Goedeavond,
Ik zit mij een beetje te orienteren op verschillende verlagings setjes voor de clio1 16V en het liefst een schroefsetje met uiteraard een goede prijs/kwaliteit verhouding. Nou kom ik zelf uit op Bilstein, Koni of Eibach alleen is dit nogal prijzig. Momenteel heb ik voor verlagingsveren zitten (merk weet ik niet) en merk dempers weet ik ook niet. Achter zitten dempers van Bilstein, nou heb ik vernomen dat Bilstein meer voor eventueel circuit werk is omdat dit doorgaans wat stugger is dan andere merken. Vind ze persoonlijk ook vrij stug maar dat komt wellicht ook omdat m'n auto extreem laag ligt.
Graag zou ik wat ervaringen van m'n mede forummers willen horen, eventueel met goede adresjes.
Alvast bedankt!
Verlagings setjes clio 16V
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door FunkyFresh op di 3 mar 2009 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
heb zelf een bilstein setje onder me williams. geen schroefset. maar vindt ze niet bijzonder hard. kweet alleen niet welke dempers het precies zijn.
-
ik wou zeggen, als et dezelfde zijn als geert heeft dan weet ik niet wat jij stug noemt, maar als die je al niet helemaal bevalt zal ik zeker geen schroefset nemen, die zijn nog stugger..
FK en GAZ heb je ook nog volgens mij. Plus wat budget merken zoals Ultimate..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
H en R cupkit...
-
- Contacteer:
Ik weet niet of het dezelfde zijn maar ze zijn echt stug, ik rij niet graag over een klinker weg omdat ik dan zit te stuiteren. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat m'n auto voor mij echt op de max zit kwa verlaging voor straat gebruik, kom sommige drempels niet op zonder met de onderkant de grond te raken. Maar heb de auto zo gekocht en wil daarom nu wat hoger.Martijn Kool schreef:ik wou zeggen, als et dezelfde zijn als geert heeft dan weet ik niet wat jij stug noemt, maar als die je al niet helemaal bevalt zal ik zeker geen schroefset nemen, die zijn nog stugger..
Echter ik heb 15" wielen en wil daarom ook niet te hoog ivm met goed gevulde wielkasten. Kortom, comfort en een juiste verlaging... Ik denk dat dat dan toch een schroefsetje word van een wat bekender merk want wil er minstens 2-3jaar mee doen.