Christian Gt Bleu Sport (Injectie Opbouw)
Bij de auto matrialen zaak kan je die flex-stukken in alle mogelijke maten wel halen. Wij hebben op het werk ook altijd een assortiment liggen, in zo een doos zitten 20 verschillende ofzoMartijnG schreef:Waar plaats jij die dan Mark? In het neergaande deel van de downpipe? Waar haal je die flexibele stukjes eigenlik vandaan en in welke maten? De meeste die ik gezien heb zijn vrij groot, past dat er wel tussen?
Valt opzich reuze mee, ik heb ook tijdje met open pijp gereden op mijn gtt, als je contant rijd valt het geluid reuze mee, alleen bij volgas brult ie flinkmark 5t schreef:dan wordt je op lange afstanden goed gek!
wat een herrie geeft dat man.

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
mwah valt wel mee.... komt nog een ''cherrybomb'' tussenmark 5t schreef:dan wordt je op lange afstanden goed gek!
wat een herrie geeft dat man.


Renault 19 1.8 16V Cabrio
lawaai is natuurlijk persoonlijk wat de 1 erg vindt kan een ander wel meevallen vinden.
als je er een cherrybomb tussen plaatst zal het idd wel meevallen.
als je er een cherrybomb tussen plaatst zal het idd wel meevallen.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
kan me herinneren dat jullie het niet zo mee vonden vallen op zondagochtend toen ik mn auto bij jullie ophaalde?Mark Coupe schreef:mwah valt wel mee....mark 5t schreef:dan wordt je op lange afstanden goed gek!
wat een herrie geeft dat man.


zonder demper was mij ook wat té...
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
ja maar dat was alleen een pijpje he
enne de Coupe kan er ook wat van hoor
maareuh sorry voor het ge-spam.... Back on Topic
enne de Coupe kan er ook wat van hoor

maareuh sorry voor het ge-spam.... Back on Topic

Renault 19 1.8 16V Cabrio
ja laten we dat doen
hopelijk aanstaande zaterdag
- de wideband aansluiten.
- olie afvoer maken.
- hopenals de olie aanvoer klaar is
- water koeling omleiden omdat de nieuwe turbo niet watergekoeld is
iemand sugesties om de waterkoeling om leiden?

hopelijk aanstaande zaterdag
- de wideband aansluiten.
- olie afvoer maken.
- hopenals de olie aanvoer klaar is
- water koeling omleiden omdat de nieuwe turbo niet watergekoeld is
iemand sugesties om de waterkoeling om leiden?
@ Mark5t : Heb een RS voor lange afstanden hé!
Maar valt opzich wel mee hoor, die van Willeon heeft ook geen dempers meer en dat is nog prima te doen. 
Back on topic idd!

Back on topic idd!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
die waterkoeling kan je gewoon rechtstreeks naar je expantietankje laten gaan.
wel effe een restrictor er in maken met een gaatje van 2a3mm
wel effe een restrictor er in maken met een gaatje van 2a3mm
yep
anders worden er andere delen van je blok niet voldoende gekoeld.
anders worden er andere delen van je blok niet voldoende gekoeld.
zo vandaag de eerste meters gereden met de 5.
2x blies ik me uitlaat van het schuif stuk
.
zal verder nog even wat afstellen want de druk staat nu wel heel lekker hoog
wat een power
zaterdag even verder afstellen. en kijken hoelang alles heel blijft
verder ben ik alvast opzoek naar een gtt blokje
2x blies ik me uitlaat van het schuif stuk

zal verder nog even wat afstellen want de druk staat nu wel heel lekker hoog


zaterdag even verder afstellen. en kijken hoelang alles heel blijft

verder ben ik alvast opzoek naar een gtt blokje
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
op voorhand op zoek naar een blokje ja? 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ok bedankt steven
verder kwam ik er zaterdag nog achter als ik op dit ding 2 sensor`s heb zitten is daar er dan één van een olie temp meter? en hoe kan ik dat testen?
[img]http://www.cgbmotorsport.net/ekmps/shop ... cf2282.jpg[/img]
verder kwam ik er zaterdag nog achter als ik op dit ding 2 sensor`s heb zitten is daar er dan één van een olie temp meter? en hoe kan ik dat testen?
[img]http://www.cgbmotorsport.net/ekmps/shop ... cf2282.jpg[/img]
Je hebt geen olietempmeter 
Je hebt olieniveau, die zit met die plug in je carter en je hebt de druksensor, die aan dit beugelding hangt. Aan dat drukpotje zitten 2 contactjes, 1 voor de meter en 1 voor het druklampje. (net als de koelvloeistofsensor 2 pooltjes heeft, metertje-lampje)

Je hebt olieniveau, die zit met die plug in je carter en je hebt de druksensor, die aan dit beugelding hangt. Aan dat drukpotje zitten 2 contactjes, 1 voor de meter en 1 voor het druklampje. (net als de koelvloeistofsensor 2 pooltjes heeft, metertje-lampje)
Je bedoelt wel een meter, maar geen sensor? Standaard issie nooit met met olietemp geleverd geweest, maar dat bedoel je ws. niet.
Je kan er iig 1 kwijt naast de dynamobeugel, schroefdraad M14x1,5 uit m'n hoofd.
Je kan er iig 1 kwijt naast de dynamobeugel, schroefdraad M14x1,5 uit m'n hoofd.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
euh dat lijkt me niet, die 2e aansluiting zit er ivm een onderdeel wat of met de carterventialtie, of met de koeling van de brandstof heeft te maken(alleen ph2, dus ik heb t niet en weet t niet zeker)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nou inmidels zijn we al stuk verder met de injectie opbouw
spruitstuk kan deze week gelast worden:)
kabelboom ligt er ook al klaar voor om ingetape te worden
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0120.JPG[/img]
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0122.JPG[/img]
de ecu komt waarschijnlijk bij de rechter veerpoot te liggen
spruitstuk kan deze week gelast worden:)
kabelboom ligt er ook al klaar voor om ingetape te worden

[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0120.JPG[/img]
[img]http://chrisjee.nl/pack1-coppermine/alb ... CN0122.JPG[/img]
de ecu komt waarschijnlijk bij de rechter veerpoot te liggen
leuk bezig idd maar die injectoren moet je voor beter reultaat en beter mengsel veel schuiner plaatsen.
nu spuiten ze gewoon recht onderin die inlaatbuis en slaat het fijn vernevelde benzine direkt "dood"
dus effe aanpassen christiaan.
nu spuiten ze gewoon recht onderin die inlaatbuis en slaat het fijn vernevelde benzine direkt "dood"
dus effe aanpassen christiaan.