sinds een dag of 2 heeft mn auto beetje kuren...
als ik hem stationair laat draaien loopt ie beetje moeilijk, geef ik heel lichtjes gas bij gaat ie nog moeilijker lopen, maar trap ik m door naar 3500 toeren loopt ie gewoon lekker...
alleen het stationair gebied is niet helemaal zuiver...
iemand een idee wat t kan zijn ?
auto loop onregelmatig
nou van alles bij langs gelopen
enige wat ik me in kan denken is een lichtelijke lekke koppakking..
en voor de rest ff uitlaat gedicht
remblok slijtage indicator gefixt bleek door gesleten te zijn ...
auto loopt tot nu toe weer gewoon netjes

enige wat ik me in kan denken is een lichtelijke lekke koppakking..
en voor de rest ff uitlaat gedicht
remblok slijtage indicator gefixt bleek door gesleten te zijn ...
auto loopt tot nu toe weer gewoon netjes

-
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Contacteer:
Om wat voor auto gaat dit precies?
en als je koppakking lek zou zijn dat zou de auto koelvloeistof zuipen ipv olie. En dat olieverbruik kan je met een korreltje zout nemen, is heel minimaal wat jou auto verbruikt. Je kan om zeker te weten je compressie even meten..
en als je koppakking lek zou zijn dat zou de auto koelvloeistof zuipen ipv olie. En dat olieverbruik kan je met een korreltje zout nemen, is heel minimaal wat jou auto verbruikt. Je kan om zeker te weten je compressie even meten..
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
koelvloeistof is nog opnormaal pijl..
maar het gaat om een megane coupe 1.6e
hoe noem je dat kastje waar een vaccuum slangetje aan zit....
slangetje zit vooraan(aan carb. kant) van het inlaatspruit stuk en dat gaat naar een zwart kastje toe ..... als ik stekker daar van uit trek valt motor uit ...
maar het gaat om een megane coupe 1.6e
hoe noem je dat kastje waar een vaccuum slangetje aan zit....
slangetje zit vooraan(aan carb. kant) van het inlaatspruit stuk en dat gaat naar een zwart kastje toe ..... als ik stekker daar van uit trek valt motor uit ...
-
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Contacteer:
En je bougiekabels ook al wel is vervangen? Anders moet je even met lopende motor met je handen er langs gaan, weet je(voel je) precies wanneer ze gescheurd zijn. 

Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
jups toen meteen mee vervangen had ook al gevoelt ... maar nee geen scheuren.. ik weet niet maar iets in me zegt dat t met dat kastje te maken heeft... ik ga van de week is ff wat proberen
ik blijf gewoon steeds met melden wat ik geprobeert heb..
helaas niet alle tijd van de wereld aan gezien ik nog wat dingen moet regelen voor aankomend weekend ff lekker weekendje engeland

ik blijf gewoon steeds met melden wat ik geprobeert heb..
helaas niet alle tijd van de wereld aan gezien ik nog wat dingen moet regelen voor aankomend weekend ff lekker weekendje engeland