Zeg dat dan hihi, nu weet ik het.

Btw hoe laat daar zijn?
Wij komen ook maar dus wel met een gof de vijfjes staan stil met trubbels en we hebben een snolf gekocht voor toch van a naar b te komen .Rik schreef:Donderdag 5 maart meeting mc donnalds geuselt:
Aanwezig:
- Marco met .........
- Marcel low gt
- Jos
- Joopieboy R19 met maatje
- Rik
- Ruudjuh
- wilco 7 yvonne ( wel met een golfje )
wilco blue schreef:Wij komen ook maar dus wel met een gof de vijfjes staan stil met trubbels en we hebben een snolf gekocht voor toch van a naar b te komen .Rik schreef:Donderdag 5 maart meeting mc donnalds geuselt:
Aanwezig:
- Marco met .........
- Marcel low gt
- Jos
- Joopieboy R19 met maatje
- Rik
- Ruudjuh
- wilco 7 yvonne ( wel met een golfje )
patrick 21TURBO schreef:Kan kan kan kan kan kan kan kan kan kan kan kan.......misschien!?
Kijk vaker als ik aan kom rijden of er iemand staat,.................saaaaaaaaiiii.Waar zijn al die leuke mensen denk ik dan?..............Ik weet wel waar ik ben ja,maar de rest........................
![]()
Als het me mag lukken met mijn werk dan voeg ik me bij de groep,wel zonder de 5 gtt want die is onder konstruksie
dan zetje jezelf er toch gewoon by of weet je weer niet hoe dat mot .patrick 21TURBO schreef:2e keerpatrick 21TURBO schreef:als het mag kom ik ook .......met da bussie![]()
Groet Pat.
ja het was weer gezellie . de volgende x was er ergens een bbq meen ik gehoord te hebben .Joopieboy schreef:Helaas regent het wat buiten maar gelukkig kunnen we droog in de mac zitten!
Tot vanavond allemaal.
Edit: zo ik ben terug inmiddels, was echt heel gezellig en leuk om een aantal mensen te ontmoeten. Geslaagde meet, hopelijk tot snel!![]()
Ik ga nu lekker pitten, morgen weer vroeg op (6 uur) haha.
Haha, ik wist het wel!wilco blue schreef:En opeens weet je het zeker het spreekwoord van blond en dom heeft toch wel een kern van waarheid.![]()
Bij deze wil ik even eerst 1 iemand zeggen dat z'n turbo niet kapot was bleek achteraf .Dus rob het is een goede wat je hebt gegeven .
Greetings Wilco Blue
Jow ol, de sim gaat meeOllie schreef:Wie gaat er allemaal naar de openingsmeeting van hier?
Lastig, lastigOllie schreef:Ben benieuwd of ie zijn plaats af wil staan dan, verslaafde