Friday Nightmeeting Bodegraven
Loopt echt als een kogel...., we waren zaterdagnacht naar mijn idee vlot weer thuis...., en dat was niet omdat het niet gezellig was...Tjabel schreef: We hebben met Willem een hoop lol gehad,loopt nog goed met 3 man en haas erin![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo we zijn weer enigzins op de been.
Wijze les voor de volgende keer, eerst goed uitzieken....oja ik ben in ieder geval een paar kilo kwijt geraakt. Lang leve buikgriep
Wijze les voor de volgende keer, eerst goed uitzieken....oja ik ben in ieder geval een paar kilo kwijt geraakt. Lang leve buikgriep
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
zag een mail van renault nederland voorbij komen, vandaar. Tis niet echt naast de deur dat ik ff ga kijken...Jerk schreef:Er staan maar weinig auto's in het pand............

Immer wieder die verdammte Holländer
apart is het zeker
Immer wieder die verdammte Holländer
-
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Gaat die weg RJ?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ja weg met dat hok!Luco/Alpine-racer schreef:Gaat die weg RJ?
Heb nu een Volvo V40 voor weinig gekocht

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bahRobert-Jan schreef:Ja weg met dat hok!Luco/Alpine-racer schreef:Gaat die weg RJ?
Heb nu een Volvo V40 voor weinig gekocht

een VOLVO
-
Ik heb een 1.8 Sport valt niet tegen moet ik zeggen!Luco/Alpine-racer schreef:bahRobert-Jan schreef:Ja weg met dat hok!Luco/Alpine-racer schreef:Gaat die weg RJ?
Heb nu een Volvo V40 voor weinig gekocht![]()
![]()
een VOLVO

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Robert-Jan schreef:Ik heb een 1.8 Sport valt niet tegen moet ik zeggen!Luco/Alpine-racer schreef:bahRobert-Jan schreef:Ja weg met dat hok!Luco/Alpine-racer schreef:Gaat die weg RJ?
Heb nu een Volvo V40 voor weinig gekocht![]()
![]()
een VOLVO

ik had er die trage diesel van renault in liggen

Weer een nwe RS rijder in de omgeving vanaf vrijdag....
Mams gaat vanaf vrijdag met een nwe Twingo RS rijden, lekker knallend rood, met wat leuke goodies...
Had nooit verwacht dat ze zo enthousiast zouden zijn, wel lache
Mams gaat vanaf vrijdag met een nwe Twingo RS rijden, lekker knallend rood, met wat leuke goodies...

Had nooit verwacht dat ze zo enthousiast zouden zijn, wel lache

jochem zn mamma heeft tenminste nog een cita!Hessel schreef:damn tof Ivo!!! je moeder in een RS!!! ....mijn moedertje reed alleen maar fiets![]()
![]()
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja een paars lila ding, maar het is zeker geen anita meer .......nooit geweest ook ben ik bang 

01-04-2009 08:48
Mercedes-dealerholding Liam heeft gisteren surseance van betaling aangevraagd. Bij het dealerbedrijf, dat zeven vestigingen heeft in West-Nederland, werken in totaal 180 mensen.
"We hebben de laatste maanden hard gewerkt aan een herstructureringsplan, maar de steeds slechter wordende markt heeft ons uiteindelijk de das om gedaan", zegt directeur Piet Meeder. Het bedrijf heeft tot het laatste moment onderhandeld met andere partijen over een overname. "Iedereen is terughoudend. En naarmate het langer duurde, werden de marktverwachtingen slechter. Toen kwamen daar nog de Kroymans-perikelen bovenop."
Meeder weet niet hoe de toekomst van het bedrijf eruit ziet. "We praten nu met de bewindvoerder. We gaan vandaag weer in gesprek met Mercedes-Benz Nederland om te kijken of er nog toekomst is voor ons bedrijf."
Namens Mercedes-Benz Nederland laat woordvoerder Huub Dubbelman weten niet verrast te zijn. "Wij zijn de laatste maanden nauw betrokken geweest bij de herstructureringsplannen van het bedrijf dus waren op de hoogte van de problemen. En we blijven ook nu betrokken bij het bedrijf. Voor ons is Liam een belangrijke dealer in een belangrijke regio. Maar de bal ligt nu bij de aandeelhouders en financiers van het bedrijf."
Mercedes-dealerholding Liam heeft gisteren surseance van betaling aangevraagd. Bij het dealerbedrijf, dat zeven vestigingen heeft in West-Nederland, werken in totaal 180 mensen.
"We hebben de laatste maanden hard gewerkt aan een herstructureringsplan, maar de steeds slechter wordende markt heeft ons uiteindelijk de das om gedaan", zegt directeur Piet Meeder. Het bedrijf heeft tot het laatste moment onderhandeld met andere partijen over een overname. "Iedereen is terughoudend. En naarmate het langer duurde, werden de marktverwachtingen slechter. Toen kwamen daar nog de Kroymans-perikelen bovenop."
Meeder weet niet hoe de toekomst van het bedrijf eruit ziet. "We praten nu met de bewindvoerder. We gaan vandaag weer in gesprek met Mercedes-Benz Nederland om te kijken of er nog toekomst is voor ons bedrijf."
Namens Mercedes-Benz Nederland laat woordvoerder Huub Dubbelman weten niet verrast te zijn. "Wij zijn de laatste maanden nauw betrokken geweest bij de herstructureringsplannen van het bedrijf dus waren op de hoogte van de problemen. En we blijven ook nu betrokken bij het bedrijf. Voor ons is Liam een belangrijke dealer in een belangrijke regio. Maar de bal ligt nu bij de aandeelhouders en financiers van het bedrijf."
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Er komt al iemand voor kijken vrijdag..., en als ie niet verkocht is hoor je hetJerk schreef:VraagprijsIvo van Achthoven schreef:Iemand interesse in een VW Golf III VR6....![]()
Net ingeruild, schijnt gechipt te zijn naar 190 pk, verse APK erop, en de leukere prijsklasse![]()
Enne

-
- Über-Spammer
En jullie op zoek naar een vestigingsmanager Krimpen en verkoopleider Woerden zag ik. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Duurt niet lang meer inderdaad, maar schijnt maar 1 onderdeel te zijnAlex Los schreef:Autodrome staat ook op omvallen
http://www.automotive-online.nl/home/60 ... groep.html
CNV Bedrijvenbond meldt dat het faillissement is aangevraagd voor één onderdeel, Services, waaronder alle 250 medewerkers vallen; voor hen is ontslag aangevraagd
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, dat klopt. We zoeken 1 van de 2.Arco Straver schreef:En jullie op zoek naar een vestigingsmanager Krimpen en verkoopleider Woerden zag ik.
Als er iemand voor Krimpen komt, gaat Ronald naar Woerden en als er iemand voor Woerden komt blijft hij gewoon.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer

Wel een leuk als je terug komt rijden vanaf de openingsmeeting, en je met een Twingo RS / Megane RS 260 / en een oud blauw GTje je erg veel bekijks trekt onderweg....
Nog leuker is het als Jochem in de Megane RS 260 rijdt, terug naar 4 schakelt, en de GT niet weg krijgt.....
Precies even snel, wel leuk met zo'n ouwe stink 5 ernaast blijven hangen..., wel 1,1 bar....
Nog leuker is het als Jochem in de Megane RS 260 rijdt, terug naar 4 schakelt, en de GT niet weg krijgt.....

Precies even snel, wel leuk met zo'n ouwe stink 5 ernaast blijven hangen..., wel 1,1 bar....