetten voor de CCH!Willeon de Zoete schreef:Mogelijk gaan we donderdagochtend al weg, lekker overdags rijden.
Eenmaal daar aangekomen de grote RTC tent opbouwen en de kleine tentjes er omheen. Beetje rustig aan, want 't wordt hopelijk weer zweten....
Inderdaad een goede tip, om in kleine groepen te rijden dat lijkt me een stuk makkelijker!
Gabri van der Veen schreef:Doet me denken aan de terugreis, Arno, Mark, Will en ik voor de 'snellere' rit en Ronnie, Peter en Sjors voor de 'tourrit'
en dan sta je halverwege de rit even bij een parkeerplek (boutjes vastdraaien, olie bijvullen), komt er een twingo en 2 clio's voorbij
Ghehe dat verliet de R21 16V via de uitlaat...Dnns schreef:Of teveel olie hadden verbruikt..
was wel genietenWillem-Jan schreef: Ghehe dat verliet de R21 16V via de uitlaat...