Dennis' Williams --- :( :( :( ---
-
- Über-Spammer
Denk dat de buren dat niet zo mooi vinden
Andere non officiele bedrijvigheden kunnen natuurlijk wel

-
- Über-Spammer
Altijd leuk, rtc stoepmeeting.
Wouter, wanneer kom je zaterdag want Daniel komt ook nog ff op bezoek.
Wouter, wanneer kom je zaterdag want Daniel komt ook nog ff op bezoek.
haha kyk goed naar de foto. en je weet wat je moet doen.DennisT schreef:Het past wel ja als het plaklood niet in de weg zit.
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00051.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... _00021.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
En je plaklood opschuiven waar nodig 

Ze komen onder de Williams Marcel, en de 258mm schijven op de GT dus dat past wel zonder problemen. Als ik de schijven wisel doe ik dat toch op de brug, balanceerapparaat staat er naast dus dat komt wel goed 

-
- Contacteer:
heb destijds toen ook 285 schijven van een 21 txi op de williams gemaakt, heb hier de mallen nog wel liggen..
heb toen wel de poten van een R5 moeten zoeken maar voor de rest geen
problemen met het lood gehad
heb toen wel de poten van een R5 moeten zoeken maar voor de rest geen
problemen met het lood gehad

Goed, mijn oog is gevallen op een wat nieuwere auto en zit erg te twijfelen wat te doen. De Williams zal er dan namelijk uit gaan en de gt blijft dan als hobbyauto over. Wel een erg moeilijke keus gezien wat ik aan de Williams gedaan heb! ALS ik de Williams verkoop zou ik graag zien dat de auto bij de club blijft. Is er iemand die interesse zou hebben in de auto??? Graag ff contact opnemen via de PM dan. Even kort de over de Williams:
januari 1994
fase 1 #2927
blok na revisie 73.000 km gereden (teller 240.000)
+- 176 pk aan de krukas
GEHEEL ROESTVRIJ!!!!
Verder staat alles in het topic uiteraard, diverse rekeningen aanwezig. Nogmaals is er nog geen besluit genomen, maar het kan heel snel gaan.
januari 1994
fase 1 #2927
blok na revisie 73.000 km gereden (teller 240.000)
+- 176 pk aan de krukas
GEHEEL ROESTVRIJ!!!!
Verder staat alles in het topic uiteraard, diverse rekeningen aanwezig. Nogmaals is er nog geen besluit genomen, maar het kan heel snel gaan.
-
- Moderator
- Car: MB
Wat heb je op het oog? Als je puur voor de fun gaat en niet al te gek veel rijd dan is de GTT zeker de leukere auto. Vooral voor wat langere stukken vind ik de williams weer een stuk fijner.
En verkopen aan een liefhebber vind ik persoonlijk altijd van die onzin. Gewoon verkopen aan degene die de meesten pegels voor je neus houdt
Die liefhebber kan hem ook kort rijden 
En verkopen aan een liefhebber vind ik persoonlijk altijd van die onzin. Gewoon verkopen aan degene die de meesten pegels voor je neus houdt

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb een Clio 1.6 16v Initiale uit 2002 op het oog. De Williams is zeker een hele fijne auto, maar de auto die ik op het oog heb heeft zoveel meer comfort en is een fijnere auto voor dagelijks vervoer. De gt zal alleen voor af en toe zijn en dan is dat ook de leukere auto om in te rijden vind ik.
Ik heb nog niet echt een prijs in mijn hoofd, als iemand een bedrag in zijn hoofd heeft wat hij ervoor wilt geven graag ook ff via de PM
Ik heb nog niet echt een prijs in mijn hoofd, als iemand een bedrag in zijn hoofd heeft wat hij ervoor wilt geven graag ook ff via de PM

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zal steven eens voor zijn
500 euro 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
jammer dat je hem weg doet, was een hele mooie auto!
-
Nu niet meer dan?subarufreak schreef:jammer dat je hem weg doet, was een hele mooie auto!
-
Die zijn idd verschrikkelijk. 

-
LotuzClioWilliams schreef:Nu niet meer dan?subarufreak schreef:jammer dat je hem weg doet, was een hele mooie auto!

jawel, maar voor hoe lang...
al vaak verhalen gelezen
zo'n auto's gaan dan naar die jonge mannen die denken te kunnen rijden en wat later vind je hem perte total terug

-
nee dank u, genoeg met mijn Rs en (japanse) GTT
met hoeveel mm verlagings veren heb je hem eigenlijk verlaagd? 50?
-
- Contacteer:
Hey zie dat je hem nu verkoopt. Ik hoop dat je voor mijn ex Williams net zo'n goede eigenaar vind zo als ik. Succes met de verkoop maar als die 1 keer weg is blijft toch wel jammer.
Tja goed bod, goed bod, tegen een goed bod is alles te koop.
Als ik nou de potentiele koper zou zijn en een serieus bod zou doen, riep ik €3500. Daar wordt jij niet vrolijk van en had €5000 gehoopt.
Wat dat betreft heb je weinig aan interessepeilingen, tenzij iets echt zeldzaam is, beter gewoon je prijs neerzetten die je graag wilt. Dat is tenminste duidelijk
Als ik nou de potentiele koper zou zijn en een serieus bod zou doen, riep ik €3500. Daar wordt jij niet vrolijk van en had €5000 gehoopt.
Wat dat betreft heb je weinig aan interessepeilingen, tenzij iets echt zeldzaam is, beter gewoon je prijs neerzetten die je graag wilt. Dat is tenminste duidelijk

er is interesse in alles, ligt er gewoon aan, wat de prijs is, zo simpel is het