pipo

Netjes JochemChris schreef:Vervaldatum APK 11-12-2009
hij hangt gewoon vanachteren in zn stoel die jongen!Tjabel schreef:haal die zak met aardappelen toch is uit de kofferbak man.
Nee das verlaging ...el cheapo.....Tjabel schreef:haal die zak met aardappelen toch is uit de kofferbak man.
FF 2 weken erbij houden om een beetje vertrouwen in de clio te krijgen en dan idd stil zetten.Ronnie B. schreef:
maar beter haas apk!
die gele stil zetten zeker?
Florus schreef:Nee, vanavond ging ie nog met de gele naar huis.......zei die vanmiddag........
1x raden waar ie zojuist mee naar huis is gereden...
grapje zeker?Steven schreef:Gaat best aardig, paar lange houten balken langs de wielen en over 2 meter een paar cm naar binnen voor een beetje toespoor.
Dat heb ik ook gedaan..Steven schreef:Nou ja en nee, dit was ooit eens dat we die sjees starlet met compleet verbouwd onderstel de deur uitgooiden, om een beetje fatsoenlijk te kunnen testrijden hebben we het zo gedaan.
Volgende dag laten uitlijnen en het klopte nog best aardig ook
Maargoed op het laatst was die carroserie zo flexibel, dat de uitlijning ook variabel was
Ding reed ook enorm in hondenpas, dusja uitlijnen was altijd een beetje gokken.
Btw, die vijlmethode als je het camber minimaal versteld is het verschil niet zo heel groot hoor. Of je moet gelijk 2 graden erin vijlen
men neme een appel en een peer...Jochem de Haas schreef:Ja ze staan zeker niet verkeerd.
Maar de 16 inch OZjes gaan beter staan ...maar die zijn nog in de herstel fase![]()
Euh eigenlijk geen idee.....ik weet dat je hem goed hoort met parkeerstand sturen ....Steven schreef:Ja of hoor je je stuurhuis slurpen bij de pedalen vandaan?
En dan een heerlijke compote maken ?-Ray- schreef:men neme een appel en een peer...Jochem de Haas schreef:Ja ze staan zeker niet verkeerd.
Maar de 16 inch OZjes gaan beter staan ...maar die zijn nog in de herstel fase![]()
en dan?-Ray- schreef:
men neme een appel en een peer...
O ik lees/zie een leuk houten bankjeJochem de Haas schreef:[
En dan een heerlijke compote maken ?
Aha, dat vermoeden had ik al. Wel ik wacht ook nog even op de zon en dan aansluiten richting LeidenJochem de Haas schreef:Hee rob ......het is mjjn dagelijkse auto ( voor in het weekend )![]()
Ja het is een grappig gebakkie ....
Op vrijdag avond gebeurt er eigenljk niets meer in borft ..........als de zon weer gaat schijnen is het vaker ff naar leiden