Clio III 1.2 TCE van Ronnie - Einde Clio
-
Tom
- Moderator
- Car: MB
Je hebt zeikerds en zeikerds he
Maar zonder gein. Had je er een geen leuke opties uit kunnen halen of wat cash? Vervolgens poets je zelf 20 van die punten weg en de rest zie je toch niet 
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Johan Hogervorst
- Contacteer:
Iets met mierenneuker enzo...
Haha nee geintje, kan het me wel voorstellen als je nieuwe auto verre van perfect gespoten is dat je je er behoorlijk aan stoort, ik zou het bv zo niet zien jij ziet en ergert je waarschijnlijk al 1, dus laat staan 20+
Haha nee geintje, kan het me wel voorstellen als je nieuwe auto verre van perfect gespoten is dat je je er behoorlijk aan stoort, ik zou het bv zo niet zien jij ziet en ergert je waarschijnlijk al 1, dus laat staan 20+
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als het eruit te poetsen was geweest hadden ze het niet over spuiten gehad 
zag er echt niet uit, zo simpel is het, maar mooi dat de dealer alles netjes op wil lossen
zag er echt niet uit, zo simpel is het, maar mooi dat de dealer alles netjes op wil lossen
-
Tom
- Moderator
- Car: MB
Ik zeg ook niet dat alles eruit te poetsen is, maar toch zeker wel een deel?!?! Het is overigens wel klote maar denk dat je bij veel nieuwe auto's wel een hoop puntjes gaat vinden. Maar toch netjes dat ze daar serieus mee omgaan en een nette oplossing bieden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
misschien dat ron de foto's nog wel es post, kan je zelf oordelen
weet alleen dat als wij een auto zo af zouden leveren ik toch goed op mn flikker zou krijgen.. heeft iemand zitten slapen (of te diep in het wijnglas gekeken) bij de controle bij renault frankrijk denk ik
weet alleen dat als wij een auto zo af zouden leveren ik toch goed op mn flikker zou krijgen.. heeft iemand zitten slapen (of te diep in het wijnglas gekeken) bij de controle bij renault frankrijk denk ik
-
Niels V Dijk
- Car: Clio III RS Lux 2008
Ik heb de auto IRL gezien, en het spuitwerk valt idd tegen. Ik zie bijna dagelijks wel nieuwe Clio's en die hebben lang niet zoveel fouten als deze. Je verwacht toch als je een nieuwe auto koopt dat het dan allemaal netjes is.
zat dit topic ff te bekijken maar ray, waar zie jij naast z'n 3 een achteruit-Ray- schreef:nieuwe auto's ruiken altijd lekker
deze Renault heeft de achteruit gewoon naast z'n 3, grappig.
gefeliciteerd man!
miss moet je ff bij me pa langs(opticien) haha nee no hard feelings
ronnie jammer van dit voorvalletje maar zo te horen gaat het helemaal goed komen, goede keuze van auto
grtz
-
Jacob Priem
Mooi Clio Ronnie
Wel jammer van die lakproblemen maar zo te lezen gaat dat wel goedkomen.
Wel jammer van die lakproblemen maar zo te lezen gaat dat wel goedkomen.
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
De auto is al terug geweest naar de dealer waar ze geprobeerd hebben het eruit te poetsen, echter zitten de puntjes niet in de blanke lak laag, maar in de onderlaag. En op een zilveren auto zie je het gewoon heel erg.Tom schreef:Je hebt zeikerds en zeikerds heMaar zonder gein. Had je er een geen leuke opties uit kunnen halen of wat cash? Vervolgens poets je zelf 20 van die punten weg en de rest zie je toch niet
5 april gaat ie nog wel mee naar de meeting, kun je het zelf eens bekijken
-
Hessel
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
goed om te horen!!Ronnie schreef:Kreeg vandaag van Renault Nederland te horen dat ze er al uit zijn met mijn dealer. Lekker snel geregeld
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ik heb de auto ook gezien en het is idd niet acceptabel.
Wel fijn dat het zo snel wordt opgelost
Wel fijn dat het zo snel wordt opgelost
-
RenaultclioII16v (Peter)
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Wat wordt de oplossing nu?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ff lezen Peter! Hij krijgt een nieuwe!RenaultclioII16v (Peter) schreef:Wat wordt de oplossing nu?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
RenaultclioII16v (Peter)
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Sorry Arno
ik zag die post ff niet!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Update:
Afgelopen zaterdag bij 2 Clio's wezen kijken. Helaas blijkt dat de Clio's die ik tot nu toe allemaal heb gezien allemaal last hebben van verdruipers bij de achterklep en op bijna ieder deel stofpunten. Misschien een probleem van de hele serie Clio Collections?
Ik heb nu afgesproken met mijn dealer dat de hele wagen een respray gaat krijgen. Dan maar hopen dat het spuitwerk degelijk is.
Afgelopen zaterdag bij 2 Clio's wezen kijken. Helaas blijkt dat de Clio's die ik tot nu toe allemaal heb gezien allemaal last hebben van verdruipers bij de achterklep en op bijna ieder deel stofpunten. Misschien een probleem van de hele serie Clio Collections?
Ik heb nu afgesproken met mijn dealer dat de hele wagen een respray gaat krijgen. Dan maar hopen dat het spuitwerk degelijk is.
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
Wat is een verdruiper in jou ogen?Ronnie schreef:Update:
Een auto mag x aantal punten hebben per plaatdeel af fabriek, dat verschilt per fabrikant. Ook heb je zones, een sponning bestuurderskant weegt zwaarder dan binnenkant motorkap. Soms kunnen stofpunten ook worden weggepoetst hoor, tenzij dit echt dikke punten zijn. Respraywerk kan ook verschillend zijn qua kwaliteit. Bij een kennis is een schade gerepareerd waar ze veel stof moesten wegpoetsen. Resultaat is enkele zeer gladde delen blanke lak, met nagenoeg onzichtbare punten. Mijn Laguna is een tijd terug voor schadeherstel geweest, 0 stof! Hangt heel erg van voorbereiding af, en degene die je auto gaat spuiten.
de spuiters bij Coppes kennende komt dat wel goed 
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
Waar zaten de meeste punten dan? Liggende delen neem ik aan?paulvanrooij schreef:als het eruit te poetsen was geweest hadden ze het niet over spuiten gehad
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eigenlijk op ieder deel wel.
@ JPS: ik weet idd dat een bepaalde hoeveelheid is toegestaan. De auto is ook terug geweest om het er evt. uit te poetsen. De auto is door Renault beoordeeld en die hebben aangegeven dat het er gewoon te veel zijn en op te veel zichtplaatsen.
@ JPS: ik weet idd dat een bepaalde hoeveelheid is toegestaan. De auto is ook terug geweest om het er evt. uit te poetsen. De auto is door Renault beoordeeld en die hebben aangegeven dat het er gewoon te veel zijn en op te veel zichtplaatsen.
Helemaal vergeten je karretje te bekijken op de openingsmeeting....

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Afgelopen week heb ik mijn auto weer terug gekregen. Spuitkwaliteit was best aardig, alleen hebben ze nu diverse delen beschadigd, door de lak geschuurd en er zijn schuurplekken zichtbaar. De auto zou daarom nogmaals gespoten moeten worden.
Net met Max Coppes om tafel gezeten en we hebben uiteindelijk besloten om de koop ongedaan te maken.
Einde Clio project dus.
Net met Max Coppes om tafel gezeten en we hebben uiteindelijk besloten om de koop ongedaan te maken.
Einde Clio project dus.
Ongeloofelijk dat dat kan met een nieuwe auto, ik vind het echt diep triest..
gelukkig voor jou dat de koop ongedaan word gemaakt, maar wel weer een andere auto bestellen of ben je nu opeens beu van renault?
gelukkig voor jou dat de koop ongedaan word gemaakt, maar wel weer een andere auto bestellen of ben je nu opeens beu van renault?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Erg zonde Ronnie, denk je een nieuwe auto te kopen...
En een RS..
En een RS..
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
Knap dat je dat geregeld hebt, zuur voor hun. Lekker spuitkosten maken en slecht werk afleveren 
-
Arco
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zit je niet mee Ron. Wat een gekloot allemaal...
Blij i.i.g. dat het e.e.a. terug gedrait is.
Blij i.i.g. dat het e.e.a. terug gedrait is.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"