Hoi
ik ben marc ben 20 jaar en woon in ewijk en ben de gelukkige eigenaar van een zwarte Clio 1.6 16v II ph2.
heb het volgende al aan me auto gedaan:
-xenon
-3,5cm verlaagde v-maxx veren
-17 inch Bonito velgjes
-rondom 35% geblindeerd
-raamband
-green airfilter
gr marc
had graag fotos van me auto erop willen plaatsen maar weet niet precies hoe het werkt
Ik zag dat je ook naar de openingsmeeting komt ??
Kun je gelijk ff lid worden.
heb je ook van je voiture ?? Die doen het hier op het forum altijd goed.
Veel lees plezier alhier.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
haha ja werd maar eens een keer tijd om een topic aan te maken
en ja ik ben wel van plan om aanwezig te zijn op de openingsmeeting
wil alleen voor die tijd nog een paar dingen aan de auto doen
Hey.... Staat nu wel op aktief... Ff wat vaker Clubadmin bekijken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GVD gister aangehouden bij een grote alcohol controle hebben ze een meeting verricht op me ramen moet ik me folie van de voorruiten afhalen kenteken bewijs is inbeslag genomen en ze begonnen ook over me zonnenband dat het zichts belemmerend is
Toevallig dacht ik nog toen je zei dat het 35% getint was "dat gaat je problemen geven"
Hmm. balen natuurlijk, maar gelukkig dat het folie is(tu)
Ik durfde er ook niet over te beginnen toen ik het op de foto's zag.....
Laatst werd hier in het dorp nog een gepimpte Subaru Impreza aangehouden. De volgende dag zag ik 'm rijden met maar 2 donkere ruiten in plaats van 4. 't was ook wel extreem, Knightrider was er niks bij!
paulvanrooij schreef:
was het niet iets van dat er een a4tje rechtop tussen je stuur en onderkant raamband zou moeten passen?
Alleen voor de apk toch?
@marc, hoe sta jij in vredesnaam ooit stil voor een stoplicht.. Bij mn clio/megane/GT heb ik er al moeite mee om het licht te zien zonder raamband.....
ik weet eigenlijk niet precies hoe het zit ik heb al een hele hoop site's door gespit om te kijken wat nou wel en niet mag maar het word er niet duidelijker op die wout zei tegen van dat er helemaal niks op je voorraam mag zitten vanwege zichtsbelemmering maar in mijn ogen help een zonneband je tegen het verblinden van de zon maarja ik moest hem eraf trekken om mijn kentekenbewijs terug te krijgen.
het was een doorzichtige zonneband 5% doorlatend de donkerste folie die er is dus van de stoplichten had ik geen last kon gewoon de lichten er doorheen zien