de auto is zilverkleurig van binnen de kooi loopt door tot aan de veerpoten
ik zoek dus de oorsprong en wil hem dan weer in de orginele kleuren
maken dus iedereen die wat over deze auto
ALVAST BEDANKT martin

mooi!marclio 01 schreef:hallo ik ben opzoek naar de oorsprong van mn cup clio 16v
de auto is zilverkleurig van binnen de kooi loopt door tot aan de veerpoten
ik zoek dus de oorsprong en wil hem dan weer in de orginele kleuren
maken dus iedereen die wat over deze auto
ALVAST BEDANKT martin
Deze injectorrail is niet cup clio. Dit is aan de kleur te zien een Achterberg motor, met standaard injectorrail waar dus 2 aansluitingen naast elkaar zitten (aan+afvoer).jacob schreef:Heeft deze nou ook zo'n instelbare injectorrail? wat is daar het nut eigenlijk van?
Dacht Matter maar weet het niet zeker. Heb in mn topic ergens een foto hoe het uitziet met veel camber en williams breedte.Steven schreef:Watvoor kooi is dat? Tis zeker geen Devil, lijkt op een bouwpakket (op basis) van Sparco ofzo?
En ik vermoed dat het door het extreme camber komt, maar lijkt net offie gewone 16v breedte heeft.
Punt is dat de cup clio circuitwagens geen kooi tot voor op de veerpoten hadden, ook niet in de eurocup! De Matter kooi die ik zag uit een groep a clio had ook geen kruis, dit kwam pas in de clio II.Luco/Alpine-racer schreef:Is volgens mij geen rallyclio, of hadden die geen kruis in de deur?
heb hem open geschroeft sticker met getal 42 dit zegt mij niet zoveelJean-Paul-S schreef:Heb je hem ook opengeschroefd, want hij zou dan een stickertje op het brugje moeten hebben