team009's circuit Clio [Foto's vrijrijden TT]
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Ik heb alleen al elke keer met het vastmaken van die downpipe mijn vocabulair ernstig uitgebreid, wat is dat een kut klus. Als die bouten er maar eenmaal in zitten gaat het wel, alleen kost dat nogal eens wat bloed zweet en tranen.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Voorpijp er onder vandaan halen geeft inderdaad een stuk meer ruimte.. alleen is het inderdaad iedere keer weer een gepruts om die pijp er weer onder te krijgen...
tapeind.. veertje..ringetje..moertje..... *toink..

tapeind.. veertje..ringetje..moertje..... *toink..


-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Rubbers vervangen was nog geen halfuurtje werk, met de voorpijp op z'n plaats. Beetje friemelen wel, maar dat liever dan dat gepiel om die bouten er weer in te krijgen.
Weer een mooie circuitdag achter de rug, alle foto's staan online op http://www.team009.nl. Voor de luie mensen een hele korte preview.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
Toen nog met een recht dak. Staat op de site ook een foto van na.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
Nog wat amerikaans V8 geweld.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 030936.JPG[/img]
Toch handig zo'n knutselbroertje
.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 030997.JPG[/img]
Grindbak van de Audi-S even leeggeschept door m'n team maatje.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 040001.JPG[/img]
Dat is best spannend zo net voor het scheivlak....
Weer een mooie circuitdag achter de rug, alle foto's staan online op http://www.team009.nl. Voor de luie mensen een hele korte preview.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
Toen nog met een recht dak. Staat op de site ook een foto van na.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
Nog wat amerikaans V8 geweld.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 20copy.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 030936.JPG[/img]
Toch handig zo'n knutselbroertje

[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 030997.JPG[/img]
Grindbak van de Audi-S even leeggeschept door m'n team maatje.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/7%20 ... 040001.JPG[/img]
Dat is best spannend zo net voor het scheivlak....
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Zit al koni geel onder, maar hij hangt nog behoorlijk als je de foto's zo ziet ja. Team is 2,5 tegenwoordig.Steven schreef:Tijd voor een wat stugger onderstel als ik dat zo zie, zit toch nog behoorlijk wat bodyroll in.
Nog steeds een team van 4?
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Racen met een Renault, dat moet problemen (blijven) geven. Waarvan acte.
Laatste circuitdag aan het eind van de dag: Had een paar rondjes flink lopen knallen en kwam terug in pit, na nakoelen motor even uitgezet omdat we moesten wachten. Wil motor weer starten, maar wil niet aanslaan. Gaat dus wel rond. Ff snel gekeken maar niks kunnen vinden, toch einde van de dag inladen en wegwezen. Weekje later nog een keer geprobeerd te starten, maar nog steeds niet aanslaan.
Haal hem gisteren weer uit de stalling, accu dood. Auto naar garage gesleept, booster eraan en ff proberen. Verdikkeme slaat naar 3 keer rond gaan gewoon aan. Moest vandaag zelf werken, dus zelf niks kunnen doen. Zijn 2 andere jongens bezig geweest. Gelukkig deed hij het vandaag niet meer. (geen zin om op Zandvoort weer met zo'n k*tgeintje te staan.) Brandstofpomp werkt, alleen geen vonk. Even een andere 16v erbij, bobine overgezet -> niks, vliegwielsensor overgezet -> niks, computer overgezet -> paar vonken en weer niks. Alles terug naar die clio, doet dat gekke hok het ook niet meer. Nu dus 2 verrotte 16v's. Wat kan er nu kapot zijn? Auto doet het eerst niet, staat vervolgens paar maanden stil en loopt vervolgens gelijk. Maar daarna gaat alles verrot. Kortsluiting ergens ben ik bang.
Dus iemand bekend met dit probleem, en nog beter de oplossing ervan? En wie heeft er nog een 16v computer over?
Alvast bedankt.
Laatste circuitdag aan het eind van de dag: Had een paar rondjes flink lopen knallen en kwam terug in pit, na nakoelen motor even uitgezet omdat we moesten wachten. Wil motor weer starten, maar wil niet aanslaan. Gaat dus wel rond. Ff snel gekeken maar niks kunnen vinden, toch einde van de dag inladen en wegwezen. Weekje later nog een keer geprobeerd te starten, maar nog steeds niet aanslaan.
Haal hem gisteren weer uit de stalling, accu dood. Auto naar garage gesleept, booster eraan en ff proberen. Verdikkeme slaat naar 3 keer rond gaan gewoon aan. Moest vandaag zelf werken, dus zelf niks kunnen doen. Zijn 2 andere jongens bezig geweest. Gelukkig deed hij het vandaag niet meer. (geen zin om op Zandvoort weer met zo'n k*tgeintje te staan.) Brandstofpomp werkt, alleen geen vonk. Even een andere 16v erbij, bobine overgezet -> niks, vliegwielsensor overgezet -> niks, computer overgezet -> paar vonken en weer niks. Alles terug naar die clio, doet dat gekke hok het ook niet meer. Nu dus 2 verrotte 16v's. Wat kan er nu kapot zijn? Auto doet het eerst niet, staat vervolgens paar maanden stil en loopt vervolgens gelijk. Maar daarna gaat alles verrot. Kortsluiting ergens ben ik bang.
Dus iemand bekend met dit probleem, en nog beter de oplossing ervan? En wie heeft er nog een 16v computer over?
Alvast bedankt.
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Oja, en nog wat: de laatste dag schoot de versnelling er af en toe uit bij snel op het gas gaan na schakelen, of heel even gas inhouden en daarna er weer op. Volgens mij vooral bij 2 en 3. Heb daar net een nieuwe schakelmof en synchromeshen op gezet omdat die aan gort waren geslagen. Waar kan dit probleem aan liggen? Tis een JC5014 (williams)
Sowieso eens goed kijken of de motorsteunen niet aan gort/uitgelubberd zijn. Als de motor echt aan de wandel gaat krijg je dat soort problemen. Als de steunen oke zijn, dan zit het probleem toch in de bak zelf waarschijnlijk.
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Steunen zijn allemaal behoorlijk nieuw nog. Maar kan ik inderdaad nog controleren. Begin trouwens steeds meer te neigen naar het idee om het hele probleem hok uit elkaar te trekken, bruikbare onderdelen bewaren en/of verkopen en in de loop van het jaar een GOEDE clio op te bouwen. Begin het echt goed zat te worden nu.Bart V schreef:Sowieso eens goed kijken of de motorsteunen niet aan gort/uitgelubberd zijn. Als de motor echt aan de wandel gaat krijg je dat soort problemen. Als de steunen oke zijn, dan zit het probleem toch in de bak zelf waarschijnlijk.
@Bart: heb nog niet kunnen meten, diegenen van wie de schuur is, was ziek vandaag, dus kon er niet in...
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Nou, heb behoorlijk wat zitten meten, en wel wat dingen gevonden. Maar DE oplossing heb ik nog niet gevonden. Kortom het klotehok doet het nog steeds niet.
Na al het gezeur wat we hebben gehad, en ongetwijfeld met deze auto nog zouden krijgen in het achterhoofd, hebben we besloten de stekker uit dit al halfrottende lijk te trekken. De auto wordt dus volledig gestript en alle bruikbare onderdelen in een paar grote kisten gedaan. In de loop van het jaar hopen we een clio op te gaan bouwen. En dit keer gaan we daarin iets grondiger en beter te werk. M'n veerpoten met -40mm veren en gele koni's zal ik dus niet meer nodig hebben en staan bij deze te koop. Foto's van het sloop proces en later het bouw proces volgen uiteraard!! Als klap op de vuurpijl kunnen we gelijk de rolkooi even testen, als de auto helemaal leeg is mag hij als laatste eer nog een keer (op z'n kop) van een heftruck vliegen.
Kleffe cake en lauwe koffie staan in de hoek, SVP Geen Bloemen, geld is beter
.
Na al het gezeur wat we hebben gehad, en ongetwijfeld met deze auto nog zouden krijgen in het achterhoofd, hebben we besloten de stekker uit dit al halfrottende lijk te trekken. De auto wordt dus volledig gestript en alle bruikbare onderdelen in een paar grote kisten gedaan. In de loop van het jaar hopen we een clio op te gaan bouwen. En dit keer gaan we daarin iets grondiger en beter te werk. M'n veerpoten met -40mm veren en gele koni's zal ik dus niet meer nodig hebben en staan bij deze te koop. Foto's van het sloop proces en later het bouw proces volgen uiteraard!! Als klap op de vuurpijl kunnen we gelijk de rolkooi even testen, als de auto helemaal leeg is mag hij als laatste eer nog een keer (op z'n kop) van een heftruck vliegen.
Kleffe cake en lauwe koffie staan in de hoek, SVP Geen Bloemen, geld is beter

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
TEAM009 Gert schreef:Nou, heb behoorlijk wat zitten meten, en wel wat dingen gevonden. Maar DE oplossing heb ik nog niet gevonden. Kortom het klotehok doet het nog steeds niet.
Na al het gezeur wat we hebben gehad, en ongetwijfeld met deze auto nog zouden krijgen in het achterhoofd, hebben we besloten de stekker uit dit al halfrottende lijk te trekken. De auto wordt dus volledig gestript en alle bruikbare onderdelen in een paar grote kisten gedaan. In de loop van het jaar hopen we een clio op te gaan bouwen. En dit keer gaan we daarin iets grondiger en beter te werk. M'n veerpoten met -40mm veren en gele koni's zal ik dus niet meer nodig hebben en staan bij deze te koop. Foto's van het sloop proces en later het bouw proces volgen uiteraard!! Als klap op de vuurpijl kunnen we gelijk de rolkooi even testen, als de auto helemaal leeg is mag hij als laatste eer nog een keer (op z'n kop) van een heftruck vliegen.
Kleffe cake en lauwe koffie staan in de hoek, SVP Geen Bloemen, geld is beter.
Ik begrijp dus goed dat jullie komende vrijdag niet op Zandvoort te vinden zijn? Of waren jullie toch al niet ingeschreven?
Nouja, je mist niks, wij zijn er ook niet. Schoonvader kon de vrachtwagen niet meekrijgen i.v.m. flinke drukte op zijn werk. Oftewel, de 21 staat nog wat langer stil...
Zijn wel bezig met een Clio 1.8 16v binnen te halen als 2e auto

Keep up the good work

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Stonden wel ingeschreven, maarja zonder auto heb je daar niet zo veel aan he? Toch niet toevallig een witte uit Limburg aan het scoren?
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Deze soms? http://link.marktplaats.nl/229437976TEAM009 Gert schreef:Stonden wel ingeschreven, maarja zonder auto heb je daar niet zo veel aan he? Toch niet toevallig een witte uit Limburg aan het scoren?
Nee, wij gaan voor een donker blauwe die niet door de APk komt vanwege verrotte dorpel vóor en kale remmen achter...
Heb alleen nog geen reactie van deze persoon. Verder ben ik in Duitsland nog wat aan het rondneuzen
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Die witte bedoelde ik ja. Maar die is nog een beetje te duur eigenlijk. Zoek iets waarvan de motor gewoon echt aan puin is. En versnellingsbak mag ook gaar zijn, remsysteem volledig verrot, schokbrekers aan puin, interieur volledig doorgezeten etc etc. Iemand nog zoiets in de aanbieding voor weinagh?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
op mp stond een 16v groen met achterberg motor etc. Waar is die heen?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heb zojuist die blauwe 16v gekocht die op mp stond met kapotte bak..
roestvrij is ie gewoon.. niet wat voor jullie?
roestvrij is ie gewoon.. niet wat voor jullie?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Naar zoiets ben ik inderdaad op zoek, als je er serieus van af wilt zie ik vanzelf wel PM
.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Mooie 5 kopenTEAM009 Gert schreef:Steunen zijn allemaal behoorlijk nieuw nog. Maar kan ik inderdaad nog controleren. Begin trouwens steeds meer te neigen naar het idee om het hele probleem hok uit elkaar te trekken, bruikbare onderdelen bewaren en/of verkopen en in de loop van het jaar een GOEDE clio op te bouwen. Begin het echt goed zat te worden nu.Bart V schreef:Sowieso eens goed kijken of de motorsteunen niet aan gort/uitgelubberd zijn. Als de motor echt aan de wandel gaat krijg je dat soort problemen. Als de steunen oke zijn, dan zit het probleem toch in de bak zelf waarschijnlijk.
@Bart: heb nog niet kunnen meten, diegenen van wie de schuur is, was ziek vandaag, dus kon er niet in...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
heb nog wel een 16v staan zonder blok, remmen etc schroef ik er wel voor je afTEAM009 Gert schreef:Die witte bedoelde ik ja. Maar die is nog een beetje te duur eigenlijk. Zoek iets waarvan de motor gewoon echt aan puin is. En versnellingsbak mag ook gaar zijn, remsysteem volledig verrot, schokbrekers aan puin, interieur volledig doorgezeten etc etc. Iemand nog zoiets in de aanbieding voor weinagh?


- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Voor mij mag de hele auto slecht zijn behalve remmen, motor, bak etc..TEAM009 Gert schreef:Die witte bedoelde ik ja. Maar die is nog een beetje te duur eigenlijk. Zoek iets waarvan de motor gewoon echt aan puin is. En versnellingsbak mag ook gaar zijn, remsysteem volledig verrot, schokbrekers aan puin, interieur volledig doorgezeten etc etc. Iemand nog zoiets in de aanbieding voor weinagh?

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Zo rijk ben ik nou ook weer niet, of je moet hem voor het standaard Steven tarief wegdoen. En nu weet ik best dat je zo af en toe niet spoort, maar zo gek schat ik je nou ook weer niet inLuco/Alpine-racer schreef: Mooie 5 kopen

Heb je voor mij trouwens een foto van hoe jouw kooi zit? Vooral afsteuning naar achteren toe. Bvd.
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Gisteren en vandaag de 19 leeg gehaald en gestript. Vandaag hem naar zijn laatste rustplaats gebracht. Foto's: (excuses voor de crappy image resizer)
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0406.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0407.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0408.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0409.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0410.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0411.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0413.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0417.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0419.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0421.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0424.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0427.jpg[/img]
En een aanhangertje met een deel van de onderdelen. Spoiler is te koop voor de verzendkosten.
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0430.jpg[/img]
Helaas niet meer her te gebruiken, dus ook te koop. Voor: gele koni's met -35/40mm veren. Standaard decarbon achterdempers. Ook is de verlaagde achteras is te koop, mag ook voor weinig weg.
Zal het ook op RTC markt zetten.
Inmiddels al cupdempers voor de clio gevonden, zowel voor als achter! Duurt nog wel even voordat clio wordt gemaakt. Eerst even studie afronden en m'n sollicitaties 'afwerken'. Als ik ook een knutselproject heb staan komt van dat andere nml. niet zo heel veel terecht.....
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0406.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0407.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0408.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0409.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0410.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0411.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0413.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0417.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0419.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0421.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0424.jpg[/img]
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0427.jpg[/img]
En een aanhangertje met een deel van de onderdelen. Spoiler is te koop voor de verzendkosten.
[img]http://www.team009.nl/RTC/DSC_0430.jpg[/img]
Helaas niet meer her te gebruiken, dus ook te koop. Voor: gele koni's met -35/40mm veren. Standaard decarbon achterdempers. Ook is de verlaagde achteras is te koop, mag ook voor weinig weg.
Zal het ook op RTC markt zetten.
Inmiddels al cupdempers voor de clio gevonden, zowel voor als achter! Duurt nog wel even voordat clio wordt gemaakt. Eerst even studie afronden en m'n sollicitaties 'afwerken'. Als ik ook een knutselproject heb staan komt van dat andere nml. niet zo heel veel terecht.....
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Hoe raad je het?DennisT schreef:Hij staat bij Akkie Stomphorst zo te zien?

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Waarom was jullie 009-19 het rolmodel voor het bordje wat je krijgt als je een dag mee rijdt met cricuitdag.nl, van M. Slee cs.?
Succes met t zoeken naar en goie cliko!
Succes met t zoeken naar en goie cliko!
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Hij was op zoek naar een voorbeeld van spontane en snelle jongens die trouw zijn circuitdagen bezoeken met een mooie auto en ook nog een veel foto's maken.
ofzo. Het waarom weet ik niet gewoon voor het leuk denk ik.
Des te beroerder dat we zelf niet hebben kunnen rijden....


Des te beroerder dat we zelf niet hebben kunnen rijden....
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Staat ook al op de markt, maar bij deze hier ook: Ben met op zoek naar een standaard computer voor een clio I 16v. Voor het testen van de motor een ecu geleend, alleen is die nu ook opgeblazen.
Dus wie o wie heeft nog een computer onder een laag stof liggen?


Dus wie o wie heeft nog een computer onder een laag stof liggen?
Ik weet dat er bij sloperij Rutte nog twee 16v tjes staan. Waarvan er 1 sowieso nog een computer heeft. Zit allebei nog heel veel aan.TEAM009 Gert schreef:Staat ook al op de markt, maar bij deze hier ook: Ben met op zoek naar een standaard computer voor een clio I 16v. Voor het testen van de motor een ecu geleend, alleen is die nu ook opgeblazen.![]()
![]()
Dus wie o wie heeft nog een computer onder een laag stof liggen?
R5GTT phase2
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Omdat de Renault weg is maar met een andere auto het circuit op. Een volledig race geprepareerde Audi TT met een 1.8tje (en een haardrogertje =>370pk) Wat gaat dat onbehoorlijk hard. Eind van de dag helaas de turbo een beetje losgeraakt dus niet genoeg druk meer.
Is alleen wel heel anders rijden dan een NA motor. Een turbo gat waar je helemaal niet goed van wordt. Op het circuit voor mij liever een NA motor.
Een paar foto's (de rest op de website ).
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0004.JPG[/img]
Heel vervelende combi om mee op pad te zijn. A8 is een door Abt behandelde W12.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0050.JPG[/img]
Heerlijk BMW'tjes plagen, vooral in de bochten goed opdrukken die jongens. En dat terwijl ik op straatbanden stond, omdat er in 3 slicks een bult was gekomen. (waarschijnlijk door te breden velgen)
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0067.JPG[/img]
En er weer vol gas op naar Eau Rouge. Eind vd dag kwam ik er met 175km/h doorheen. Kan zeker te weten volgas met die auto, maar hij is van een ander dus geen risico's...
Is alleen wel heel anders rijden dan een NA motor. Een turbo gat waar je helemaal niet goed van wordt. Op het circuit voor mij liever een NA motor.
Een paar foto's (de rest op de website ).
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0004.JPG[/img]
Heel vervelende combi om mee op pad te zijn. A8 is een door Abt behandelde W12.
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0050.JPG[/img]
Heerlijk BMW'tjes plagen, vooral in de bochten goed opdrukken die jongens. En dat terwijl ik op straatbanden stond, omdat er in 3 slicks een bult was gekomen. (waarschijnlijk door te breden velgen)
[img]http://www.team009.nl/images/fotos/2%20 ... C_0067.JPG[/img]
En er weer vol gas op naar Eau Rouge. Eind vd dag kwam ik er met 175km/h doorheen. Kan zeker te weten volgas met die auto, maar hij is van een ander dus geen risico's...
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Ik zeik gewoon erg graag. Later op de dag had ik het wel aardig in de gaten. Maar als je bij uitacceleren een lineaire vermogensopbouw verwacht (of iig een klein beetje geleidelijk) en je krijgt ineens een schop is dat best ff wennen. En zou het best nog een dagje kunnen doen met die auto hoor.Steven schreef:He bah, stom turbogat... Wat klaag je nou man

Moet alleen nog wat op die losgaande turbo worden verzonnen, is bijna elke dag hetzelfde feest. Zitten al super pro extra improved versterkte bouten in, maar blijkbaar helpt ook dat niet.
Was ik wel sjago van, kan je die BMW's (e36 M3) goed hebben wordt je eruit gereden op vermogen, omdat de turbodruk niet ver en snel genoeg omhoog wil.... (0.8 ipv 1.6) Staat ook op video, zal ik vandaag of morgen ff online knallen.