Even voorstellen: Joost Pennings

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Joost Pennings
Contacteer:

Hallo,

Ik ben Joost Pennings, Juni '82 geboren en heb een Renault 5 campos!! Het ding was afgekeurd, maar nog lang niet slecht genoeg om naar de sloop te gaan. Dus goekoop gekocht, veel aan gedaan, en uiteindelijk goed gekeurd! Zie website voor foto's. (KLIK HIER)

Ik ben nog op zoek naar een interieurtje/bestuurdersstoel en een linker spiegeltje. Maar daar heb ik al een topic voor geopend...

Tjooow!

Joost
Laatst gewijzigd door Joost Pennings op do 12 okt 2006 8:37, 1 keer totaal gewijzigd.
HKM

welkom op de site Joost!
Riël
Über-Spammer

Ik zie alleen maar kinderfietsjes? :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

welkom.

ik dacht ff slimmer te zijn dan Riël, dacht dat zit vast ergens verstopt tussen de kinderfietsjes.

niet dus :lol:

maar als ik klik op je tekst " Zie website voor foto's." dan zie ik geen kinderfietsjes maar Renault 5jes

dus toch ff slimmer dan Riël >-) :lol: :D (geintje hoor Riël)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Xabre
Car: 19 16V

r5 is toch ook een soort trapauto :lol:
Trust me. I know what I'm doing.
Joost Pennings
Contacteer:

hahaha.... jaaaaaah leuk...

(mocht effe duren ja....)

Maar goed, de R5 is nog steeds... de kinderfietsjes niet meer... (iemand site kopen?)

Maar wat wel vet is: MUZIEK VOOR IN DE RENAULT!!!

We zijn met onze band bezig om naar de finale van een wedstrijd te komen: The clash of the coverbands! Wel gaaf! Als je op onze site kijkt zie je er meer over!!

Groetjes Joost
Dennis_16v

Hallo Joost, welkom

Leuke 5 met die Saab stoelen erin.. niet geheel mijn smaak, maar toch, leuk gedaan :D
Joost Pennings
Contacteer:

Dennis_16v schreef:Hallo Joost, welkom

Leuke 5 met die Saab stoelen erin.. niet geheel mijn smaak, maar toch, leuk gedaan :D
Tja... Smaak... Ik zal niet zeggen dat ik niet blij was met het resultaat... Alleen zag ik op de foto's pas echt goed hoe de achterbank nu NIET bij de stoelen past qua stof en motief en zo haha.... Het ziet er echt NIET uit!!! I KNOW!!! Hahaha! Ook zijn ze wel wat groot voor in een 5! En het ergste is eigenlijk nog dat de stoelen breder zijn, en dat ik alleen naar buiten kon uitwijken... oftewel: je zit niet helemaal recht achter het stuur als je recht op de stoel gaat zitten.... euuuuh oeps!

Het was gewoon een cheap ass oplossing... De stoelen kostte niets en ik kon weer lekker zitten en rijden en zo... En euuuh je ziet er niets van als je er op zit! Ook dat je niet recht achter het stuur zit merk je niet eens, allee als je er op let! Het is ook maar anderhalve cm...

But, tnx!

Groetjes Joost
Dennis_16v

ach wat maakt t uit, beetje comfort is ook belangrijk...

binnekort gooi ik mijn interieur er ook uit, stoelen + rugleuning, is flink versleten.. komen binnekort kuipstoeltjes in :)
en nee, geen recaro of sparco.. die zijn me weer wat te duur :p
Riël
Über-Spammer

Zover ik weet staat het stuur sowieso niet recht voor de steol :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marcus

Welkom :)
Joost Pennings
Contacteer:

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo... het stof is er af...

Na een jaar autoloos te zijn geweest, werd mijn carpool maatje ontslagen en moest ik dus maar weer eens aan een eigen voertuig gaan denken...

Na een zeer uitgebreid onderzoek besloot ik mijn zinnen te zetten op een Clio 1.5 DCI 80pk, en dan het liefst een initiale...

Inmiddels is de zoektocht geklaard en is een keurig zwart exemplaar van bovengenoemd type in het bezit!! Foto's plaats ik nog wel een keertje... maar manmanman... WAT EEN VET DING!!!

(Voor de mensen die dat niet begrijpen--> Koop een renault 5, geef geen geld aan onderhoud uit, maak alles zelf en rij er 3 jaar mee. Verkoop hem dan voor een knaak en een stimorol, en koop dan een jaar lang GEEN auto! nou... stap dan in een clio met sport interieur en snap de vreugde...)

Mijn eerder geplaatste topic is al te lezen dat ik de nodige trammelant alweer onderga... begon bijna te twijfelen of ik niet gewoon gelukkiger was ZONDER in het bezit te zijn van een auto... maar een druk op de knop van de sleutel deed die gedachte al snel verdwijnen... tja... een auto kost gewoon geld... en handelaren zijn naai-zakken.... deal with it...

En dan ga ik nu de kroeg in!!
ARNO16V
Contacteer:

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Ennuh Proost! :beer:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Plaats reactie