Groupbuy oliekoelersets [Bestelling geplaatst!]
Zo, daar ik een oliekoelerset wil hebben voor m'n Williams en spotte dat er nog meer mensen wel interesse hadden, deze interessepeiling.
Voorlopig heb ik nog niemand benaderd hierover, eerst maar eens kijken of we een leuk groepje bij elkaar kunnen krijgen.
Voor prijzen kijk hier: DPT
Ik wil wel graag in complete sets werken, dus mensen die allemaal funky aluminium aansluitinkjes willen, liever niet. Wel een beetje overzicht houden aub.
Weet iemand trouwens welke soorten draad worden gebruikt voor de C en de F7 motoren? Volgens mij is C met M20 en de F7 met 3/4", of is het nu net andersom?
Interesse:
-Steven F7R - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Voorlopig heb ik nog niemand benaderd hierover, eerst maar eens kijken of we een leuk groepje bij elkaar kunnen krijgen.
Ik wil wel graag in complete sets werken, dus mensen die allemaal funky aluminium aansluitinkjes willen, liever niet. Wel een beetje overzicht houden aub.
Weet iemand trouwens welke soorten draad worden gebruikt voor de C en de F7 motoren? Volgens mij is C met M20 en de F7 met 3/4", of is het nu net andersom?
Interesse:
-Steven F7R - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Laatst gewijzigd door Steven op di 31 mar 2009 12:06, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Jean-Paul - Idem als steven, of zou ik de racer ook warm krijgen met een 16 rijen?Steven schreef:Zo, daar ik een oliekoelerset wil hebben voor m'n Williams en spotte dat er nog meer mensen wel interesse hadden, deze interessepeiling.
Interesse:
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op di 10 feb 2009 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Interesse:
-Jean-Paul S - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Jean-Paul S - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Lekker snugger, je wist dat ik het al eens had over die groupbuy 
Maar nog wel ff belangrijk punt is dat we de juiste draadtype aansluiting erbij krijgen. Weet nog van m'n GT dat ik de draadbussen van een set zonder thermostaat kreeg van JL, omdat die toen wel paste.

Maar nog wel ff belangrijk punt is dat we de juiste draadtype aansluiting erbij krijgen. Weet nog van m'n GT dat ik de draadbussen van een set zonder thermostaat kreeg van JL, omdat die toen wel paste.
-
- Über-Spammer
Heb bij mn ouders thuis nog wel een f blokje in delen liggen, zal dat meten wanneer ik er kom.
Christian: ik zou het wel doen, die had ik ook destijds en voor straatgebruik voldeed ie net. Op het circuit wassie eigenlijk al iets te klein met het vermogen wat ik ermee wegperste.
Mrtn: De koelers bestel je los, dus dat zal niet zo'n probleem zijn. C&F is dus gelijk qua draad? Dan is alleen nog de vraag of het 3/4" is of M20.
Mrtn: De koelers bestel je los, dus dat zal niet zo'n probleem zijn. C&F is dus gelijk qua draad? Dan is alleen nog de vraag of het 3/4" is of M20.
Naja, heb nu ook leuk korting gehad omdat ik weer voor veel te veel geld aankopen gedaan had.Steven schreef:Lekker snugger, je wist dat ik het al eens had over die groupbuy
Mij werd geadviseerd om de bredere koeler te nemen als oliekoeler, de smallere was meer voor andere olie te koelen en niet de motorolie.
-
Steven schreef:Interesse:
- Steven(stk) - F7P - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)

ligt er nogal aan wat de prijs wordt voor het totaal. Ik heb er nog 1 liggen voor de Clio, maar misschien wil de 19 ook wel wat leuks hebben.
Zal morgen wel ff kijken wat voor draad het is bij mijn Cblokkie.
Zal morgen wel ff kijken wat voor draad het is bij mijn Cblokkie.

Nouja kijk Haas, je wil er 1 of je wil em niet, als het van de prijs moet afhangen is dat net zoiets als:

Je bent zo rond de €200 kwijt en daar gaat ws. wel iets vanaf, maar daar laat je het toch niet vanaf hangen?
Interesse:
-Jean-Paul S F7P - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Steven(stk) F7P - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Christian C1J - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Wauw vette bak man, komt me nu even niet uit, maar over 3 maanden had ik em zeker gekocht...

Je bent zo rond de €200 kwijt en daar gaat ws. wel iets vanaf, maar daar laat je het toch niet vanaf hangen?
Interesse:
-Jean-Paul S F7P - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Steven(stk) F7P - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Christian C1J - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Nou... ik vind die koelertjes anders nog best aan de prijs
Momenteel heb ik al zo'n koelertje (tenminste 1tje die er hetzelfde uitziet, alleen wat viezer), maar de ophanging vind ik vrij ruk, dan moet je werken met lange draadeinden...
Ik denk d'r nog even over na... wat voor koelertjes levert de automaterialenzaak?

Momenteel heb ik al zo'n koelertje (tenminste 1tje die er hetzelfde uitziet, alleen wat viezer), maar de ophanging vind ik vrij ruk, dan moet je werken met lange draadeinden...
Ik denk d'r nog even over na... wat voor koelertjes levert de automaterialenzaak?
nou, de financiele nadruk ligt ff niet op de 19, dus ja... 

-
- Car: Renault Clio III RS
Ga je alleen bij DPT een prijs opgave aanvragen Steven?
Ik zal het ook eens proberen bij autosportcompany.nl en anders wil ik wel iets proberen. Je moet toch wel een korting kunnen krijgen van minimaal 10 %..
Ik zal het ook eens proberen bij autosportcompany.nl en anders wil ik wel iets proberen. Je moet toch wel een korting kunnen krijgen van minimaal 10 %..

@Merijn, dat moet in principe wel meekunnen 
@Antoine, ik heb nog niemand benaderd.
Biesheuvel, DPT, Autosportcompany, ik wil ze allemaal mailen.
Eerst even wat interesses bij elkaar vissen.
Volgende week ben ik uberhaupt op vakantie, dus zo eind Februari wil ik beetje gaan afsluiten en dan een keuze maken voor leverancier.

@Antoine, ik heb nog niemand benaderd.
Biesheuvel, DPT, Autosportcompany, ik wil ze allemaal mailen.
Eerst even wat interesses bij elkaar vissen.
Volgende week ben ik uberhaupt op vakantie, dus zo eind Februari wil ik beetje gaan afsluiten en dan een keuze maken voor leverancier.
-
- Contacteer:
ik hoef alleen ook de adapterplaat met thermos.
het is trouwens de M20
Renault, alle Modelle, 7/84-
Volvo 440/480
het is trouwens de M20
Renault, alle Modelle, 7/84-
Volvo 440/480
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Tijdje niet op 't forum geweest, maar ik heb ook wel intresse in een koeler voor mijn 5je.
Dus graag nog een set.
C1J - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Dus graag nog een set.
C1J - complete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Pas wel even op de bus/bout waar je oliefilter aan vast zit.Merijn schreef:Ik heb alleen de thermostaat/adapter nodig...
Daar was iets mee maar ik weet niet meer precies wat...

Nog bedankt Oldie!
M20 een kant M21 andere kant.
Zoiets was t .
Zoiets was t .
Dat zou zomaar kunnen, maar dat is niet wat ik bedoel...
Er was iets met de draad... Je hebt een lange en een kortere kant. De lange kant heeft niet over de gehele lengte draad zitten. Marcel heeft de draad verder doorgetapt voor mij (nog bedankt Ouwe!) Maar ik kan me niet meer precies herinneren waarom dat nou precies was... (lekker duidelijk he...
)
Er is iig iets wat je aan moet passen... hahaha.
Het was bij mij geen plug and play...
Er was iets met de draad... Je hebt een lange en een kortere kant. De lange kant heeft niet over de gehele lengte draad zitten. Marcel heeft de draad verder doorgetapt voor mij (nog bedankt Ouwe!) Maar ik kan me niet meer precies herinneren waarom dat nou precies was... (lekker duidelijk he...

Er is iig iets wat je aan moet passen... hahaha.

mark 5t complete setcomplete set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)Nouja kijk Haas, je wil er 1 of je wil em niet, als het van de prijs moet afhangen is dat net zoiets als:
Wauw vette bak man, komt me nu even niet uit, maar over 3 maanden had ik em zeker gekocht...
Interesse:
Interesse:
-Mark 5t - C1J? complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-M1N1 (Jasper) - F7R complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Losse delen:
Merijn C1J - Adapterplaat met thermostaat
Sieger Everts Fnogwatvolvoding - Adapterplaat met thermostaat
Goed ik ga vanaaf eens wat prijsopgaves opvragen bij diverse tokos, als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag.
-Mark 5t - C1J? complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-M1N1 (Jasper) - F7R complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Losse delen:
Goed ik ga vanaaf eens wat prijsopgaves opvragen bij diverse tokos, als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door Steven op zo 8 mar 2009 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
hee joh ik heb al zon ding op mijn gtt.
ik mot er eentje op mijn clio hebben
F7P omgebouwd naar 2,0L
wel effe scherp blijven he steefie!
ik mot er eentje op mijn clio hebben
F7P omgebouwd naar 2,0L

wel effe scherp blijven he steefie!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik mijn oliekoeler met thermostaathuis van mijn GTT ook gewoon over gezet naar mijn F7p.....
Goed ik heb wat toko's gemailed, ben benieuwd. Ondertussen kunnen we gewoon blijven aanmelden.
Interesse:
-Mark 5t F7R complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-M1N1 (Jasper) - C1J complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Tutuur C1J - complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Losse delen:
Interesse:
-Mark 5t F7R complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-M1N1 (Jasper) - C1J complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
-Tutuur C1J - complete set set met geintegreerde thermostaat en staalomvlochten leidingen + 13 rijenx330mm koeler (~€115+87)
Losse delen:
Raymond van Dutch Power Trading geeft 1% per man, dus 7 man = 7% met de max tot 10%.
Lijkt niet heel veel, maar hij is al behoorlijk goedkoop en heeft een lage marge, zegt hij. Dus dat is toch best redelijk. Scheelt in ieder geval de verzendkosten.
Biesheuvel en Autosportcompany nog nix van gehoord, maar die zijn wel wat prijziger al.
Dus als we nog even 3 mensen erbij charteren, scheelt het ongeveer 2 tientjes de man.
Lijkt niet heel veel, maar hij is al behoorlijk goedkoop en heeft een lage marge, zegt hij. Dus dat is toch best redelijk. Scheelt in ieder geval de verzendkosten.
Biesheuvel en Autosportcompany nog nix van gehoord, maar die zijn wel wat prijziger al.
Dus als we nog even 3 mensen erbij charteren, scheelt het ongeveer 2 tientjes de man.