Jaaaa maaaaarrrrMaarten-Jan schreef:Die site neem ik met een flinke pak zout, nankang en star performer zijn top rated tires![]()
![]()

Star Performer en Nankang zijn ook echt toppertjes hoor

Jaaaa maaaaarrrrMaarten-Jan schreef:Die site neem ik met een flinke pak zout, nankang en star performer zijn top rated tires![]()
![]()
bart heeft ze onder de GTTI met 220 pk en heeft er ook nog de 2 de versie op gehad enis er zeer over te spreken .Richard schreef:Iemand bekend met deze band??
Hij kwam als overall wel goed uit de test!
Vredestein SPORTRAC 3
dat gaat prima, zolang je maar niet lager gaat dan 4 cm.....tutuur schreef:ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn met 17"onder een 5gtt.
weet iemand hier ook welke maatvoering dan gebruikt word?
heb namelijk mooi setje velgen gezien:
7,5x17 et-35 met 185/35/17 erom, weet dat het wel erg plat word maar zal dan ook voor circuit 16inch velgen erbij houden![]()
grtz
je mag er haast wel vanuit gaan...Allepinie schreef:Iemand in bezit van de wetenschap of 18" Megane RS velgen op de Clio RS passen?
rvs erin draaien, rot nog harder als je het in staal draait. beter verchroomd oid, maar rvs zal ik niet doen.Xabre schreef:weet iemand waar je knappe rvs wielbouten kan kopen? wil af van die verweerde orginele dingen
Dat benne ook nette velgenMaarten-Jan schreef:you're welcome, heb zelf (witte) speedline velgen van een williams onder mijn 19, zijn 7J breed, geen probleem, dus 6,5 is sowieso geen probleem (buiten om dat het origineel is)