Interessepeiling: Wiechers rolkooien
1e prijzen:
Prijzen:
Komplete standaard kooi kost 576Euro
Als extra kruis ipv diagonaal 75Euro
Gordelbuis 75Euro
H buis achter de stoelen 62Euro
Enkele buis langs de stoelen 122Euro
Dubbele buis langs stoelen 244Euro
Kruis langs stoelen 368Euro
Als je er meerdere besteld kan ik 5% geven. Maakt niet uit welke uitvoering het dan moet worden. De levertijd is momenteel circa 6 weken vanwege de grote drukte bij Wiechers. Transportkosten zijn circa 80Euro vanuit Duitsland. Ik vraag een bijdrage van 40Euro.
Al met al ongeveer 700 euro voor een kooi;
- Kooi
- Diagonaal achter
- Deurbars diagonaal
Daarnaast kun je hem dus uitbreiden naar eigen wens. Bovenstaande is dus een voorbeeldje, voor mij komt er bijvoorbeeld dus in ieder geval 75 euro bovenop voor de gordelbuis.
Ik heb nog bij 2 andere bedrijven een mail uitstaan, eens kijken wat ik daar terug van krijg
Wellicht nog iets goedkoper.
Prijzen:
Komplete standaard kooi kost 576Euro
Als extra kruis ipv diagonaal 75Euro
Gordelbuis 75Euro
H buis achter de stoelen 62Euro
Enkele buis langs de stoelen 122Euro
Dubbele buis langs stoelen 244Euro
Kruis langs stoelen 368Euro
Als je er meerdere besteld kan ik 5% geven. Maakt niet uit welke uitvoering het dan moet worden. De levertijd is momenteel circa 6 weken vanwege de grote drukte bij Wiechers. Transportkosten zijn circa 80Euro vanuit Duitsland. Ik vraag een bijdrage van 40Euro.
Al met al ongeveer 700 euro voor een kooi;
- Kooi
- Diagonaal achter
- Deurbars diagonaal
Daarnaast kun je hem dus uitbreiden naar eigen wens. Bovenstaande is dus een voorbeeldje, voor mij komt er bijvoorbeeld dus in ieder geval 75 euro bovenop voor de gordelbuis.
Ik heb nog bij 2 andere bedrijven een mail uitstaan, eens kijken wat ik daar terug van krijg

-
Nu als 11 Mustangs. Waarschijnlijk 15 tot 20 aan de start volgend jaar.Steven schreef:1 mustang en 10 kooien?
Of ga je er Duke sof Hazard style mee rijden en heb je elke week een nieuwe nodig