Ik wil een electronische boost controller aansluiten, maar waar kan ik me t-stuk opzetten. Naar de ecu loopt er heen, maar mag je deze wel opsplitsen.
Waar kan ik nog meer het t-stuk op zetten?
Turbodrukslang aansluiten
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Moet je nu iederekeer een nieuw topic aanmaken?? Kan je het niet gewoon kwijt in je projecttopic?
Het is dat ik weet dat dit over een volvo motor zou moeten gaan, maar anders wat meer info is wel handig.
Helaas heb ik verder geen verstand van de motoren.
Gr.Gerald
Het is dat ik weet dat dit over een volvo motor zou moeten gaan, maar anders wat meer info is wel handig.
Helaas heb ik verder geen verstand van de motoren.
Gr.Gerald
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Niet iedereen heeft misschien interesse in mijn project en kijkt daar dus niet.
Neem aan dat elke turbomotor de zelfde aansluitingen heeft, alles komt toch op hetzelfde neer.
Het gaat dus om een volvo 1.7 turbo blok.
Iedereen zegt ook altijd zoekfunctie gebruiken, alles staat op het forum. Dit is wel zo, maar niemand vind zo ze antwoord als alles door elkaar in 1 topic word gevraagd. Ik vind dit zo veel beter.
Neem aan dat elke turbomotor de zelfde aansluitingen heeft, alles komt toch op hetzelfde neer.
Het gaat dus om een volvo 1.7 turbo blok.
Iedereen zegt ook altijd zoekfunctie gebruiken, alles staat op het forum. Dit is wel zo, maar niemand vind zo ze antwoord als alles door elkaar in 1 topic word gevraagd. Ik vind dit zo veel beter.
-
- Contacteer:
Ok bedankt.
Kan je ook de slang die van het turbohuis loopt naar de actuator opsplitsen?
Kan je ook de slang die van het turbohuis loopt naar de actuator opsplitsen?