Zoals jullie wellicht weten, staan op Ebay regelmatig spruitstukken te koop voor Clio's en R19 16v's om Weber/Dellorto/Solex te monteren. Dit spruitstuk is ook ideaal om evt. TB's op te bouwen. Want veel universele TB's gebruiken het patroon DCOE van de weber.
[img]http://i16.ebayimg.com/03/i/001/2a/94/df01_1.JPG[/img]
Ik heb de beste man gemaild, en gevraagd of er een groep-discount mogelijk is. Dit is zeker mogelijk zei hij. Hij stelde mij als target om 20 spruitstukken te verkopen, dan zou de verkoopprijs zakken van 185 pond, naar 129 pond. De oude prijs waar ze voorheen voor verkochten. Alleen Sjah, 20 stuks is natuurlijk nogal wat! Maar ik heb meerdere kanalen die ze willen (drifters die een volvo 340 1.7 ombouwen naar F7p gebruiken graag carb's ivm complexiteit van electra, vandaar). En mochten we de 20 niet halen, dan zetten we in op een iets lagere korting, toch?
Omgerekend kan ik ze voor ongeveer 150 euro in NL krijgen inclusief verzenden. Dan volgt nog wel de verzending naar de individuele personen. Dus dan zit je op ongeveer 160 euro.
Geintresseerd, note your name.
- Pistonpen Paultje (2x)
[Group buy] Spruitstuk F7p voor TB's of weber/DCOE
Hebbie een linkje, Paul?
Begint toch wel te jeuken!
Ben nog ff aan het kijken wat alles bij elkaar moet gaan kosten...
Begint toch wel te jeuken!

christien post eens een foto van die van jou.
Das alleen wel een eigen bouw...
Heb er hier nog wel eentje liggen die hetzelfde is...is alleen nog niet bewerkt...

Heb er hier nog wel eentje liggen die hetzelfde is...is alleen nog niet bewerkt...