Draait die 21 nou op zo'n hoge druk trouwens? (blauwe veer = 1,5-2 bar)
Hier is het omgedraaid ten opzichte van jouw, heb in 4 jaar misschien 10000 km met clio's gereden, en voor de rest alleen verzameld en geklustTim_Coupe schreef:Flink aan de klus geweest weer, waar je die kracht toch steeds vandaan haalt moet je me toch eens vertellenBen al bijna vergeten dat ik nog een Clio 16V heb staan...
Maare ik zou inderdaad eens beginnen om hem flink warm te rijden, dan zal het denk ik wel weg zijn. Anders had je ook op de nokkenassen zooi moeten hebben lijkt me.
Op karakter, ben het onderhand ook zat...Tim_Coupe schreef:Flink aan de klus geweest weer, waar je die kracht toch steeds vandaan haalt moet je me toch eens vertellen
De verschillen tussen de originele fabrieksblokken of Ferodo DS2500's o.i.d. zijn nog HEEL behoorlijk, ik zou gewoon investeren in een mooi setje Ferodo DS2500/Mintex 1155/Textar of Pagid ofzo.. zolang het maar geen EBC is.robert001 schreef:Die verschillen zijn marginaal, ik zou idd beginnen remvloeistof dot 4 dr in te gooien, al je remklauwen te controleren, een set geschikte banden met de juiste compound en niet te vergeten leeg halen je auto daar win je het meeste mee , fancy race blokken ga je pas naar kijken als je al wat bekender op de ring bent met je auto.....laat remmen en echt hardgaan kan immers levens gevaarlijk zijndaar vallen jaarlijks best een hoop dodenzou trouwens ook zou ik de ABS uitschakelen.
Dat is mijn opinie....
Klopt ja, had die link ook al voorbij zien komen.. beetje jammer was dat.. meerdere Time-attacks met dat ding gereden, ziekelijke bochtsnelheden zijn er mee gemaakt..Tim_Coupe schreef:Die Loaded M3 is inmiddels ook plat gereden trouwens. Was een mooi projectje!